Nyt mulla on 5 pakettia: Yhen jossa tuli samooja, faramir, klonkku ja frodo.
Kaks hukkaa, Sharku, Aragorn ja Theoden.
Fall of The Witch-King
Gonsorin 24 miehen pakkaus ja Mines of Moria paketti.
Nyt oon päättäny et alotan hyviä (pää mielessä) mut meni vaikeeks ku en osannu päättää Haltiat vai Gondor. Mut sit päätin et kerään niitä kumpaakin ja toista sitten aina esim kolme kuuklautta jonkun aikaa ja siin sivussa aina Mordoria ja sitä toista joukkuetta muttaku haltioita ei voi oikein paljoo kerätä ku niillä on aika... hhmmm miten sen nyt sanois... ukko valikoimat sotureissa. Et hyvät soturit mut valinnanvara on vähäistä nii ku haltioita on jonkun aikaa kerätty nii sit voi jo melkein kokonaan siirtyy Gondoriin mut voinhan mä pelata silti haltijoilla vaik en niit enää paljoo ostelis.
Mut nyt on vaan se ongelma et kummat haltiat?
Moni on sanonnu High Elffejä paremmiks ku metsä mut siin on se ku yhes paketis high elffeillä on vaan 14 haltiaa ja loput sit numeronilaisia nii mietin et Woodlandeilla tulis paketti jossa on 24 haltiaa mut ajattelin et haluisin kuulla teidän mielipiteen ennenkuin valitsen haltiajoukon Gondorin lisäks ( Ja mordor sivussa
Ku haluisin tietää et kaikillahan joukoil pystyy voittaa mut jos ottaa metsähaltiat nii kannattaa varmaan perussotilaat laittaa miekkamiehet eteen vaan kilviks ja jousiampujat ampumaan ja sit ostaa erikseen raskaita panssaroituja haltioita.
Nii mietin teidän mielipidettä kumpi joukko vaik kaik kyl sanoo et high elffit mut aattelinpas nyt kysyy et mitä mieltä muut on.