"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Space marine vs. Eldar

Jos sinua askarruttaa, kuinka pärjätä ystäväsi voittamattomalle porukalle, täältä voit saada vinkkejä armeijasi kokoonpanoon sekä vastalääkkeitä erilaisten vihollisyksiköiden kohtaamiseen.
Kurimus

Viesti Kirjoittaja Kurimus »

Cancerblood kirjoitti:Jos kumminkin menee päin honkia, niin kannatta ottaa niitä predatoreita (baali tai ei), kun kerran niihin ei niin tehoa nuo starcannonit, mutta varo dark reapereita.
Jotka tehoavat tankkeihin vielä huonommin kuin starcannonit? Jalkamariinien niitä kyllä sietää varoa.
"Silmitön väkivalta on vilpittömin ja läheisin ihmiskontaktin muoto."
-Sörkan Sika-Harri-
Cancerblood

Viesti Kirjoittaja Cancerblood »

Hm?
Minä kun luulin että krak missilet BS 5:lla olivat aika pahoja...

No miten vaan, joka tapauksessa se tarkoittaa että predatoreita kannattaa ottaa (viimeksi kuulin eldar -vastustajaltani: "Ei! Ei taas noita predatoreita! Kaikki lascannonit? Eiii!")
Death to the corpse-god and his space morons!
Spetulhu

Viesti Kirjoittaja Spetulhu »

Cancerblood kirjoitti:Hm?
Minä kun luulin että krak missilet BS 5:lla olivat aika pahoja...
Onhan ne, mutta vain Exarch saa ostettua Eldar Missile Launcherin. Muut Reaperit joutuu tyytymään Reaper Launcheriin joka on heikompi.
Jos raaka voima ei toimi käytät sitä vain liian vähän.

-Vanha sananlasku IG:ssä
Kurimus

Viesti Kirjoittaja Kurimus »

Ja aika kalliiksi se Bs5 launcheri tulee jos sillä tankkeja alkaa metsästää, kun koko muun ryhmän tuli menee yleensä hukkaan, koska tehoaa korkeintaan rhinoihin.
"Silmitön väkivalta on vilpittömin ja läheisin ihmiskontaktin muoto."
-Sörkan Sika-Harri-
Cancerblood

Viesti Kirjoittaja Cancerblood »

Ei kai vain!? Eiii!
Se...se katsoi sen kumminkin väärin! Aaargh! Mun predator ammuttiin dark reapereiden "strenght 8 aseilla". Miks määääaii nii, se oli crushing victory mulle, no eipä hätää.

Pelataan okein ensi kerralla, ehkäpä tulee se slaghteri sitten.
Viimeksi muokannut Cancerblood, La 06.05.2006 08:36. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Death to the corpse-god and his space morons!
Spetulhu

Viesti Kirjoittaja Spetulhu »

Cancerblood kirjoitti:Ei kai vain!? Eiii!
Se...se katsoi sen kumminkin väärin! Aaargh! Mun predator ammuttiin dark reapereiden "strengh 8 aseilla".
Ne taisi olla sitä joskus vuonna Warhammer Compendium, eli toinen laitos itse pelistä.
Jos raaka voima ei toimi käytät sitä vain liian vähän.

-Vanha sananlasku IG:ssä
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “40k: Taktiikat”