8O Tuli tässä mieleen että missä noi säännöt sitten on :?: Kyllä mä sen experimental codexin olen lukenut mutta... ei siellä mitään näy.
Harlequinien Wraithlord
-
Hudraulics
Harlequinien Wraithlord
http://www.eldaronline.com/harlietactic ... lord.shtml
8O Tuli tässä mieleen että missä noi säännöt sitten on :?: Kyllä mä sen experimental codexin olen lukenut mutta... ei siellä mitään näy.
"Asia selkeni heille kuin sika peseytyi." - mr.tp
-
Panu Nahka
- The Captain
- Valvoja
Miten niin ei ole soul stoneja? Anteeksi nyt vaan, kun setä täällä on jäänyt harlekiinien fluffipuolella 2. laitoksen aikaan, mutta siinä ainakin vain Solitaire oli ilman murikkaa.Panu Nahka kirjoitti:Noita ei pitäisi ainakaan fluffin mukaan olla, kun eihän Harlekiineillä ole soul stoneja. Mutta saattahan noille tulla säännöt sitten joskus, jos tulee virallinen Harlequin Codex.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
-Niillä on suvussa halogeenejä.
Eihän nillä kellään ole sillä laughing god suojelee harlekiineja slaaneshilta. Kuoleman jälkeen sielut liittyvät laughing godiin eikä slaaneshiin ja harlekiinit voivat viettää aikaa warpissa ilman että heille "käy huonosti" kuten muille eldareille.The Captain kirjoitti:Miten niin ei ole soul stoneja? Anteeksi nyt vaan, kun setä täällä on jäänyt harlekiinien fluffipuolella 2. laitoksen aikaan, mutta siinä ainakin vain Solitaire oli ilman murikkaa.
-
Hudraulics
-
Hudraulics
Ei taida toimia toi linkki (siis mulla)...Daroc kirjoitti:http://harlequinsonline.150m.com/cj44ha ... update.doc
No höh... http://harlequinsonline.150m.com/ mene tuonne ja kato vasempaan reunaan. Sivut on kyllä varmaan rumimmat mitkä oon nähnyt.
-
Hudraulics
8O 8O 8O Aika kiva... D-Cannon, Wraithlordilla... Juuri se mistä olen aina unelmoinut...
Mutta että eihän toi Harlequinien codeksi ole "vielä" virallinen. Siis että sehän on vasta kokeellinen etc. Muuten noita armyja näkyis aika paljon... oletettavasti
Ja mitenkäs muuten tolla sivulla nämä tekijänoikeus hommat on? Kun niillä nyt on GW:n lehdistä suoraan pöllittyä juttua sivullaan... :?
Mutta että eihän toi Harlequinien codeksi ole "vielä" virallinen. Siis että sehän on vasta kokeellinen etc. Muuten noita armyja näkyis aika paljon... oletettavasti
Ja mitenkäs muuten tolla sivulla nämä tekijänoikeus hommat on? Kun niillä nyt on GW:n lehdistä suoraan pöllittyä juttua sivullaan... :?
Jouduit varmaan miettimään pitkään noinkin monimutkaista ja yleishyödyllistä vastausta?Mikke kirjoitti:Se Harlequin codexi on niin juustonen, että se pitäis jättää omaan arvoonsa.
Mitä juustoa harlekiineissa on? Ei armoria, T3, hth armeija jossa normaali S 3, Muutama kiva wargeari mutta ei niillä ole helppoa pelata. Ennemmin sanoisin että harlekiinit ovat pelin vaikein armeija niin kauan kun ei alennu käyttämään puolia pisteistään death jestereihin lanceilla.`
Tuskin nyt sentään kun ei tuo kovin helppo armija ole. Kuka tahansa jolla on vähänkin aivoja pystyy voittamaan lähestulkoon minkä harlekiini troupin tahansa.Hudraulics kirjoitti:Muuten noita armyja näkyis aika paljon... oletettavast
-
Hudraulics
-
Hudraulics
Faalag kirjoitti:maalataanko harlekiinit noin?!? ei kyllä kovin nättejä.
No jos ne nyt maalaa ällistyttävän värikkäästi, niin ei voi maalata väärin (sehän ei tietysti ole mahdollista...) Eihän niitä ole pakko noin maalata, se on vain jonkun näkemys Harlekiineistä.
Ja se Laughing God naureskelee partaansa edelleen. Laughing God kun ei välttämättä olekaan niin hyvä tyyppi. Deceived, anyone?Daroc kirjoitti:Eihän nillä kellään ole sillä laughing god suojelee harlekiineja slaaneshilta. Kuoleman jälkeen sielut liittyvät laughing godiin eikä slaaneshiin ja harlekiinit voivat viettää aikaa warpissa ilman että heille "käy huonosti" kuten muille eldareille.The Captain kirjoitti:Miten niin ei ole soul stoneja? Anteeksi nyt vaan, kun setä täällä on jäänyt harlekiinien fluffipuolella 2. laitoksen aikaan, mutta siinä ainakin vain Solitaire oli ilman murikkaa.
Ja mitä niihin dreadnoughtteihin tulee, niin ennen vanhaan käsite harlekiini dreadnoughtista oli surkuhupaisa. Fluffin mukaan (1st edition) ne eivät huolla niitä vehkeitänsä lainkaan. Ja siksi joka kierroksen alussa kutosheitolla heitettiin joku glancen kaltainen damage jos nyt oikein muistan. Kaverilla oli moinen porukka ja yleensä sen harlekiini sotakoneet hoiti sen tuhoamispuolen ihat ominavuin. Tosin nistä lähitaistelumiehistä ei selvinnyt niin helposti, tai yleensä niistä ei kyllä selvinnyt lainkaan.
I don’t know half of you half as well as I should like, and I like less than half of you half as well as you deserve.
-
Brightstar
taas sitä deceiveriä yritetään tunkea joka paikkaa, aargh...
mut kyl toi harlequinien wraithlord on ihan väärässä paikassa mun mielestä. on kyl käynyt mielessä et siel olis joku harlekiini ohjaamassa siel päänsisällä...
hei myöntäkää, sinne WL:n pään sisään mahtuis vaikka koko harlekiini warband
mut kyl toi harlequinien wraithlord on ihan väärässä paikassa mun mielestä. on kyl käynyt mielessä et siel olis joku harlekiini ohjaamassa siel päänsisällä...
hei myöntäkää, sinne WL:n pään sisään mahtuis vaikka koko harlekiini warband
GW:n kotisivut ovat kuin diablo: joka kerta kuin aloitat uuden seikkailun niin sinulle on luotu uusi sattumanvaraisesti tehty labyrintti missä vielä suurinosa poluista ei edes johda mihinkään...