Onko sinulla jokin hupaisa tai erityisen mieleenpainuva topic / reply, jolla oli itsesi kanssa jotain tekemistä ja jolle naurat vielä tänäkin päivänä?
Itselläni on noin 2-3v sitten tekemäni AUTTAKA!!! -topic, jossa kummastelin inkkauksen saloja, moderaattorin laittama editti viestiini sai minut repeämään nauruun noin 10 minuutiksi kun huvikseni rupesin vanhoja topiccejani selailemaan. Topic tässä:
Nurgle Master kirjoitti:
Mutta tiimariin en mene. Se on yksi ja varma asia. Sinne en minä senttän kehtaa mennä.
Nurgle Master kirjoitti:
Niin saakin tyhjäksi 5e setelilä, se on täysin totta. Mutta silti. Olen kerran käynyt siellä ostamassa
siveltimiä.Siellä vaan on niitä mummoja jotka kutoo.....naisia jotka tekee lapsilleen
erikeper pulloista veneitä......en mä tykkää siellä olla.
Juup, ihan muhevia kommentteja löytyy tuolta yli 1500 viestin joukosta. Ei minulla mitään kovin massiivsia möhläyksiä ole sattunut, mitäs nyt läjä pilkkuvirheitä ja pari sanaa caps lockilla.
The Mummy kirjoitti:Minulla ei ole asiasta mitään hajua, mutta itse ainakin aion konffata Kaaos nihtini Bretti nihteistä. Epäilen että GW ei aio muutta näitä muovisiksi koska heidän pitäisi muuttaa paketin kooksi sisältämään noin 8 nihtiä joka joillain takoittaisi jo kahta rykmenttiä ja sitähän GW ei tule pitämään hauskana, että nihdeistä ei saada niin paljoa rahaa (kai??)
Tuo naurattaa iha pirusti aina tuo Kuva Ownaa kuvan..Hoh..
"Entä mitä syötte aamupalaksi? Minkäväriset kalsarit teillä on?" - Matti Niemelä.
Blood for the blood God! Skulls for the skull throne! Milk for the Khorne flakes!
Ihmiskilpi kirjoitti:Ah, loistoketju, mutta olet väärässä pituuden suhteen. Onpahan sotussa eräs ketju, jossa viestejä on kokonaiset 2146 kappaletta. Pahoittelen ooteeta.
Edit: siis tuo on se pisin, Kuva ownaa kuvan -ketjua pidempiä on kyllä useampia.
Drow Warrior kirjoitti:Siis paras topic koko sotussa
Lapset, lapset... Älkää sanoko jos ette tiedä koko totuutta. Unohtumaton, kerrassaan. Tuo vetää sanattomaksi kerta toisensa jälkeen.
Far North on kanssa osa omaa Sotu-historiaani, ja pinttynyt aika kovasti muistin takaosiin. Linkkihän tästä ketjusta jo löytyykin. Sitä muistelee kyllä tietynlaisella lämmöllä vielä pitkään.
Haha tuo oli paras ! En itse ole mitenkään kovin kummoinen kynäniekka, mutta tämä ansaitsee jo aploodit. Luin koko roskan ja jonkin aikaa luettuani repesin täysin . Tässä tuli päivän parhaat naurut... Kiitos
pikkuisemme (lapset)
Oli pakko selventää...
Illumina jyrää tyttöenergialla päälle! -Nilarakh
Niin... kai tää Illuminan tyttöjuttu on aika ainutlaatunen, ainakin näin sotun puitteissa. -Mer'siles