"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Librarian, voimat ja tankit

Warhammer 40.000 -pelin säännöt ovat yleensä enemmän tai vähemmän tulkinnanvaraiset. Tällä palstalla keskustellaan eri sääntöjen toteutuksesta, tulkinnoista sekä mahdollisista ongelmatilanteista.
Koda

Librarian, voimat ja tankit

Viesti Kirjoittaja Koda »

Tällästä oon miettiny ja koittanu ettiä vastausta muttei oo löytyny: Voiko psykikko voimia käyttää ajoneuvoja vastaan?

En kyllä missää törmänny ette sais....
Göbö

Viesti Kirjoittaja Göbö »

Voi. ainakin semmosia missä on aseen statsit tai tankkeja vastaan tarkoitetuissa voimissa.
Koda

Viesti Kirjoittaja Koda »

Kiitokset. Hämäs vaan tuo "psyykkinen" sana. Ajattelin et kohteen pitää omata aivot jotta voima toimii, mutta librarianhan taitaa manipuloida warpia ja siten saa tuho voiman (liekit ,yms...)
Deetwo

Viesti Kirjoittaja Deetwo »

Nalle kirjoitti:Kiitokset. Hämäs vaan tuo "psyykkinen" sana. Ajattelin et kohteen pitää omata aivot jotta voima toimii, mutta librarianhan taitaa manipuloida warpia ja siten saa tuho voiman (liekit ,yms...)
Vehicleissä on aina crewi, demoni tai muu vastaava sisällä.
Ei siellä mitään kauko-ohjattavia ole :)

Mutta tosiaan psyykkerit saavat aikaan myöskin ihan fyysistä pommia.
"Minun hautaani vartioi tuulenhenkäys kevyt
minun hautaani vartioi pisara aamukastetta.
Minun hautaani vartioi satatuhatta tappajasatelliittia,
minun hautaani vartioi teratonni antimateriaa"
The Captain
Valvoja

Viesti Kirjoittaja The Captain »

Nalle kirjoitti:Kiitokset. Hämäs vaan tuo "psyykkinen" sana. Ajattelin et kohteen pitää omata aivot jotta voima toimii, mutta librarianhan taitaa manipuloida warpia ja siten saa tuho voiman (liekit ,yms...)
Niin. Se "psychic" viittaa siihen, että librarianin psyyke tekee juttuja, mutta ne jutut voivat manifestoitua (osaan hienoja sanoja!) tosimaailmassa hyvinkin konkreettisina.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “40k: Säännöt”