"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Ogre Kingdom 1000p

Mikäli haluat palautetta ja kehitysideoita suunnitteilla olevaan armeijaasi, kirjoita listasi tänne. Voit myös antaa palautetta omista kokemuksistasi muille.
SMusta

Ogre Kingdom 1000p

Viesti Kirjoittaja SMusta »

Bruiser (Hero)
- Great Weapon
- Heavy Armour
- Wyrdstone Neclace
= 162p

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------

3x Ogre Bull (Core)
- Musician
= 115p

3x Ogre Bull (Core)
- Musician
= 115p

3x Irongut (Core)
- Musician
- Standard Bearer
= 174p

27x Gnoblar Fighters (Core)
= 54p

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------

2x Leadbelchers (Special)
= 110p

3x Yhetees (Special)
= 195p

Gorger (Rare)
= 75p

Total = 1000p

Tämmöistä olisi tarkoitus ruveta kokoamaan syksyllä kunhan on rahat kesätöistä hankittu. Lista on koottu pitkälti tyylikkäistä figuista, mutta on tuonne yritetty sitä tehoakin laittaa. :) Kaikki muu on vaihdetavissa paitsi nuo special valinnat. Joten siis risut ja ruusut on tervetulleita. :)
Yllä oleva viesti on ainoa oikea totuus ja se että minä olen väärässä ei muuta sitä asiaa mitenkään. ;)
Karu

Viesti Kirjoittaja Karu »

Mitäs tuossa. Melko tehokas lista. Bullit ja irongutit ovat sopivan kokoisia ja niissä on kaikki tarpeellinen (itse tosin käytän bulleilla iron fistejä, kun figuillakin on sellaiset), leadbelchereitä on se kaksi, gnoblar-screeni on kunnossa ja gorgerikin löytyy. Kenties voisi yrittää ahtaa trappereita mukaan, tosin tuosta on aika vaikea pienentää.

Jetit eivät kenties ole se kaikkein kustannustehokkain vaihtoehto, tiedä siitä sitten. Itse en ole näitä koskaan kokeillut, joten kannattaa suhtautua varauksella. Lähinnä näyttävät normibulleilta, jotka saavat hipisiä difficult terrainin lä¨pi.
SMusta

Viesti Kirjoittaja SMusta »

Vaikka nuo jetit ei olekkaan kovin kustannustehokkaita niin ne figut on niin pirun tyylikkäitä että pakko niitä on tuolla listassa olla. :)

Jos poistaisi tuon gorgerin ja pienentäisi tuon gnoblarblokin 20 kokoiseksi niin noille ironguteille saisi warbannerin ja saisi niitä trappereita mukaan sen 8 kokoisen porukan. Toiselle bulliryhmälle saisi vielä annettua ironfistit kouraan. Olisiko tuo parannus parempaan vai huonompaan suuntaan?
Yllä oleva viesti on ainoa oikea totuus ja se että minä olen väärässä ei muuta sitä asiaa mitenkään. ;)
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “FB: Armeijalistat”