VC summonaus turnauksessa
VC summonaus turnauksessa
En ole varma jos tämä tuli nyt oikeaan paikkaan, mutta kysytään silti. Eli tarvitseeko turnaukseen ottaa kaikkia zombeja ja skelluja mukaan, jotka haluaa summonata?Esim. jos nostan 12 zombia, mutta ei ole tarpeeksi figuja, niin saisinko laittaa esille vain 4 zombia ja merkitä nopilla siihen viereen montako lisäzombia siinä on? Kysyn ihan vain sen takia, että haluan tietää paljonko zombeja ja skelluja ostaa. [/u]
Karu kirjoitti:
Pelimestan turnaussäännöt ovat kuin kosminen vessa, jonka lattialla makaat kosmisen jumalan roiskiessa kosmista virtsaa päällesi.
Pelimestan turnaussäännöt ovat kuin kosminen vessa, jonka lattialla makaat kosmisen jumalan roiskiessa kosmista virtsaa päällesi.
- Viiksivallu
- Teonanacatl
-
niblebitzer
- Chaosboyz Crew
Invocation of Nehek loitsun yhteydessä puhutaan pöydälle nostatettavista modeleista kautta linjan, ei nopista. Monissa muissa yhteyksissä kun pitäisi saada ukkoja laudalle, mutta ei ole laittaa, ne eivät silloin yksinkertaisesti vain tule laudalle. Itse en hyväksyisi jos vastustaja nostelisi laudalle yhden luurangon ja kourallisen noppia kuvaamaan sen kavereita.
Kokemuksesta voin sanoa, että 100 ylimääräistä luurankoa riittää noin 95% kerroista. Tosin on sitä joskus jauhatettu omia yksiköitä ihan tarkoituksella kappaleiksi, että on ollut jotain mitä summonoida laudalle.
-Eikka
Kokemuksesta voin sanoa, että 100 ylimääräistä luurankoa riittää noin 95% kerroista. Tosin on sitä joskus jauhatettu omia yksiköitä ihan tarkoituksella kappaleiksi, että on ollut jotain mitä summonoida laudalle.
-Eikka
- The number of people watching you is directly proportional to the stupidity of your action.
http://lunatix.epixx.org/
http://lunatix.epixx.org/
- Lighthammer
- Peliporukkavalvoja
-
Hiirellinen veneitä
Älä juustota, silloin luulisi pienemmänkin määrän riittävän.
Myy ihmeessä turhat örkit pois nurkista: http://www.sotavasara.net/keskustelu/vi ... 51&start=0
En ainakaan itse antaisi pelkkiä baseja laittaa. Se on oikeastaan ihan sama asia kun noppa.Grollix kirjoitti:Entä riittäisikö pelkät beissit? Kun ei oikein ole rahaa niihin 100+ skelluihin ja zombeihin.
Turnauksissa ei yleensä proxyjä katsota kovin hyvällä.
"Minun hautaani vartioi tuulenhenkäys kevyt
minun hautaani vartioi pisara aamukastetta.
Minun hautaani vartioi satatuhatta tappajasatelliittia,
minun hautaani vartioi teratonni antimateriaa"
Nopat on ihan jees kunnes tulee closecombat, jolloin vastustaja saa asetella modelit pöydälle selvyyden vuoksi. Samoin jos unitteja olisi paljon ja niiden koolla olisi merkitystä, vaatisin modeleita. Jos jonnekin nostetaan jotain scoring unittia kyhnäämään kulmassa niin aivan sama, eturankki modeleita ja sitten noppia taakse jos se nopeuttaa prosessia.
-Sami
-Sami
Is that a diver's watch, can you dive? Is that a pilot's briefcase, can you fly? Oh fuck, another three bottle lunch.
