revised lores?
revised lores?
törmäsin tässä jonkin aikaa sitten uusiin heavens beast ja life loreihin. heavens on aika paljon huonontunut, mutta life on kai vähän parempi. beastista en osaa sanoa, mutta onko ne viralliset vai ei?
"Kun netti on poissa, figut tanssivat pöydällä."
- Shadow Warrior
Alkuperäin heavens on sen verta överi että kyllä kannattaa käyttää, että siitä saadaan edes jotenkin järjellinen.
Ja tosiaan jos vähänkään lähtee muualle pelaamaan kuin naapurin Villen autotalliin, niin oletus on että uusitut loret on käytössä.
Ja tosiaan jos vähänkään lähtee muualle pelaamaan kuin naapurin Villen autotalliin, niin oletus on että uusitut loret on käytössä.
"Minun hautaani vartioi tuulenhenkäys kevyt
minun hautaani vartioi pisara aamukastetta.
Minun hautaani vartioi satatuhatta tappajasatelliittia,
minun hautaani vartioi teratonni antimateriaa"
minun hautaani vartioi pisara aamukastetta.
Minun hautaani vartioi satatuhatta tappajasatelliittia,
minun hautaani vartioi teratonni antimateriaa"
Mjoo, ne ovat epävirallisia, mutta ovat käytössä kaikissa turnauksissa Amerikka - Eurooppa - Australia välillä.Hän itse kirjoitti:Trial Rules. Eli empä usko.
Minä en myöskään suostu pelaamaan kirjan ydinasevarastoa vastaan ellen itse omaa samanlaisia mannertenvälisiäohjuksia (kirjoitetaanko se noin? ^^).
Entä jos joku kysyy: "Käytetäänkö alkuperäisiä Oikeita ja virallisia sääntöjä?" Niin meidän kotipeleissä sanotaan, mutta yleensä vastaus on ei.Nazreg Moonsinger kirjoitti:Mjoo, ne ovat epävirallisia, mutta ovat käytössä kaikissa turnauksissa Amerikka - Eurooppa - Australia välillä.Hän itse kirjoitti:Trial Rules. Eli empä usko.
Minä en myöskään suostu pelaamaan kirjan ydinasevarastoa vastaan ellen itse omaa samanlaisia mannertenvälisiäohjuksia (kirjoitetaanko se noin? ^^).
-a