Dark Eldar WWP-lista (1500pts)
Dark Eldar WWP-lista (1500pts)
HQ
Archon - Agoniser, Animus Vitae, Splinter Pistol, Shadow Field, Combat Drugs, Hell Mask, Skyboard (167pts)
Haemonculus - Webway portal (75pts)
TROOPS
Warrior Squad (10kpl) - 2 Dark Lances (100pts)
Raider Squad (5kpl+Raider) - 1 Shredder 1 Splinter Cannon, Raider: Disintegrator (120pts)
Raider Squad (5kpl+Raider) - 1 Shredder 1 Splinter Cannon, Raider: Disintegrator (120pts)
ELITES
Grotesques (3kpl+Haemonculus) - Scissorhand, Stinger, Nightmare Doll (100pts)
Wyches (5kpl+Raider) - Wych Weapons Raider: Horrorfex, Dissu (133pts)
Wych Succubus - Agoniser, Splinter Pistol (41pts)
Wyches (5kpl+Raider) - Wych Weapons Raider: Horrorfex, Dissu (133 pts)
FAST ATTACK
5 Reaver Jetbikes - 2 Blaster (145pts)
HEAVY SUPPORT
Talos (100pts)
Ravager - 3 Disintegrator (120pts)
TOTAL: 1495pts.
Archon - Agoniser, Animus Vitae, Splinter Pistol, Shadow Field, Combat Drugs, Hell Mask, Skyboard (167pts)
Haemonculus - Webway portal (75pts)
TROOPS
ELITES
Grotesques (3kpl+Haemonculus) - Scissorhand, Stinger, Nightmare Doll (100pts)
Wyches (5kpl+Raider) - Wych Weapons Raider: Horrorfex, Dissu (133pts)
Wyches (5kpl+Raider) - Wych Weapons Raider: Horrorfex, Dissu (133 pts)
FAST ATTACK
5 Reaver Jetbikes - 2 Blaster (145pts)
HEAVY SUPPORT
Talos (100pts)
Ravager - 3 Disintegrator (120pts)
TOTAL: 1495pts.
Viimeksi muokannut Atsku, Su 18.06.2006 21:45. Yhteensä muokattu 7 kertaa.
Olen koskenut The Captainia.
peli?
Moro,
kattelin että asut tampereella, otatko joskus pelin mun ig:tä vastaan? 1,5k?
kattelin että asut tampereella, otatko joskus pelin mun ig:tä vastaan? 1,5k?
jos asut tampereen lähistöllä ja haluat haastaa helffini tahi kaartini, niin ota yhteyttä. 40k tutorointia sääntöjen puolesta pyydetään..
WWP:t on kivoja, mutta warruille niitä ei kannata todellakaan antaa. T3, 5+save ja LD8 takaavat ettet ole todennäköisesti saamassa porttejasi auki vastustajan vuoron jälkeen. Tavallisen DE-listan ollessa kyseessä ottaisin sulta ton yhden Haemonculuksen pois tuolta Archonin retinuesta, ottaisin kolmannen haemin ja pistäisin nämä kaksi sitten WWP:llä varustettuina warrujen taakse/viereen, kun IC-status suojelee.
Reavereita ei kannata pitää lihamuurina, ovat nääs ihan käytännöllinen yksikkö portista tullessaan. Possautat tankit tai vaihtoehtoisesti menet lyömään häsyyn S4:n turvin.
Raider squadeihin ottaisin Shredderin sijasta blasterin, ja joko vaihtaisin D-Lancen Splinter Cannoniin tai heivaisin koko tykin pois. Raiderissa matkaava squadi tykkää kumminkin liikkua, ja silloin Dark Lance ei oikein päde. Sybariiteille voisi ehkä ostaa Agoniserit, näin ryhmä osaisi vähän lyödäkin.
-A
Reavereita ei kannata pitää lihamuurina, ovat nääs ihan käytännöllinen yksikkö portista tullessaan. Possautat tankit tai vaihtoehtoisesti menet lyömään häsyyn S4:n turvin.
Raider squadeihin ottaisin Shredderin sijasta blasterin, ja joko vaihtaisin D-Lancen Splinter Cannoniin tai heivaisin koko tykin pois. Raiderissa matkaava squadi tykkää kumminkin liikkua, ja silloin Dark Lance ei oikein päde. Sybariiteille voisi ehkä ostaa Agoniserit, näin ryhmä osaisi vähän lyödäkin.
