Epätavallisia pelisattumuksia
Mikä nyt tuli äkkiseltään mieleen, niin joskus pelasin Taulla veljeni Chaosta vastaan ja silloin tapahtui jotain aika hassua...
Minulla oli Kroot Carnivore, jossa oli pystyssä vielä ~10 figua, kärsinyt huomattavaa 'ohenemista' siinä vaiheessa, oli siis varmaan 7 Kroottia, 1 Sharper ja 2 Houndia. Ajattelin, että nämä figut poistuu pelistä kunnialla ja kävin terminaattori tiimiin kiinni, jossa taisi olla viisi termistä. Taistelun tarkkoja statistiikka en muista, mutta minun hyvin koulutetut nopat teki tehtävänsä. Suorastaan murskasin jokaisen saastaisen kaamoksen soturin, kun itseltäni meni vain pari nappia(!?). Muutama +6 savea tuli, ja veljeni paiskoi lähes poikseutta vain ykkösiä ja kakkosia :] Kerrankin näin. Veljeni veti tästä herneen nenään, ja alkoi tekemään tyhmiä päätöksiä ja peli lopulta minulle. (Oujee)
Jotain uskomattomia nopan heittelyjä on tapahtanut, mutta tarkemmin en muista.. :\
Minulla oli Kroot Carnivore, jossa oli pystyssä vielä ~10 figua, kärsinyt huomattavaa 'ohenemista' siinä vaiheessa, oli siis varmaan 7 Kroottia, 1 Sharper ja 2 Houndia. Ajattelin, että nämä figut poistuu pelistä kunnialla ja kävin terminaattori tiimiin kiinni, jossa taisi olla viisi termistä. Taistelun tarkkoja statistiikka en muista, mutta minun hyvin koulutetut nopat teki tehtävänsä. Suorastaan murskasin jokaisen saastaisen kaamoksen soturin, kun itseltäni meni vain pari nappia(!?). Muutama +6 savea tuli, ja veljeni paiskoi lähes poikseutta vain ykkösiä ja kakkosia :] Kerrankin näin. Veljeni veti tästä herneen nenään, ja alkoi tekemään tyhmiä päätöksiä ja peli lopulta minulle. (Oujee)
Jotain uskomattomia nopan heittelyjä on tapahtanut, mutta tarkemmin en muista.. :\
Sinun vuoro, ota koppi
Khorne Berzerkkerini, Luutnantti ja Aspa löivät 50 nopalla lähiksessä ja vain 3 To Hit - rollia meni lävitse. Tässä vaiheessa rupesi itkettämään.
Kaverini örkit lähtivät pakoon, ja heitettyämme saman tuloksen 5 I+D6 heitossa, päätimme heittää uudestaan. Sitten molemmat heittivät 6, ja vielä seitsemänkin, kunnes Örkkien Initiative ei riittänyt. Emme siis tienneet että sama luku riittää, mutta se on sivuseikka, tuo samojen lukujen heittely oli pääasia.
Kaverini örkit lähtivät pakoon, ja heitettyämme saman tuloksen 5 I+D6 heitossa, päätimme heittää uudestaan. Sitten molemmat heittivät 6, ja vielä seitsemänkin, kunnes Örkkien Initiative ei riittänyt. Emme siis tienneet että sama luku riittää, mutta se on sivuseikka, tuo samojen lukujen heittely oli pääasia.
kaverini päättää listiä viimeisen ampumiselta säästyneen genestealerin marsudreadillä ja dredi kuukahti siihen, naurahdin tämän jälkeen ja samassa pelissä tulee biker squadi mukanaan armeijan kessu ja tämä koko ryhmä on mennyttä kun rynnäköivät 3genestealeriin, tämän jälkeen kaveri ei suostunut vähään aikaan pelaamaan minua vastaan.
kun sitten joku kaunis päivä sain kaverin taas pelaamaan niin minun lentävä tyrantti päätyy yhdellän woundilla terminaattori ryhmän tuhoamisen jälkeen suoraan avomaalle koko ampuvan marsuarmeijan eteen, taisi olla 2devastator squadia,dredi,2speederiä,1tactical ryhmä(heavy aseilla) ja lantikka ampumassa ja sieltä tuli kutia jos toista ja ei, ei saa yhtään haavaa läpi, se on huonointa tuuria mitä oon ikinä kohdannu. sitten rynnäköin lantikkaan ja voittopisteet tuli sieltä. kivaa oli, kaverista en tiedä, sillä ei tainu olla yhtä kivaa...
kun sitten joku kaunis päivä sain kaverin taas pelaamaan niin minun lentävä tyrantti päätyy yhdellän woundilla terminaattori ryhmän tuhoamisen jälkeen suoraan avomaalle koko ampuvan marsuarmeijan eteen, taisi olla 2devastator squadia,dredi,2speederiä,1tactical ryhmä(heavy aseilla) ja lantikka ampumassa ja sieltä tuli kutia jos toista ja ei, ei saa yhtään haavaa läpi, se on huonointa tuuria mitä oon ikinä kohdannu. sitten rynnäköin lantikkaan ja voittopisteet tuli sieltä. kivaa oli, kaverista en tiedä, sillä ei tainu olla yhtä kivaa...
en tiedä kuuluuko välttämättä tänne muuta tässä on jo 1-2 vuotta tultu pelailtuu cms:sillä kaveria vastaan "ryhmänä" korhnet. no, olemme sitten olettaneet että berserkkereillä on valmiiksi feel no pain. no, torstaina sitten selvisi molemmille että asia ei olekkaan näin
ihmekkös ku oonki voittanu niin mont pelii ;D
Blood for the blood god!
