"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Riittääkö confrontationiin se starter set 1 ohjevihko.

Kaikki ne eksoottisemmat tinan ja muovin siirtelytavat, jotka eivät löytäneet paikkaansa ylempää.
Musta Katsastaja

Riittääkö confrontationiin se starter set 1 ohjevihko.

Viesti Kirjoittaja Musta Katsastaja »

Elikkä ostin confrontationiin sen starter set 1.Siis se 25e aloittelija setti. Onko siinä mukana tulleessa ohjelappusessa kaikki tarvittavat säännöt, vai puuttuuko siitä jotakin oleellista?
Omalaatuinen hymiö ei voi olla pahasta.
Lassek

Viesti Kirjoittaja Lassek »

Pelaamaanhan sillä pystyy ihan hyvin. Kuitenkin varsinainen, iso ja kovakantinen sääntökirja sisältää yksityiskohtaisemmat säännöt, ja esimerkiksi taika- ja miraakkelisäännöstöt sekä erikoiskyvyt. Kuuluisi oikeastaan hankkia jos meinaa kokeilua enemmän pelata, eikä se ole kuin 30e.
Viimeksi muokannut Lassek, Ma 08.05.2006 16:14. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
pamp-pu

Viesti Kirjoittaja pamp-pu »

Kaikkein kattavimmat ovat ne kovakantinen iso kirja sekä pehmeäkantinen, Initiation Setin mukana tullut. Suosittelen Initiation Settiä - mikäli et tarvitse viidenkympin boksin sisällöstä muuta kuin sääntökirjan, niin myymällä muun krääsän pois pääsee jopa halvemmalla kuin ostamalla kovakantisen opuksen.
pikkupoika

Viesti Kirjoittaja pikkupoika »

Ostin saman boksin! Olen jo ehtinyt pelaamaankin niillä, mutta lappusääntiksestä en paljoa saanut irti
Pitäisi lopettaa se itseleen valehtelu
Silveri

Viesti Kirjoittaja Silveri »

ei.. initiation set ja starter set ovat kaksi eri asiaa

starter setissä tulee sääntöläpyskä, Onyx, 2 wolfen warrioria, ysis ja 3 dawn warrioria - maksaa 25 €

initiation setissä tulee sääntöKIRJA, sentinels of danakil boksi ja predators of blood boksi - maksaa 50 €

starter setti on hyvä, jos haluaa vain kokeilla peliä kaverin kanssa, initiation setti on järkevä valinta, jos haluaa aloittaa pelaamisen kunnolla - ts. jos olet tosissasi pelaamisen suhteen, osta sääntökirja
Minä olen kalamies, minä olen kalamies, minä olen tursas! Ïa, ïa, fhtagn!
Tosimiehet käyttää pitsiä ja sukkahousuja!
maxxon
Viesti:

Viesti Kirjoittaja maxxon »

Silveri kirjoitti: starter setti on hyvä, jos haluaa vain kokeilla peliä kaverin kanssa, initiation setti on järkevä valinta, jos haluaa aloittaa pelaamisen kunnolla - ts. jos olet tosissasi pelaamisen suhteen, osta sääntökirja
Molemmat setit myös maksavat olennaisesti vähemmän kuin niiden sisältämät figut erikseen.

Esim. pelkkä Onyx + 2 wolfen warrioria maksaa enemmän kuin starter setti. Jos meinasi ostaa ne kummiskin, boksin dirzeistä voi vaikka vääntää maastonpaloja ;)

Trokaamista hankaloittaa se, ettei juuri kukaan halua ostaa kahta samaa ukkoa.
//Mx
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Muut miniatyyripelit”