Oksentaminen kuulostaakin mainiolta tavalta maalata nurgle-figut.Flames kirjoitti:Drybrushasin figun ensin, oksensin ja maalasin uudestaan.
Deathguard Blogi*(update: valmis squad ja wip rhino)
- Finklestein
Ja projekti jatkuu:

ja maalattu aspa basea vaille valmis, figu on hieman suttuinen koska kokeilin eri tapoja maalata DGni. Tästä värityksestä pidän. Jarrunestettä ei ollut tallessa joten maalikerroksia tuli useita turhia. Huomaa Detailien heikkeneminen.
yksinkertaiseti hermot menivät. Ei enää vaan jaksanut lähteä korjailemaan.
Fucking 6 megapixelin kamera on liian tarkka. En edes itse huomannut osaa virheistäni vasta kun nyt... mutta sen suurempia selityksiä itse figu.

ja maalattu aspa basea vaille valmis, figu on hieman suttuinen koska kokeilin eri tapoja maalata DGni. Tästä värityksestä pidän. Jarrunestettä ei ollut tallessa joten maalikerroksia tuli useita turhia. Huomaa Detailien heikkeneminen.
yksinkertaiseti hermot menivät. Ei enää vaan jaksanut lähteä korjailemaan.
Fucking 6 megapixelin kamera on liian tarkka. En edes itse huomannut osaa virheistäni vasta kun nyt... mutta sen suurempia selityksiä itse figu.

"mul on pieni marine armeija jos on ; vast 10 marinee ja 1 tankki" -nöhö
http://i11.photobucket.com/albums/a157/ ... g-6393.jpg Oli tosi hieno.
Aspa: Todella Nurgle. Veret näyttää ihan kohtuu tyylikkäiltä ja mahan purkautuma on juuri sopivan kiiltävä! Mielestäni iho saisi olla vähän tummempaa, se jättää vähän tyhjän fiiliksen nyt ja on vähä epäselvä. Tummempaa ja vähän parempi kontrasti niin täydellisen Nurgle. Herran naamasta katsoen hän on ollut vähän tukevampi ennen kuin möi sielunsa Nurglelle, hyvä niin sillä sekin sopii hienosti.
Edit: siis todellakin, herralla on laardit levinnyt kaulansa ympärille.... yh.
Aspa: Todella Nurgle. Veret näyttää ihan kohtuu tyylikkäiltä ja mahan purkautuma on juuri sopivan kiiltävä! Mielestäni iho saisi olla vähän tummempaa, se jättää vähän tyhjän fiiliksen nyt ja on vähä epäselvä. Tummempaa ja vähän parempi kontrasti niin täydellisen Nurgle. Herran naamasta katsoen hän on ollut vähän tukevampi ennen kuin möi sielunsa Nurglelle, hyvä niin sillä sekin sopii hienosti.
Edit: siis todellakin, herralla on laardit levinnyt kaulansa ympärille.... yh.
Viimeksi muokannut Kuutamo, To 01.06.2006 07:45. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Tai sitten hänen päänsä on vain paisunut, kaikenKuutamo kirjoitti: Herran naamasta katsoen hän on ollut vähän tukevampi ennen kuin möi sielunsa Nurglelle, hyvä niin sillä sekin sopii hienosti.
mädän (sun muun saastan mikä hänen sisällään jyllää) määrästä. Tai sitten olet oikeassa että hän oli paksukainen.
Sillä hänen sisuksensa on täytynyt heittää pihalle, jotta puku mahtuu ylle. *Hihihi, ollaanpas sitä taas humoristisia tähän aikaan illasta*
"Kaaoskääpiöt ovat kivoja ja mukavia persoonia. Tavan kääpiöt on konservatiivisia paskiaisia, jotka dises ja kiusas kaaoskäpsiä".
Aikas nerokkaita konversioita, on kyllä niin perinjuurin iljettävän ja sairaan näköisiä että oksat pois 
Maalaus tossa champassa on onnistunut hyvin... Suolisto kiiltää mukavasti
muutenkin juuri oikeanlainen likainen fiilis, vihreä/ruskea vai miksi tuota nyt kutsuisi on hienosti toteutettu.
Basessa ehkä hiukkasen liikaa kontrastia pohjavärin ja highlightin välillä mutta kylä tuo nyt ihan pelifiguna menee.
Maalaus tossa champassa on onnistunut hyvin... Suolisto kiiltää mukavasti
Basessa ehkä hiukkasen liikaa kontrastia pohjavärin ja highlightin välillä mutta kylä tuo nyt ihan pelifiguna menee.
So shut your face and take a seat, 'cause after all you're just talking meat.
- Finklestein
Joo kokeilin maalata verta ihan ensimmäistä kertaa. Omasta mielestä tuli ihan suht hyvä. Seuraavaan figuun sitten paremmin. Kiillon tekee inkki. Figu on vielä lakkaamatta joten matta sprayn jälkeen täytyy kait laittaa vielä gloss varnishia verikohtiin.Kuutamo kirjoitti:Veret näyttää ihan kohtuu tyylikkäiltä ja mahan purkautuma on juuri sopivan kiiltävä!
Bloated corpse... juu kylläcrossed kirjoitti: Tai sitten hänen päänsä on vain paisunut, kaiken
mädän (sun muun saastan mikä hänen sisällään jyllää) määrästä
Joo base on vielä kesken.Warp kirjoitti:Basessa ehkä hiukkasen liikaa kontrastia pohjavärin ja highlightin välillä mutta kylä tuo nyt ihan pelifiguna menee.
"mul on pieni marine armeija jos on ; vast 10 marinee ja 1 tankki" -nöhö
- Cancerblood
- Finklestein
Selän lima "tötteröt" eivät oikein soinnu sen muiden johtojen/lihasten kanssa, tämän saa tosin ehkä korjattua maalilla. Toivottavasti maalaus onnistuu tällä kertaa paremmin, konversio kun on lupaava.
Kuvien suuruus pistää ainakin minulla sivustoa vähän sekaisin, leveys 800 pikseliä olisi suositeltavaa.
Kuvien suuruus pistää ainakin minulla sivustoa vähän sekaisin, leveys 800 pikseliä olisi suositeltavaa.
Prinssin pää on niin hieno että, oksat pois,kehtaan itse asiassa väittää että,coolein nurgle prinssin pää/naama mitä olen nähnyt.
PS.Metal Gearia(ykköstä) pelanneena tuli tuosta hieman Psycho Mantis fiilistä(siitä sen maskista siis)
PS.Metal Gearia(ykköstä) pelanneena tuli tuosta hieman Psycho Mantis fiilistä(siitä sen maskista siis)
Viimeksi muokannut FiGuTtAjA, Pe 09.06.2006 08:30. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
20-21.5.2006 yö oli Suomen historian legendaarisin hetki!!! \,,/LORDI\,,/
- OneManArmada