"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Errantry War @ Fanatic

Mikäli haluat palautetta ja kehitysideoita suunnitteilla olevaan armeijaasi, kirjoita listasi tänne. Voit myös antaa palautetta omista kokemuksistasi muille.
Hän itse

Viesti Kirjoittaja Hän itse »

Nazreg Moonsinger kirjoitti: Anyway, mä en vieläkään ymmärrä ihmisten pointtia että pitäisi pelata jollain fluffilistalla jossa on kaikenmaailman jalkaväkeä ja semmoisia satuolentoja, koska ei se ole oikeasti hauskempaa kuin ehkä ekalla kertaa.
No parasta olisi jos saisit pelkkiä juustotajia vastuksiksesi, niin molemmilla on hauskaa. Juustokin voi olla hauskaa, jos sille on oikea vastustaja. Kai ymmärrät ettei se sitä Empire pelaajaa hymyilytä kun ritarit puskee läpi ränkeistä?

Pelaa tuolla, mutta ymmärrä hieman jos ei-juustottaja nurisee.
"Watch my back" , sanoi kyttyräselkä.
Mayhemia

Viesti Kirjoittaja Mayhemia »

Hän itse kirjoitti:
Nazreg Moonsinger kirjoitti: Anyway, mä en vieläkään ymmärrä ihmisten pointtia että pitäisi pelata jollain fluffilistalla jossa on kaikenmaailman jalkaväkeä ja semmoisia satuolentoja, koska ei se ole oikeasti hauskempaa kuin ehkä ekalla kertaa.
No parasta olisi jos saisit pelkkiä juustotajia vastuksiksesi, niin molemmilla on hauskaa. Juustokin voi olla hauskaa, jos sille on oikea vastustaja. Kai ymmärrät ettei se sitä Empire pelaajaa hymyilytä kun ritarit puskee läpi ränkeistä?
Kyynel valuu, empire pelaajalla on stankki 3 tykkiä ja hellblaster kuitenkin. Paitsi jos se on Guzlob, sitä paitsi se poistuu baarin puolelle heti kun näkee tän hirviön kentällä. :P
Pelaa tuolla, mutta ymmärrä hieman jos ei-juustottaja nurisee.
kyllä mä ymmärrän että ottaa päähän, mua otti niin sairaasti Turku fanaticin tokassa pelissä, kun ei ollut oikeasti mitään tehtävissä.
Osku
Peliporukkavalvoja
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Osku »

Lord of Carcassonne kirjoitti:EDELLEENKIN täältä löytyy näitä bretonnian vastaisia inisijöitä.
Tähän puuttuakseni, sekä minä, että spjarv molemmat pelaamme Bretonnialla. Omasta menestyksestä en nyt mene sanomaan, Sami nyt onkin xiitteri ;)
Nazreg Moonsinger kirjoitti:En mää saa mitään kiksejä siitä että tarvon 5 vuoroa jalkaväellä nuolisateessa pöydän reunaan deployattuja chariotteja kohti ja otan turpaan.
Juuri tätä tarkoitin, muunnappa quote muotoon
En mää saa mitään kiksejä siitä että tarvon 2 vuoroa jalkaväellä ja jotku pegasusritarit ja erranttilancet tuli ja omisti mut
Taistellakko tulella tulta vastaan?

Ei minua henkilökohtaisesti "juustottaminen" haittaa, mutta one trick ponyt on vaan vähän tylsiä

T. Osku
Mayhemia

Osku kirjoitti: Juuri tätä tarkoitin, muunnappa quote muotoon
En mää saa mitään kiksejä siitä että tarvon 2 vuoroa jalkaväellä ja jotku pegasusritarit ja erranttilancet tuli ja omisti mut
Taistellakko tulella tulta vastaan?
Ei, Bretonnia joutuu tulemaan kohti joten mun jalkaväki voi slaaneshin magialla ja taitavalla pelaamisella tehdä jotain. Helffien shootaa vastaan en voi tehdä muuta kuin tarpoa eteenpäin ja toivoa etteivät nuolet/chariotit tee liikaa tuhoa.
Lord of Carcassonne

Viesti Kirjoittaja Lord of Carcassonne »

Että ihmiset tykkää kommentoida mun viesteihin. No ite olen vain kyllästyny siihen että monet ottaa bretit silmä tikukseen ja bretit tuodaan aina vertailtavaksi. (ei sotavasarasta ainoastaan löydy näitä ihmisiä, myös warseerista löytyy).

