Helsinki Fanatic here I come
- Gondorin Marko
Helsinki Fanatic here I come
Ketkäs kaikki ovat tulossa Helsinki Fanaticiin LotRia pelaamaan? Keikun edelleen yksin tuolla Chaosboyzien listalla LotRin kohdalla - mutta en todellakaan usko olevani ainut pelaamaan tuleva Sotavasaralainen. Ilmiantakaa itsenne. Tässä täytyy yrittää saada jo vähän turnausfiilistä nousuun ja lisää potkua armeijan maalausprojektiin.
"The unit attacked on the back do not enjoy the protection of their shield."
Itse olen varapelaajana, eli pelaan, jos osallistujia on pariton määrä.
Maalaus turnaustä varten on tässä itsellänikin meneossa, uutta materiaalia pitäisi tulla 5 cavalry figua ja 4 jalkamiestä, ja kaikki on edelleen vaiheessa...
Maalaus turnaustä varten on tässä itsellänikin meneossa, uutta materiaalia pitäisi tulla 5 cavalry figua ja 4 jalkamiestä, ja kaikki on edelleen vaiheessa...
Viimeksi muokannut Garoth, To 27.04.2006 18:01. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Phil Kelly says "No!"
Minä olen ainakin tulossa ja pikkuveljeni tulee myös, mutta turnaus pakettia ei olla vielä ehditty ostamaan. Lisäksi pitää yrittää houkutella kaveri mukaan. Itse joudun lähinnä maalaamaan figuja pikkuveljelle ja itselleni Boromirin sekä uuden urukkikapteenin. Kun katsoo tuota osallistuja listaa niin ei siellä muissakaan peleissä ihan hirveästi ole pelaajia...
- makkarafolio
En tiedä olenko tulossa kun on jokseenkin kallis hinta, jolla ei saa edes majoitusta. Muutenkin, tämä harrastus on nyt kevään myötä vähän hyllytetty enkä tiedä yhtään millä armeijoilla sinne tulisin. Pitää nyt kai vappuna päättää tulenko vai en. Raha ja majoitus ovat nyt suuria ongelmia vaikka kyydit olisivatkin kerrankin selviä.
Mitä siellä on muutes palkintona, että voisiko lähteä maksamaan tuon ihan gamblailemalla.
Mitä siellä on muutes palkintona, että voisiko lähteä maksamaan tuon ihan gamblailemalla.
- Gondorin Marko
Jos LotRin harrastaminen kiinnostaa, nyt olisi oikea paikka osallistua turnaukseen. Tuskin näitä on ainakaan pääkaupunkiseudulle hirveästi lisää luvassa jos ei ketään ilmesty paikalle pelaamaan.
Vähän selkärankaa kyllä toivoisi tähän foorumeilla kirjoittelemiseenkin. Tuolta Helsinki Fanatic -ketjusta löytyy pitkästi toistakymmentä varmasti tai lähes varmasti turnaukseen tulijaa jotka eivät sitten kai seisokaan sanojensa takana. Harmillista senkin puolesta että tuota turnausta olin itsekin vääntämässä Youngbloodista ihan kunnolliseksi kun pelaajia piti riittää.
Liputhan siis ehtii kyllä vielä hankkia. Fantsuun vaan tai puhelinta kouraan. Hop hop.
Vähän selkärankaa kyllä toivoisi tähän foorumeilla kirjoittelemiseenkin. Tuolta Helsinki Fanatic -ketjusta löytyy pitkästi toistakymmentä varmasti tai lähes varmasti turnaukseen tulijaa jotka eivät sitten kai seisokaan sanojensa takana. Harmillista senkin puolesta että tuota turnausta olin itsekin vääntämässä Youngbloodista ihan kunnolliseksi kun pelaajia piti riittää.
Liputhan siis ehtii kyllä vielä hankkia. Fantsuun vaan tai puhelinta kouraan. Hop hop.
"The unit attacked on the back do not enjoy the protection of their shield."
En itse voi tulla, koska ei ole armeijoita/tarvittavia sääntökirjoja/supplementteja, luulin että minulla oli enemmän aikaa ja rahaa, mutta toisimpa kävi.Muutenkin Helsingin Fanaticin järjestelyt on hoidettu vasemmalla kädellä, kun ei ole minkäänlaista majoitusta ajateltu ja osallistumishinta on liikaa (sen 5 euroa vain kylläkin).
Loppiainen hyvin, kaikki hyvin
Deetwo sanoi pelaavansa FB:tä. Riittääköhän yhdeksän jos Garoth pelaa silloin?
Elrohir jos tulemisesi on armeijasta kiinni niin minulta löytyy lainata yhdelle hengelle jonkinlaiset Helm's deep ja Mordor listat.
Mutta oikeasti ihmiset seisokaa nyt sanojenne takana. Ensin kaikki sanovat tulevansa, mutta kun se vihdoin saatiin ei youngbloodiksi niin kukaan ei enää ole tulossa...
Kaikki äkkiä fantsuun nyt.
Elrohir jos tulemisesi on armeijasta kiinni niin minulta löytyy lainata yhdelle hengelle jonkinlaiset Helm's deep ja Mordor listat.
Mutta oikeasti ihmiset seisokaa nyt sanojenne takana. Ensin kaikki sanovat tulevansa, mutta kun se vihdoin saatiin ei youngbloodiksi niin kukaan ei enää ole tulossa...
Kaikki äkkiä fantsuun nyt.
Mä voisin petiaatteessa tulla mutta armejoista tulisi vähän hösöhköt. Ja sit pitäis vielä sopii isän kanssa että saanko ylipäätään mennä, mutta se kyllä kai onnistuis. Mut mä tarvisin hyvis armejan, jonka yks kaveri on luvannu lainata mut sen tiedon tarviin tänään et tarvinko armejaa, koska nään sen kaverin huomenna. Jos tän päivän aikana saan tietää että tarviiko tulla niin sitten pääsen. Käyn illalla kattoo tääl.
Kuten jo sanoin voin lainata omia figujani. Pahiksista riittää vielä ainakin kahdelle. Hyviksistä löytyy Helmin syvänteen puolustajia noin 600pts ja lisäksi ylijäämiä Gondorista sekä muutama random hero (fellowship ja muitakin). Ja muutama Fb tipukin löytyy eli jos niitä saa käyttää(?) niin sellaisiakin voin lainata.
Jos Bangzo ja Elrohir pääsisivät puuttuu enää yksi. Pelastakaa nyt joku kiltti ihminen tämä Lotr turnaus.
Jos Bangzo ja Elrohir pääsisivät puuttuu enää yksi. Pelastakaa nyt joku kiltti ihminen tämä Lotr turnaus.