1. Kuinka isoja ovat epicin standit?
2. Ovatko feral orksit hyvä valinta? (Tyhmä kysymys..)
3. Mikä on turnaus pistemäärä yleensä?
4. Onko edes pelaamisen arvoinen peli?
Lisää örkkejä Suomen Epic rintamalle! Jollen jo olisi naimisissa Bäd Moon örkkejeni kanssa alottaisin Feral Armeijan. Mutta kaippa minä voisin jossain vaiheessa tehdä toisen armeijan...Gerulah kirjoitti: 2. Ovatko feral orksit hyvä valinta? (Tyhmä kysymys..)
Itse pelaan Fabaa ja 40 koota sekä Epikkiä ja kyllä epokki on pelinä ehkä parhain. Miehekkäin nyt ainakin.4. Onko edes pelaamisen arvoinen peli?
Heh, kyllä se taipu yhtäkkiä necroneihin.. Monoliittia jo väsään, postaan jossain vaiheessa kuviaNicodemus von Traube kirjoitti:Lisää örkkejä Suomen Epic rintamalle! Jollen jo olisi naimisissa Bäd Moon örkkejeni kanssa alottaisin Feral Armeijan. Mutta kaippa minä voisin jossain vaiheessa tehdä toisen armeijan...Gerulah kirjoitti: 2. Ovatko feral orksit hyvä valinta? (Tyhmä kysymys..)
Eli siis on. Kyllä örkit aina pärjää.
Siitä vaan tekemään ne feralit, kyllä epicciin nyt useampi armeija pitää olla. Sekä haluan päästä syömään uusia armeijoita nidelläniNicodemus von Traube kirjoitti:Lisää örkkejä Suomen Epic rintamalle! Jollen jo olisi naimisissa Bäd Moon örkkejeni kanssa alottaisin Feral Armeijan. Mutta kaippa minä voisin jossain vaiheessa tehdä toisen armeijan...Gerulah kirjoitti: 2. Ovatko feral orksit hyvä valinta? (Tyhmä kysymys..)
Eli siis on. Kyllä örkit aina pärjää.
Eipä tuo ole tähänkään mennessä estänyt Henan nidejä mussuttamasta armeijoita pois tieltään. Kyllähän noille biotitaaneille Warlordikin kelpasi, kun mokoman tynkkäsin tyhmästi liian eteen ja Sustained Firetin Advancen sijaanGerulah kirjoitti:Luulisi että nidit saisivat vatsavaivoja örkeistä että necroneista... molemmat niin kovaa ja sitkeää
Ei ne orkit ole EA:n aikaan vielä pahempia puruja antanut. Viimeksi Juhan necroneita vastaan tosin tuli vähän isompi pala purtavaksi, kun voitin vasta pistelaskullaGerulah kirjoitti:Luulisi että nidit saisivat vatsavaivoja örkeistä että necroneista... molemmat niin kovaa ja sitkeää
Niin no siis "kaatui päälle". Jottei kenellekkään tule väärin käsityksiä, niin ihan normaaleilla CC-hyökkäyksillä tapeltiin ja molemmat ottivat tarpeeksi osumaa kuolemaan ;PHena kirjoitti:Mutta se warlordi aiheutti kyllä molempien kuoleman. Eli iso ötö söi warlordin joka kaatui päälle.