"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Mun skavenit

Isot pojat esittelevät pieniä miehiään.
Skaven Lord

Viesti Kirjoittaja Skaven Lord »

marke kirjoitti:en pidä tosta terä veressä ideasta.. :) en oo ikinä tykänny.. täähän on vaa sit mun mielipide. En vaa oo yhtään hienosti toteutettua veri-efektiä nähny.. :/

Ruoste armori on hieno juttu ja muutenkin hienoja ukkoja.. sopivan tummia viemärirottia
kiitos mielipiteestäsi :D
Behold the glory of my vermin horde
Skarsnik

Viesti Kirjoittaja Skarsnik »

heh näkee sitä tuttujenkin väännöksiä täällä. ihan komeita etenkin storm vermin banneri äijän lippu oli erityisen vakuuttava! vinkki: ota isompia kuvia että niitä pystyy kattoonkin.
'Every time you send one of your boys out to get help, I kill him. Every time your mates come to lend a hand, I kill 'em all'
ChaosBonzai

Viesti Kirjoittaja ChaosBonzai »

Skaven Lord kirjoitti:ps:aattelin laittaa tohon claanirottien banneriin dwarffin pään kunhan saan kaverilta(muuten pitää pölliä siltä)
Mitäs se siihen sanois... (ei vais)
Joo kuvat on kyllä todella huonon kokoisia että vois arvostella.
Mutta mun mielestä Musicianilla on vähän liikaa green inkkiä selässään, jase näyttää siltä että se olis pyörinyt vähän pitempään jollain märällä nurmikolla. :)
Muuten ihan hienoja. (vaikkei sekään mikään paha vika ollut, pisti vaan silmään) 8)
Skaven Lord

Mutta mun mielestä Musicianilla on vähän liikaa green inkkiä selässään, jase näyttää siltä että se olis pyörinyt vähän pitempään jollain märällä nurmikolla.
Jos vaikka joku on leiponu sitä turpaan niin että se on kaatunut :D Eihän sitä koskaan tiedä
Drgon

bah

Viesti Kirjoittaja Drgon »

mun mielestä toi clanrat banneri oli ihan hirveä!! ja ei noi stormverminitkään mitään herkkuja ollut..mä en itse enään pidä tuosta green inkistä armorin päällä katsos! nykyään teen sen ihan dangelsgreen/gobbogreen/yellow/valkonen systeemillä jos haluan hakee jotain warpstone juttuja..
=)
"The sinews of war(hammer) are infinite money"
ChaosBonzai

Viesti Kirjoittaja ChaosBonzai »

Skaven Lord kirjoitti:
Mutta mun mielestä Musicianilla on vähän liikaa green inkkiä selässään, jase näyttää siltä että se olis pyörinyt vähän pitempään jollain märällä nurmikolla.
Jos vaikka joku on leiponu sitä turpaan niin että se on kaatunut :D Eihän sitä koskaan tiedä
AIVAN...... "raapii päätään ja tulee tulokseen"
No nyt kun olen asiaa miettinyt niin se on aika hienokin, varsinkin jos ajattelee että se on ottanut just vähän aikaa sitten levyyn joltain sellatteelta skavenilta joka on läimäyttänyt sitä sellatteella kuulapallolla nassuun ja on siitä lähtenyt kieriin maailman pisintä rinnettä alas "AUTS" :D .
(toivottavasti ei ollut liian kuvitteellinen viesti :) )
Skaven Lord

Legolas kirjoitti:
Skaven Lord kirjoitti:
AIVAN...... "raapii päätään ja tulee tulokseen"
No nyt kun olen asiaa miettinyt niin se on aika hienokin, varsinkin jos ajattelee että se on ottanut just vähän aikaa sitten levyyn joltain sellatteelta skavenilta joka on läimäyttänyt sitä sellatteella kuulapallolla nassuun ja on siitä lähtenyt kieriin maailman pisintä rinnettä alas "AUTS" :D .
(toivottavasti ei ollut liian kuvitteellinen viesti :) )
Plague Censer Bearer jolla o samanlainen leka ku fanaatikolla o löyny hermostuksisaan
Killu

Viesti Kirjoittaja Killu »

VonCarstein kirjoitti:
MaalaajaMasa kirjoitti:Onko tällä foorumilla btw mitään maalauskerhoa tai vastaavaa?
Menoo tosi OT, mutta pakko mainostaa, kun kerta tuli esille.
Meillä tosiaan on tämmöinen porukka(ei siis mikään kerho) ihmisiä, jotka ovat kiinostuneita maalaamisesta. Kokoonnumme Helsingin fansuun noin joka toinen viikko. Lisätietoja löytyy netistä:
http://www.cs.helsinki.fi/u/pjlehtim/maalaus/

Tuolta löydät myös aina seuraavan tapaamisen ajankohda. Tuleppa paikalle 18. päivä. Lisätietoja saat Ninnulta tai minulta vaikka PM:llä.
Tervetuloa mukaan!
no kyllähän mäkin mainostaa osaan Hämeenlinnassa keskiviikkona, Siellä missä monttu ennen oli (en muista osotetta, voi mennä levystä ja kasetistä kysyyn) klo 18-21 kerho... maalausta, pelaamista, maaston väsäystä...

enpä tiiä auttoko toi ketään mutta tulipa mainostettuu :wink:
1+1=10
Skaven Lord

killu vasarahemmo kirjoitti:
VonCarstein kirjoitti:
MaalaajaMasa kirjoitti:Onko tällä foorumilla btw mitään maalauskerhoa tai vastaavaa?
Meillä tosiaan on tämmöinen porukka(ei siis mikään kerho) ihmisiä, jotka ovat kiinostuneita maalaamisesta. Kokoonnumme Helsingin fansuun noin joka toinen viikko. Lisätietoja löytyy netistä:

Tuolta löydät myös aina seuraavan tapaamisen ajankohda. Tuleppa paikalle 18. päivä. Lisätietoja saat Ninnulta tai minulta vaikka PM:llä.
Tervetuloa mukaan!
no kyllähän mäkin mainostaa osaan Hämeenlinnassa keskiviikkona, Siellä missä monttu ennen oli (en muista osotetta, voi mennä levystä ja kasetistä kysyyn) klo 18-21 kerho... maalausta, pelaamista, maaston väsäystä...

Liittyy mun figuihin miten???
Killu

Viesti Kirjoittaja Killu »

Skaven Lord kirjoitti:
killu vasarahemmo kirjoitti:
VonCarstein kirjoitti:

Tervetuloa mukaan!

Liittyy mun figuihin miten???
ei yhtään mitenkään mutta kun toi herro toinenkin mainosti :wink:
1+1=10
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Galleria”