-A
"Eikö ole aika hyvä muodostaa mielipiteensä sillä tavalla, että katsoo mitä mieltä joku urpo on, ja on itse eri mieltä."
Mä ottaisin Wychien Raidereista pois Night Shieldit, Lascannon kantaa siihen kumminkin, NShield auttaa pääasiassa random-rapid firettävää boltteria ja plasmaa vastaan.Atsku kirjoitti:Juu, vaihdoin hieman listaa, ja nyt pisteitä tuli liikaa. Mitä heivaisin pois?
Ja puhun nyt kokemuksella: kyllä ne Raiderit räjähtää aina, mitä ikinä teetkään niiden kanssa
Yksiköt tulee portaalin reunoilta kuin deployment zonen reunalta. Eli voivat liikkua, ampua ja assaulttaa miten lystää. Ampuessa pitää tietty muistaa, että yksikkö on liikkunut (eli ei hvy. weaponeilla ampumista jalkaväellä.)Atsku kirjoitti:Muuten vaan yksi kysymys. Voivatko Webway portalin kautta tulleet yksiköt liikkua, ampua tai assaultoida? Entäs miten vehiclet?
Mutta kyllä esmes Wycheillä on hyvät mahdollisuudet chargeta suoraan portista tullessaan, 12" Raiderilla, 3" ulos, d6" fleetti ja 6"/12" charge. Archonilla saattaa olla hankalampaa kun ei ole fleettiä, mutta eiköhän sekin siitä onnaa.
-A
"Eikö ole aika hyvä muodostaa mielipiteensä sillä tavalla, että katsoo mitä mieltä joku urpo on, ja on itse eri mieltä."
Ei voi assaultoida ulos. Sen takia itse suosisin yksinäistä skyboard-Archonia, jolla on hyvin tehokas 12" liike + 12" charge, eikä ole riippuvainen Raiderista.Atsku kirjoitti:Onko muuten mitään järkeä pitää Archonilla sitten combat drugseja, kun retinuen kanssa ei pääse kuitenkaan 12 tuumaa assaultoimaan, vai voiko IC assaultoida squadista pois?
Kyllä Archon taas Incubi-retinuessakin toimii, siinä vaan tosiaan menee tuo mainitsemasi huumevaikutus hukkaan. Hittien re-rolli ja +1 attacki on kuitenkin aina kivoja boonuksia.
-A
Joo kiitos avusta, haluaisin vielä saada täsmennystä noiden Deldareiden special sääntöön, niihin vankien nappaamiseen? Miten se käytännössä toimii?
Ja vielä, jos succubukselle ostaa combat drugsit, korvaako se squadin omat, ja toimii combat drugien tavalla? Ja jos heittää tuplat assaultissa, ja succubus kuolee, voiko squad käyttää vielä omien combat drugiensa vaikutusta?
Ja vielä, jos succubukselle ostaa combat drugsit, korvaako se squadin omat, ja toimii combat drugien tavalla? Ja jos heittää tuplat assaultissa, ja succubus kuolee, voiko squad käyttää vielä omien combat drugiensa vaikutusta?
- The Captain
- Valvoja
Jos succubuksella on omat huumeet, se käyttää niitä eikä hyödy squadin huumeista. Käytännössä siis squadilla on omat napit ja succubuksella omansa. Huom. jos squadilla on 12" assault move ja succubuksella omat huumeet, se joutuu ottamaan yhden piikin saadakseen 12" assault moven, jos haluaa ryhmän hyötyvän assault movestaan.Atsku kirjoitti: Ja vielä, jos succubukselle ostaa combat drugsit, korvaako se squadin omat, ja toimii combat drugien tavalla? Ja jos heittää tuplat assaultissa, ja succubus kuolee, voiko squad käyttää vielä omien combat drugiensa vaikutusta?
Jos succubus tappaa itsensä, squadin kamat jatkavat vaikutusta squadiin; huumeellinen succubus ei vaikuta ryhmään millään tapaa.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
-Niillä on suvussa halogeenejä.
Tein pieniä muutoksia listaan, hinta on nyt 1500. Kysyisinkin, että jos kentällä aloittaisi 1 warrior squad, grotesque squad tulta imemään ja WWP haemo warrujen takana, olisiko tämä ryhmä liian kuolemanaltis jos vihollinen pääsisi aloittamaan? Kannattaisiko pistää alkukentällle lisää yksiköitä vai? Listaa saa myös arvostella.