Nazreg Moonsinger kirjoitti:
Djaa, taas tää meni siihen että sätitään mun modeleita, kuten viimeksi kun postasin errantry war listan. Mikä ihmisiä vaivaa, kommentoitavana oli armeijalista. Ei voittaminen/mun modelit/random x, y, c jos on ollut paljon puhetta.
No eipä tuossa listassa ole paljoa parannettavaa. Pari jos keksimällä keksin:
Torven saisi BSB:lle tiputtamalla kotrin ja pari muusikot. Kotrien ei mielestäni tarvisi olla 9 vahvuisia, koska sinne voi laittaa damselin tai BSB:n tuomaan rivin täyteen. Olisi se haukkatorvi ihan kiva sen lohikäärmeen varalle.
Lordin kamat vaihtaisin. Onhan se autohit ihan jees, mutta ite suosisin Therionin lanseeraamaa lordia (ainakin minä näin sen ensimmäistä kertaa hänellä), jolla oli knightly temper, gw, tress of isoulde ja cuirass of fortune. Suojaus kärsii, mutta noilla varusteilla melko moni charru on jauhelihaa ja normijoukut saavat myös aika kympillä turpaan jos noppa ei aivan täysin petä. Tietenkin cuirasin voisi vaihtaa Grail shieldiin niin saisi enemmän suojaakin ja jos oikein sika haluaisi olla niin saisi pegasuskin 4+ wardin.
Itse suosin knightly temperiä muutenkin kun se on vaan niin kova. Ison kartun kanssa KT:llä ja GGH:lla hevosen kera on edestä yksinään viety 16 (tai 20 ei voi muistaa) keihäshaltian blokki kahdessa kierroksessa. Ei välttämättä se viisain veto mutta se oli hauskaa.