Treeman VCllä alas :P
Treeman VCllä alas :P
Elikkäs miten Vampire Counteilla saisi Treemanin "helposti" alas. Ollut hieman ongelmia sen kanssa. Ei viitsisi montaa raskasta rygmenttiä sen kimppuunkaan laittaa..Mut miten itse olette puumiehen alas helpoiten saaneet.
thx
thx
BEE BEDEE BYI
- Lihamestari
Re: Treeman VCllä alas :P
Pistä Carstein Countti/Lordi Wolf Formilla ja isolla kartulla. Myöskin jotain wardisuojaa Puun iskuja vastaan olisi ihan kiva. Mukaan 30+ päinen Zombiblokki tuomaan sitä resoa Countin/Lordin hoitaessa mättöpuolen.kemppiGei kirjoitti:Elikkäs miten Vampire Counteilla saisi Treemanin "helposti" alas. Ollut hieman ongelmia sen kanssa. Ei viitsisi montaa raskasta rygmenttiä sen kimppuunkaan laittaa..Mut miten itse olette puumiehen alas helpoiten saaneet.
thx
Maailmojen Tuhoaja, Elävien Jumala, Taivaankannen Kannattaja, Vuori Kultainen,
ne nimiä on vain ja nimet otetaan nyt pois!
Jos kasvoillesi lankeat,
se mitä pelastaa?
ne nimiä on vain ja nimet otetaan nyt pois!
Jos kasvoillesi lankeat,
se mitä pelastaa?
Ainakin Fanaticin vikassa pelissäni mätkin treemanin melkein samalla taktiikalla maahan. Carstein thralli susimuodolla isolla kartulla ja flayerhauberkilla skeletonryhmässä. Skelet tuo staattisen reson ja pamppu pysyy hengissä ja tappaa. Hankaluutta lisäsi sitten se toinen treeman 
Ja toisekseen, metalli ja humppa kuuluu yhteen ja Eläkeläiset on Suomen kovin yhtye.
-
Tohtori-SyFilis
- Viesti:
Siis saavat panssarin, mutta eivät voi enää taikoa.Pulse kirjoitti: Kyllä se thralli saa, Count ja Lord eivät saa panssaria koska ovat Wizardeja.
Itse kannatan puumiehn pysäyttämistä johonkin isoon blokkiin ja siihen vaan hieman summonia, ni kyllä se siinä pysyy. Jos se on välttämättä pakko tappaa, niin suosittelen täysin pumpattua BD loordia loheskäärmeen kanssa, sen kanssa voi sitten tappaa paljon muutakin ;)
"Time is a great teacher, but unfortunately it kills all its pupils" - Louis Hector Berlioz
Onko näin? BRB ainakin sanoo että charrut joilla ei ole tai jotka eivät voi ottaa mundane armouria eivät saa ottaa magic armouria. Niin minä olen sen käsittänyt. Ja Countilta sekä Lordilta puuttuu optiot panssareihin.NiTRONE kirjoitti:Siis saavat panssarin, mutta eivät voi enää taikoa.Pulse kirjoitti: Kyllä se thralli saa, Count ja Lord eivät saa panssaria koska ovat Wizardeja.
Saattaahan tuo hävitessään juostakin, ei Stubborn Ld8:lla maailman varmin juttu ole. Ancientin Ld9 on sitten jo vähän parempi, mutta kyllä sekin joskus murtuu.NiTRONE kirjoitti:Itse kannatan puumiehn pysäyttämistä johonkin isoon blokkiin ja siihen vaan hieman summonia, ni kyllä se siinä pysyy.
"It's a great excuse to start collecting ANOTHER army. One can never have enough armies and starting a new one is always exciting."
Zombeja luodaan kevyesti nopeammin lisää kuin puu-ukko ehtii niitä kumota.kemppiGei kirjoitti:ne zombit lähtee siitä kahessa vuorossa, kuolee jo 5 iskusta + combatsita vielä. huomasin juuri myös että carsteinille ei saa hauberkkia :/
ainakaan army builderin mukaan
Helpoin tapa on tosiaan vain jumittaa treeman tsombiläjään ja vaikkapa yrittää sitten pelin loppupuolella kumota sitä black knightien boostaamalla kreivillä. DoW-tykkikin voisi toimia, jos kieroilla tahdotaan. Woundeja tulee tosin vain d3, joten pelkästään siihen ei voi luottaa.
Toimiiko Curse of Years isompiin figuihin?
Kylläpä tuo taitaa toimia.Karu kirjoitti:Toimiiko Curse of Years isompiin figuihin?
Loitsuista myös Hand of Dust voisi olla käypäinen peli puu-ukon nirhaamiseen. Yksi osuma tuosta niin puu on vainaa. Toisaalta, jos homma epäonnistuu, niin velho on luultavasti mennyttä, ellei kyseessä ole lorditasoinen vampyyri.
Yksi DoW-tykki ei riitä mihinkään. Olettaen, että ei tule misfirejä, tykki osuu ja woundaa ja puu feilaa wardinsa, ja woundeja tulee kolme, tarvitaan siltikin kaksi kierrosta sen kaatamiseen. Welffi-pelaaja tuskin seisoo tykin edessä mielellään, metallipötkö räjähtää miehistön naamalle ja wardeista tulee ihmekutosia yhtäjatkoisesti. Kahdellakin kanuunalla moinen on kovin epätodennäköistä.
niin?? päästään ehkä vuorolla 2-3 kolme mättään niillä zombbareilla tätä puumiestä.. jos siinä mene vähintään (huom.) se kaksi vuoroa, niin sittenhän zombit ovat käytännössä hoitaneet homman kotiin..kemppiGei kirjoitti:ne zombit lähtee siitä kahessa vuorossa, kuolee jo 5 iskusta + combatsita vielä. huomasin juuri myös että carsteinille ei saa hauberkkia :/
ainakaan army builderin mukaan