Toi lista on musta kohtuullinen. Ihan ok Errantry war lista. Pegasus knihteja kuten jo kerroin niin on mielestäni liikaa. Mutta, pelaaja siitä päättää ite poistetaanko jotain vai pidetäänkö jotain listassa.

Mutta kai se tästä.hiukan masentunu kyllä olen minkälaiseksi monet keskustelut ovat muuttuneet. Pahoittelen että olen välillä outo...
Warhammer The Old World Alkaen 13.4.2024.
Bretonnia V/T/H 1/0/2

Warhammer Armies Project (1.8.2023 lähtien)
Bretonnia V/T/H 5/2/7
Nippon (Kun armeija on valmis) V/T/H 0/0/0
Shadowkeeper

Viesti Kirjoittaja Shadowkeeper »

Pelaa millä pelaat, mutta ostaisit edes oikeat figut tai konvertoisit about samalta näyttävät napit. Mua ainakin vituttaisi, jos mut ownattaisiin armeijalla, joka näyttää meikäläisen kämpän vessanpöntössä vapun jälkeen venailevalta ikiruskealta.

No offense though.
Mayhemia

Shadowkeeper kirjoitti:Pelaa millä pelaat, mutta ostaisit edes oikeat figut tai konvertoisit about samalta näyttävät napit. Mua ainakin vituttaisi, jos mut ownattaisiin armeijalla, joka näyttää meikäläisen kämpän vessanpöntössä vapun jälkeen venailevalta ikiruskealta.
Huokaus... ...sä et sitten vissiin tiiä ton mun lausunnon historiaa.
No offense though.
Djaa, taas tää meni siihen että sätitään mun modeleita, kuten viimeksi kun postasin errantry war listan. Mikä ihmisiä vaivaa, kommentoitavana oli armeijalista. Ei voittaminen/mun modelit/random x, y, c jos on ollut paljon puhetta.
Jos

Viesti Kirjoittaja Jos »

Nazreg Moonsinger kirjoitti: Djaa, taas tää meni siihen että sätitään mun modeleita, kuten viimeksi kun postasin errantry war listan. Mikä ihmisiä vaivaa, kommentoitavana oli armeijalista. Ei voittaminen/mun modelit/random x, y, c jos on ollut paljon puhetta.
No eipä tuossa listassa ole paljoa parannettavaa. Pari jos keksimällä keksin:

Torven saisi BSB:lle tiputtamalla kotrin ja pari muusikot. Kotrien ei mielestäni tarvisi olla 9 vahvuisia, koska sinne voi laittaa damselin tai BSB:n tuomaan rivin täyteen. Olisi se haukkatorvi ihan kiva sen lohikäärmeen varalle.

Lordin kamat vaihtaisin. Onhan se autohit ihan jees, mutta ite suosisin Therionin lanseeraamaa lordia (ainakin minä näin sen ensimmäistä kertaa hänellä), jolla oli knightly temper, gw, tress of isoulde ja cuirass of fortune. Suojaus kärsii, mutta noilla varusteilla melko moni charru on jauhelihaa ja normijoukut saavat myös aika kympillä turpaan jos noppa ei aivan täysin petä. Tietenkin cuirasin voisi vaihtaa Grail shieldiin niin saisi enemmän suojaakin ja jos oikein sika haluaisi olla niin saisi pegasuskin 4+ wardin.

Itse suosin knightly temperiä muutenkin kun se on vaan niin kova. Ison kartun kanssa KT:llä ja GGH:lla hevosen kera on edestä yksinään viety 16 (tai 20 ei voi muistaa) keihäshaltian blokki kahdessa kierroksessa. Ei välttämättä se viisain veto mutta se oli hauskaa. :)
Mayhemia

Mjoo, kyllähän tuo Therionin viritelmä on parempi, toi autohit on vaan tarkoitettu vähän erilaiseen rooliin. Tietysti voisin härskisti kopioida sen ja feilata fear chekit tuplasti niin kuin viime fanaticissa kun oli pelkkä knightly temper ja GW.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “FB: Armeijalistat”