Ison tau armeijan pieni alku
Ison tau armeijan pieni alku
Sumuisia photoja, koska oli huono kamera ja kameramies. Ja niin:
Naamari taut
Olkaa kilttejä, älkää julmia.
Väriteema saattaa olla räikeä, joten EI HEIKKOHERMOISILLE!
Edit --> nyt toimii kuvatkin ei tartte lukee mun juttuja...
Naamari taut
Viimeksi muokannut RilliVili, Ti 02.05.2006 13:04. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
- Ogre_dude
- Sotavasaran Maalaajakisälli 2008
ÖÖööö.. Ei näy... taitaa olla joku vika jossakin.
vanhat "plogit"
Soulhungerin & O_D:n Tale of Two Gamers (kaartit ja treitöreitä)
O_D 40k blogi
seko blogi
Soulhungerin & O_D:n Tale of Two Gamers (kaartit ja treitöreitä)
O_D 40k blogi
seko blogi
- TrollChieftain
- Viesti:
- OneManArmada
Minä tykkäsin. Värit olivat mukavan pirteitä ja jotenkin tuntuivat jopa sopivan toisiinsa
Highlightit voisivat tietenkin olla kivoja niillä sasi lisää respectiä niin täällä kuin kotona, muttei niitä minun mielestäni tarvitse olla jos figussa riittää muutenkin väriä. Tietenkin jos haluaa kehittyä maalajana niin highlightit on ihan hyvä oppia.
Highlightit voisivat tietenkin olla kivoja niillä sasi lisää respectiä niin täällä kuin kotona, muttei niitä minun mielestäni tarvitse olla jos figussa riittää muutenkin väriä. Tietenkin jos haluaa kehittyä maalajana niin highlightit on ihan hyvä oppia.
- Pink Knight
Ai tämä on sitä HooCeetä.
No ei vaiteskaan. Hienosti maalattuja figuja ei siinä mitään tuo pinkki vain on vähän liikaa. Olisivat IMHO paljon parempia ilman tuota pinkkiä, voisit sen koittaa korvata esmes. valkoisella tai harmaalla. Muuten oikein hyvin maalattuja ja kivan ''karkki'' fiiliksen olet saanut aikaan (oletettavasti sitä haitkin, kun noin ronskisti olet palettia käyttänyt). Pinkin vain korvaat toisella vähän hillitymmällä värillä ja vähän lisää hailaittaat niin sehän alkaa olla siinä. Jatka vain samaan malliin.
No ei vaiteskaan. Hienosti maalattuja figuja ei siinä mitään tuo pinkki vain on vähän liikaa. Olisivat IMHO paljon parempia ilman tuota pinkkiä, voisit sen koittaa korvata esmes. valkoisella tai harmaalla. Muuten oikein hyvin maalattuja ja kivan ''karkki'' fiiliksen olet saanut aikaan (oletettavasti sitä haitkin, kun noin ronskisti olet palettia käyttänyt). Pinkin vain korvaat toisella vähän hillitymmällä värillä ja vähän lisää hailaittaat niin sehän alkaa olla siinä. Jatka vain samaan malliin.
Bronzed flesh on vähän tummempi kuin suomalaisen väri, veikkaisin jotain thaimaalaista. Dwarf flesh on enemmän ihmisen värinen. --Jubee
Minun mielestäni tuo alus ja xv8 näyttävät ihan Transformerseilta. Värit sopivat toisiinsa, mutten silti tykkää ihan noin kirjavasta. Mutta muuten ne ovat persoonallisia.
"Kaaoskääpiöt ovat kivoja ja mukavia persoonia. Tavan kääpiöt on konservatiivisia paskiaisia, jotka dises ja kiusas kaaoskäpsiä".
-
vompovompatti
Re: Ison tau armeijan pieni alku
vai väri teema ... aika karmeita noi oli...RilliVili kirjoitti:Sumuisia photoja, koska oli huono kamera ja kameramies. Ja niin:
Naamari taut