Joskus kauan sitten olin GW:ssä pelailemassa jollain 8 miehen marineryhmällä ja chaplainilla(+loppuarmeija) BA:ta ja Death companya vastaan.
Pelin suorittajaksi nousi oma kappalaiseni, joka YKSIN pyyhki pöydältä DC-chaplainin, DC-possen ja yhdet perusmarinet(400 pts peli tjsp.). Aluksi siinä oli tietysti ryhmäkin mukana kolistelemassa, mutta Chaplain teki kaikki tapot ryhmän lähinnä hoitaessa sitä päihinottamispuolta... Sankarimeinikiä.
Pelin suorittajaksi nousi oma kappalaiseni, joka YKSIN pyyhki pöydältä DC-chaplainin, DC-possen ja yhdet perusmarinet(400 pts peli tjsp.). Aluksi siinä oli tietysti ryhmäkin mukana kolistelemassa, mutta Chaplain teki kaikki tapot ryhmän lähinnä hoitaessa sitä päihinottamispuolta... Sankarimeinikiä.
- Slaughter Master
Pakko kertoa tämä juttu. xD Olin viime viikonloppuna Helsinki Fanaticissa pelaamassa. Se oli kait kolmas pelini. Pelasin samaa henkilöä vastaan, jonka kolme terminaattoria tuossa topikin alussa kaatuivat fragimiinaan. xD Minulla oli oma SM chapterini, ja hänellä oli suht' samanlainen lista ultramariineja, kuin Fanatic 3:ssa. Siinä sitten kävi niin, että olin aikalailla alakynnessä siinä kolmannen vuoron jälkeen, kun reserviheitoissa suti niin pahasti. Siinä oli Drop Pod laskeutunut juuri erään Land Speederin läheisyyteen. Viidennellä vuorolla kyseinen Podi ampui ainoaa lähellä olevaa kohdetta, siis Tornadoa, Stormbolterillaan. Tarvittaisiin 5 osumiseen. Heitin noppaa... yksi 6. Sitten tarvittaisiin 6 Clancing hittiin. Heitin noppaa... 6. Sitten tarvittaisiin 6 tuhoamaan Speederin (ei ollut liikkunut edellisellä vuorolla crew stunnedin takia). Heitin taas noppaa... 6. Siinä putosi hyvä speederi podin stormariin. xD
Seuraavalla vuorolla (6) eräs toinen podini ampui shakenissa (machine spirit ownaa!) stormarillaan erästä toista Land Speeder Tornadoa. Tarvittiin 5 osumiseen. Heitin noppaa... yksi 6! Tarvittiin siis taas 6 Clancing hittiin. Heitin taas noppaa... 6!! Sitten vehicle damage... 6!!! Kaksi podia sai siis kaksi speederiä kahdessa vuorossa alas kahdella osumalla!!!! Siis yhdistelmillä 666, 666.
Mahtoi tyyppiä nakertaa.
Seuraavalla vuorolla (6) eräs toinen podini ampui shakenissa (machine spirit ownaa!) stormarillaan erästä toista Land Speeder Tornadoa. Tarvittiin 5 osumiseen. Heitin noppaa... yksi 6! Tarvittiin siis taas 6 Clancing hittiin. Heitin taas noppaa... 6!! Sitten vehicle damage... 6!!! Kaksi podia sai siis kaksi speederiä kahdessa vuorossa alas kahdella osumalla!!!! Siis yhdistelmillä 666, 666.
Mahtoi tyyppiä nakertaa.
Viimeksi muokannut Slaughter Master, Ke 10.05.2006 15:19. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
- The Captain
- Valvoja
Oletko sattumoisin viime aikoina tullut laittaneeksi nimeäsi mihinkään paperiin, jota oudosti rikiltä tuoksahtava tyyppi on sinulle tarjonnut?Slaughter Master kirjoitti: Kaksi podia sai siis alas kaksi speederiä kahdessa vuorossa alas kahdella osumalla!!!! Siis yhdistelmillä 666, 666.
Mahtoi tyyppiä nakertaa. ;)
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
-Niillä on suvussa halogeenejä.
- Slaughter Master
Nyt meni jotain hieman huumorintajuttomien aivojen ohi...The Captain kirjoitti:Oletko sattumoisin viime aikoina tullut laittaneeksi nimeäsi mihinkään paperiin, jota oudosti rikiltä tuoksahtava tyyppi on sinulle tarjonnut?Slaughter Master kirjoitti: Kaksi podia sai siis alas kaksi speederiä kahdessa vuorossa alas kahdella osumalla!!!! Siis yhdistelmillä 666, 666.