Tuohon ongelmaan on yksinkertainen ratkaisu; ylimääräisille skelluille ylimääräisiä liikutusalustoja.Wompatti kirjoitti:Itse annan vastustajan käyttää noppia mikäli figut löytyvät. Monesti on käynyt niin että VC pelaajalla on kyllä lurkkeja +80 mutta pelin nopeutuksen ja helpottamisen vuoksi olemme päättäneet käyttää noppia sen sijaan että asettelisimme figuja pöydälle ja pois jatkuvalla syötöllä.
- The Captain
- Valvoja
Jep. Kaikki horroreiksi/spawneiksi/muiksi muuttamiset vaativat olemassaolevan figun, jotta uusia otuksia syntyisi, ja samaa linjaa olen noudattanut summoneidenkin kanssa. Jos ei ole figuja armeijaan, ei pelata.Niblebitzer kirjoitti:Invocation of Nehek loitsun yhteydessä puhutaan pöydälle nostatettavista modeleista kautta linjan, ei nopista. Monissa muissa yhteyksissä kun pitäisi saada ukkoja laudalle, mutta ei ole laittaa, ne eivät silloin yksinkertaisesti vain tule laudalle.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
-Niillä on suvussa halogeenejä.
- Morhgoz
- Peliporukkavalvoja
Ja boxista zombeja saa pienellä konvertoinnilla ainakin 30-40 zombia, joskin tuolloin puolet on noita maasta kaivautuvia..
Warbands of Wastelands
Tärkeintä ei ole voitto, vaan kasa verisiä kalloja,
omia jos ei vihollisen....
I used to take an arrow to the knee, till I took an arrow to the knee....
Tärkeintä ei ole voitto, vaan kasa verisiä kalloja,
omia jos ei vihollisen....
I used to take an arrow to the knee, till I took an arrow to the knee....
Paljonko beissejä zombieboxista muuten tulee?Morhgoz kirjoitti:Ja boxista zombeja saa pienellä konvertoinnilla ainakin 30-40 zombia, joskin tuolloin puolet on noita maasta kaivautuvia..
Karu kirjoitti:
- Lord of Carcassonne
Sama täällä. Kyllä mä vaadin itekkin että mallit pitää olla mitkä halutaan summonoida. Ei figuja, ei uusia skeltsuja/zombeja ja loitsu oli turha.
Mutta jos mallit löytyy (convatut plussaa) niin sitten se on ihan eri juttu. Mieluummin konvaa tyhjille beisseille nousevia luurankoja kuin ihan tyhjä beissi, noppa, tai joku muu joka muistuttaa jotain muuta kuin sitä miltä sen pitäis alunperin näyttää. Siten olen samaa mieltä Captainin kanssa.
Mutta jos mallit löytyy (convatut plussaa) niin sitten se on ihan eri juttu. Mieluummin konvaa tyhjille beisseille nousevia luurankoja kuin ihan tyhjä beissi, noppa, tai joku muu joka muistuttaa jotain muuta kuin sitä miltä sen pitäis alunperin näyttää. Siten olen samaa mieltä Captainin kanssa.
Warhammer The Old World Alkaen 13.4.2024.
Bretonnia V/T/H 1/0/2
Warhammer Armies Project (1.8.2023 lähtien)
Bretonnia V/T/H 5/2/7
Nippon (Kun armeija on valmis) V/T/H 0/0/0
Bretonnia V/T/H 1/0/2
Warhammer Armies Project (1.8.2023 lähtien)
Bretonnia V/T/H 5/2/7
Nippon (Kun armeija on valmis) V/T/H 0/0/0
20, mut aina voi pistää muutaman euron lisää ja ostaa säkillisen irtobaseja mukana.. Ellei sitten ole noita riesaksi asti... niitä tuppaa kertymäänGrollix kirjoitti:Paljonko beissejä zombieboxista muuten tulee?Morhgoz kirjoitti:Ja boxista zombeja saa pienellä konvertoinnilla ainakin 30-40 zombia, joskin tuolloin puolet on noita maasta kaivautuvia..
"Minun hautaani vartioi tuulenhenkäys kevyt