Lisää Orkkeja. (innostuin kun linkki toimi)
Håkan tarkoittaa että juo kofeiinipitoista juomaa niin kätesi ei tärise. Paska läppä, etten sanoisi.
Mutta asiaan. Voit paikata ohimenneet maalit helposti ja vaivattomasti ilman kofeiiniä. Maali on sopivan tasaista, siitä iso plussa. Voisit monipuolistaa figujen värimaailmaa ja highlightata. Etsi ohjeita netistä, kerhoista, kavereilta tai osta joku kallis kirja jos rahaa riittää. Spray on käytännöllinen, se tosiaan kannattaa hankkia. Pelikelpoisia figuja kuitenkin, harjoittele vaan ahkerasti
Mutta asiaan. Voit paikata ohimenneet maalit helposti ja vaivattomasti ilman kofeiiniä. Maali on sopivan tasaista, siitä iso plussa. Voisit monipuolistaa figujen värimaailmaa ja highlightata. Etsi ohjeita netistä, kerhoista, kavereilta tai osta joku kallis kirja jos rahaa riittää. Spray on käytännöllinen, se tosiaan kannattaa hankkia. Pelikelpoisia figuja kuitenkin, harjoittele vaan ahkerasti
War is my master, death is my mistress.
[quote=""Dwarf Man""]mitä hightlightata tarkottaa?[/quote]
Juuri niin kuin crossed sanoi. Täältä löytyy asiasta hieman opastusta:
http://www.wellofminiatures.net/opas/valovar.htm#3.2
Juuri niin kuin crossed sanoi. Täältä löytyy asiasta hieman opastusta:
http://www.wellofminiatures.net/opas/valovar.htm#3.2
-
"Dwarf Man"
Sivellä käsiin tietysti. Mitä oikein luulit?[/quote]Håkan kirjoitti:[quote=""Dwarf Man""]Missä mielessä tarkoitit kofeiinipitoista juomaa? Pitäskö sitä juoda vaiko sivellä käsiin?Håkan kirjoitti:Maalit eivät ole ihan pysyneet paikoillaan,kokeile vaikka kahvia tai muuta kofeiinipitoista juomaa jos kädet tärisee.
*Reps*
Ei mutta asiaan... Ovathan nuo parempia kun minun ekat figuni... mutta niistä ei sitten puhuta. Värit sentään ovat paikallaan ja se on sentään hyvä alku
So shut your face and take a seat, 'cause after all you're just talking meat.
-
"Dwarf Man"
-
"Dwarf Man"
-
"Dwarf Man"
Noh,minä teen näin ihon,ja itse olen varsin tyytyväinen:Goblin Green+chaos black ihan pohjavärin päälle,sitten kun on kuivunut,kuivalla pensselillä lihasten päälle goblin greeniä tasasesti..ei todellakaan syvennöksiin..Ja esim kirveen terä: terä Kuivalla harjalla mithril silveriä..Ja loppu osa boltgun metalia...Hampaat: Snakebite leather ja Skull whiteä niin päälle että hampaan juuri on ruskea..Kysy minulta neuvoja,olen maalaillut örkkejä paljon 
Viimeksi muokannut Lumppu, To 04.05.2006 15:53. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"Entä mitä syötte aamupalaksi? Minkäväriset kalsarit teillä on?" - Matti Niemelä.
Blood for the blood God! Skulls for the skull throne! Milk for the Khorne flakes!
Blood for the blood God! Skulls for the skull throne! Milk for the Khorne flakes!
Maalien ohentamista suosittelen.
Itse vedellyt omiin örkkeihini valkosen pohjamaalin päälle catachan green ja schorched brown sekotuksen johon sitten sinistä ja ruskeata washia. Sitten siittä lähtenyt sitten korostamaan layeroimalla pohjamlaai+ camo greenillä ja bleched bonella tai rotting fleshillä. Rottingfleshiä niihin korkeimpiin kohtiin sitten. Tietenkin ohennetuilla maaleilla.
Pitäisi tulla parempi jälki kuin goblin green rävellyksillä.
Itse vedellyt omiin örkkeihini valkosen pohjamaalin päälle catachan green ja schorched brown sekotuksen johon sitten sinistä ja ruskeata washia. Sitten siittä lähtenyt sitten korostamaan layeroimalla pohjamlaai+ camo greenillä ja bleched bonella tai rotting fleshillä. Rottingfleshiä niihin korkeimpiin kohtiin sitten. Tietenkin ohennetuilla maaleilla.
Pitäisi tulla parempi jälki kuin goblin green rävellyksillä.
Toto, I don't think we're in Kansas anymore ...
-
WaMMaSaNDe
[quote=""Dwarf Man""]Onko sama millä värillä pohjamaalaa? Mä pohjamaalaan yleensä mustalla.[/quote]
On itseasiassa makuasia kumpaa käyttää. Mustaa minä käytän ja se lienee yleisin pohjaväri. Paitsi jos maalaat viguurin vaaleilla sävyillä kannattaa valita valkoinen, sillä mustaa pohjamaalia jää helposti vaaleiden(esim. keltainen, valkoinen) alta näkymään.
On itseasiassa makuasia kumpaa käyttää. Mustaa minä käytän ja se lienee yleisin pohjaväri. Paitsi jos maalaat viguurin vaaleilla sävyillä kannattaa valita valkoinen, sillä mustaa pohjamaalia jää helposti vaaleiden(esim. keltainen, valkoinen) alta näkymään.