Omat (epäviralliset) craftworldit
Omat (epäviralliset) craftworldit
Heips! Olettekos tommoisia virittelleet/löytäneet? Varmaan oma tekemiä chaptereita on 1000 ja 1, mutta ei craftworldeja. Eli niitä kyselisin.
Varmaan sen vuoksi että mariinichaptereita on se tuhat ja 1, mutta craftworldeja rajattu määrä. Lisäksi omien chaptereiden luomiselle on viralliset säännöt, craftwordlien ei.
"Koska tämä on Sotavasara - foorumi, jonka käyttäjillä on niin vähän toivoa saada naista, että pitää yrittää nussia pilkkua. -Da Capitan"
Ei kai niihin uusiin craftworldeihin omia sääntöjä tarvita, väittää vaan että nämä on nyt tälläisestä craftworldista, ja ne käyttävät perussääntöjä.daider kirjoitti:Lisäksi omien chaptereiden luomiselle on viralliset säännöt, craftwordlien ei.
Hammerheart kirjoitti: Ota mallia vaikka Gorkiporkista, Exocowboysta tai Ratovaarista.
Mutta tuleehan siitä uusien mariinichaptereiden tekemisestä paljon mielekkäämpää kun saa itse säätää muutaman special-säännön niille mukaan. Craftworld-customoinnissahan ainut asia mikä muuttuu on ukkojen väri ja mahdollisesti omaa täytettä saa tehtyä urheille avaruushaltijoille.Ratovaari kirjoitti:Ei kai niihin uusiin craftworldeihin omia sääntöjä tarvita, väittää vaan että nämä on nyt tälläisestä craftworldista, ja ne käyttävät perussääntöjä.daider kirjoitti:Lisäksi omien chaptereiden luomiselle on viralliset säännöt, craftwordlien ei.
Eli pointtini on se, että chaptereista saa paljon enemmän omaperäisemmän sekoittelemalla haluamiaan traitteja, kun taas craftworldit pysyvät sääntöjensä puolesta samanlaisena. Tämä taasen ei innosta kovinkaan montaa ihmistä tekemään omaa craftia.
Jossain oli muistaakseni samantapaista juttua aiemmminkin, ei ideassa sinänsä ole mitään uutta, mutta nykyajan playat vaativat valmiita colorschemejä ja sääntöjä.
Viimeksi muokannut Rogue, Ke 03.05.2006 09:39. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Se minkä väriseksi on sattunut ukkonsa maalaamaan, ei liity mitenkään siihen, mitä chapteria tai tekomaailmaa kulloinkin sattuu pelaamaan. Jos omalla "itsetehdyllä" Craftworldilla tarkoitetaan omaa väriteemaa, niin joo onhan minulla sellainen, kun olen maalannut ukkoni mieleisilläni väreillä. Jos tarkoitetaan, olenko suunnitellut joitakin craftworld ominaisuuksia, niin en todellakaan, vaan pelaan blankkohaltioita. Eihän niitä ominaisuuksia voi noin vain ruveta keksimään ainakaan yleisempään käyttöön. Jos pelaa vain pelkästään kaveria vastaan, niin silloinhan voi keksiä mitä tahansa, kunhan kaverille kelpaa. Olen toki taustaa niille keksinyt, mutta teknomaattomia ovat he.
Kumpaa tässä nyt tarkoitetaan?
Kumpaa tässä nyt tarkoitetaan?
Luumumehu on soturien juomaa
Olen tehnyt oman craftworldini, Angau Kuromin. Luin jostain että tuo tarkoittaasuurinpiirtein tuomion lohikäärmettä, mutta ei voi tietää.
Eldareille ei imo voi mennä tekemään omia sääntöjä ja virityksiä samaan tapaan kuin mariineille. Eldarit ovat muutenkin tarpeeksi monipuolisia, eikä se oikein sopisi fluffiin.
Eldareille ei imo voi mennä tekemään omia sääntöjä ja virityksiä samaan tapaan kuin mariineille. Eldarit ovat muutenkin tarpeeksi monipuolisia, eikä se oikein sopisi fluffiin.
Hyvän analogian löytäminen on yhtä hankalaa kuin...yhtä hankalaa kuin...
- The Captain
- Valvoja
Oma kahtiajakautunut Craftworldini Mor-Thyel toimii joskus Ulthwen, joskus Biel-Tanin säännöillä. Seer Councilin johtama Guardian-posse toimii Vanhin Ganaemonin alaisuudessa, kun taas kapinallinen Re-Thel johtaa Craftworldin aspect warrioreita.
"Omia" sääntöjäni ovat vain armeijakohtaiset rajoitukseni, eli Re-Thelillä on komennossaan vain Aspecteja, ja Neuvostolle uskolliset guardianit taas joutuvat pärjäämään ilman Aspectien tukea. Mitään omia sääntöjä ei siis tarvitse tehdä - riittää, että kokoaa armeijalistansa oman fluffin mukaisesti.
Ganaemon ei ole toistaiseksi sallinut Aaveiden käyttöä taistelukentällä, eli kumpikaan osapuoli ei käytä Wraithguardia tai 'lordeja.
Huomattavaa on, että Kaela Mensha Khaine vaikuttaa hylänneen Mor-Thyelin. Re-Thel syyttää tästä Ganaemonia, joka ei hyväksy väkivaltaa ongelmanratkaisukeinona.
"Omia" sääntöjäni ovat vain armeijakohtaiset rajoitukseni, eli Re-Thelillä on komennossaan vain Aspecteja, ja Neuvostolle uskolliset guardianit taas joutuvat pärjäämään ilman Aspectien tukea. Mitään omia sääntöjä ei siis tarvitse tehdä - riittää, että kokoaa armeijalistansa oman fluffin mukaisesti.
Ganaemon ei ole toistaiseksi sallinut Aaveiden käyttöä taistelukentällä, eli kumpikaan osapuoli ei käytä Wraithguardia tai 'lordeja.
Huomattavaa on, että Kaela Mensha Khaine vaikuttaa hylänneen Mor-Thyelin. Re-Thel syyttää tästä Ganaemonia, joka ei hyväksy väkivaltaa ongelmanratkaisukeinona.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
-Niillä on suvussa halogeenejä.
Tämä on mielenkiintoista. Itse olen rakennellut periaatteessa ns. vaniljaeldar-armeijaa, mutta haluaisin joskus kokeilla Saim-Hannia tai Alaitocia. Niinpä armeijassani on (ja lisää tulee) kaikenlaisia Rangereita, koska Alaitoc kiinnostaa enemmän. Olen yrittänyt kuitenkin toistaiseksi säästää mahdollisuuden molempiin. Ja vielä: en aio käyttää suoraan Saim-Hannin tai Alaitocin valmiita väriteemoja, vaan pitäytyä omassa, kai se onnistuu? Fluffia olen kyllä valmis keksimään tarpeen mukaan. Entäs mitenkäs mahtaa onnistua mahdollinen Harlekiinien käyttö nykyisin, onko joku soveltanut niitä nykyedikkaan?
Olen käyttänyt Solitairea, useammin kylläkin Dark Eldareilla. Tätä sovelletaan siten, että vastustaja usein kieltäytyy pelaamasta jos otan kyseisen napin peliin. Kyseinen konversio on niin vähän niin ja näin, taidan käyttää sitä Shadowseerinä ensi pelissä.Shortseer kirjoitti: Entäs mitenkäs mahtaa onnistua mahdollinen Harlekiinien käyttö nykyisin, onko joku soveltanut niitä nykyedikkaan?
Hyvän analogian löytäminen on yhtä hankalaa kuin...yhtä hankalaa kuin...