VC summonaus turnauksessa
Juu näin on että niitä alustoja tulee kertymään, jos ostaa pusseissa. Itse en ajatellut yhtään paljon niitä tulee. Luulin että noin 20 per yksi semmoinen 5,5 € pussi. No nyt kun ostin niitä sitten kaksi niin niitä alustoja tuli se päälle sata niissä kahdessa pussissa. Kannattaa vaan ostaa niitä alustoja jostakin ja laittaa siihen alustaan zombien ja lurkkien osia jota jää ylimääräiseksi paketeista.
- Amazing Slug
Minulle riittää jos vastustajalla on lurkkeina/horroreina beissit, tai paperinpalat, tai vaikka pullonkorkitkin. Itse asiassa, jos maalausarvostelua ei olla siinä turnauksessa vielä tehty, voisin itsekin lainata muutaman korkin sinne armeijaani muitten figujeni tilalle. Ovathan maalauspisteet olennainen ja tärkeä osa peliä.
Sitten kandee pelata jotain muuta listaa kuin summonhordea...Khel Thusaadi kirjoitti:Entä jos jollakulla ei vain ole tarpeksi tuloja että voisi ostaa noin 120 euron arvosta figuja varalle pelkästään 2k peleissä?
-A
"Eikö ole aika hyvä muodostaa mielipiteensä sillä tavalla, että katsoo mitä mieltä joku urpo on, ja on itse eri mieltä."
Aivan tavalliseen 2k peliinkin tarvitsee noin 30 varazombia, ja 20 luurankoa, mukaan lukien ne ukot jotka ovat pelin alkaessa. Lasketaanpa: perus VC armeijassa on kaksi 20 zombin blokkia ja yksi skelton blokki. Kun otetaan mukaan varaukot niin pelkkien blokkien hinnaksi tulee... 180 euroa! Pelkästä jalkaväestä. Muitten armeijoiden jälkäväki 2k listassa? noin 90 euroa. Päätelmä: VC on vain kallis armeija kerätä, koska ei voi tietää tuleeko nostatuksessa 4 vain 14 zombia.Abu kirjoitti:Sitten kandee pelata jotain muuta listaa kuin summonhordea...Khel Thusaadi kirjoitti:Entä jos jollakulla ei vain ole tarpeksi tuloja että voisi ostaa noin 120 euron arvosta figuja varalle pelkästään 2k peleissä?
-A
Bep.
- Lihamestari
Onko olemassa Rottia, jotka pelaavat tasan kolmella blokilla jalkaväkeä?Khel Thusaadi kirjoitti: Muitten armeijoiden jälkäväki 2k listassa? noin 90 euroa.
Maailmojen Tuhoaja, Elävien Jumala, Taivaankannen Kannattaja, Vuori Kultainen,
ne nimiä on vain ja nimet otetaan nyt pois!
Jos kasvoillesi lankeat,
se mitä pelastaa?
ne nimiä on vain ja nimet otetaan nyt pois!
Jos kasvoillesi lankeat,
se mitä pelastaa?
Ei tuo mitään pilkunnussintaa ole, todettiin vain, että on niitä muitakin armeijoita, joiden jalkaväkiyksikköihin uppoaa helposti toistasataa euroa, eikä niistä yhtään kappaletta ilmesty kesken pelin pöydälle. Omassa örkkiarmeijassani on noin kahdensadan euron edestä jalkaväkeä, enkä mie voi summonoida niitä sinne minne haluan.Khel Thusaadi kirjoitti:Sano nyt vielä että örkkeihin ja BoC:n ei myöskään käytetä vain kolmea blokkia. Pilkunnussinta haiskahtaa..Lihamestari kirjoitti:Onko olemassa Rottia, jotka pelaavat tasan kolmella blokilla jalkaväkeä?Khel Thusaadi kirjoitti: Muitten armeijoiden jälkäväki 2k listassa? noin 90 euroa.
Oikea asenne.Amazing Slug kirjoitti:Minulle riittää jos vastustajalla on lurkkeina/horroreina beissit, tai paperinpalat, tai vaikka pullonkorkitkin. Itse asiassa, jos maalausarvostelua ei olla siinä turnauksessa vielä tehty, voisin itsekin lainata muutaman korkin sinne armeijaani muitten figujeni tilalle. Ovathan maalauspisteet olennainen ja tärkeä osa peliä.
Jos joku haluaa pelata eikä ole aikaa maalaamiseen & kokoamiseen/rahaa figujen ostoon niin hän saa käyttää beissejä ihan rauhassa zombeina ja lurkkeina, kunhan ei koko armeija koostu niistä IMO.
- Keisarin Tahto