Mahtoi tyyppiä nakertaa.
- The Captain
- Valvoja
Ei?The Captain kirjoitti:666? Sopimuspaperi? Tulivuoren katku? Soittaako kelloa?Slaughter Master kirjoitti: Nyt meni jotain hieman huumorintajuttomien aivojen ohi...
(Ärsyttävää joutua selittämään omia vitsejään.)
Hammerheart kirjoitti: Ota mallia vaikka Gorkiporkista, Exocowboysta tai Ratovaarista.
- Rectunator
Pedon numero, sielun myyminen pirulaiselle, hornan rikinkatku..
Muutama minulle tapahtunut:
Onnistuin jonkun aikaa sitten kädettämään totaalisesti. Conscripti porukka parkkeeraa ruttopoikieni eteen ja antaa taskulamppujen laulaa. En saanut woundiakaan. Ammuttuani takaisin oli aika rynnätä. Ryntäykseni ei tappanut yhtään kaartilaista (tosin ampuminen kaatoi yhden). Sitten kaarti iski takaisin. Kaikki ruttopoikani kuolivat. Hieman sadateltuani ohjastin toisen possen ruttopoikia näiden kimppuun. Taas tuli turpiin lähiksessä vaikka sainkin muutaman hengiltä.
Defilerini paukutteli tyytyväisenä kaartilaisia hornaan ja oli maksanut pisteensä takaisin. Sitten harhalaukaus tipahti oman predatorini katolle ja tämä räjähti ja tappoi yhden kuppakuskin mennessään.
Kesti hieman, että sain termospulloni kentälle ja nämä mätkähtivät muutaman tuuman päähän vastustajan command squadista. Nurglen pöpöille sitten heiteltiin ja kävi niin, että komentopoppoo veti pöpöt henkeensä ja kaikki heittivät henkensä.
Muutama minulle tapahtunut:
Onnistuin jonkun aikaa sitten kädettämään totaalisesti. Conscripti porukka parkkeeraa ruttopoikieni eteen ja antaa taskulamppujen laulaa. En saanut woundiakaan. Ammuttuani takaisin oli aika rynnätä. Ryntäykseni ei tappanut yhtään kaartilaista (tosin ampuminen kaatoi yhden). Sitten kaarti iski takaisin. Kaikki ruttopoikani kuolivat. Hieman sadateltuani ohjastin toisen possen ruttopoikia näiden kimppuun. Taas tuli turpiin lähiksessä vaikka sainkin muutaman hengiltä.
Defilerini paukutteli tyytyväisenä kaartilaisia hornaan ja oli maksanut pisteensä takaisin. Sitten harhalaukaus tipahti oman predatorini katolle ja tämä räjähti ja tappoi yhden kuppakuskin mennessään.
Kesti hieman, että sain termospulloni kentälle ja nämä mätkähtivät muutaman tuuman päähän vastustajan command squadista. Nurglen pöpöille sitten heiteltiin ja kävi niin, että komentopoppoo veti pöpöt henkeensä ja kaikki heittivät henkensä.
- Slaughter Master
Aika outoa kyllä. Olisin vuorenvarmasti hävinnyt ottelun 20-0 ilman podien apua. Hävisin siis 18-2. Eli siis:Rectunator kirjoitti:Pakko myöntää että melko saakuli tuuri sinulla. Tai sitten saakuli huono tuuri vastustajalla...
Sain kahden podin kahden stormarin kahdella osumalla alas kaksi Land Speeder Tornadoa kahdessa vuorossa kahdella nopalla, jonka ansiosta sain kaksi pelipistettä.
Tuossa ollaan jo ihan jonkun muun, kuin fysiikan lakien kanssa tekemisissä.
- Satanic Bunny
Tuli tässä mieleen sellanen tapaus, kun yhdessä pelissä käytimme tavallista pumpulia simuloimaan savua, jota nousee tuhoutuneista ajoneuvoista. No, kaveri sitten oli ampunu vastustajan dredin hajalle ja me laitettiin sitä pumpulia siihen osoittamaan, että se on nyt rikki. Ei siinä mitään, mutta jossain vaiheessa tyypit innostu ilmeisesti tylsistyneinä leikkimään sillä pumpulilla, joten ne otti sen siitä pois. No eipä aikaakaan kun IG pelaaja huomaa shooting phasessa ampuvansa singolla, mitäpä muutakaan kun sitä jo kerran tuhottua drediä! En nyt tiedä onko tää näin jälkeempäin kerrottuna mitenkään erityinen juttu, mutta silloin se oli jotenkin erityisen hauskaa, kun kukaan kolmesta pelaajasta ei ihan heti älynnyt sitä...

Olen (eikö se nyt selviä jo nimimerkistä?), tuossahan tuo sianverellä pergamentille kirjoitettu sopimus komeilee seinällä.The Captain kirjoitti: Oletko sattumoisin viime aikoina tullut laittaneeksi nimeäsi mihinkään paperiin, jota oudosti rikiltä tuoksahtava tyyppi on sinulle tarjonnut?
Remember remember the fifth of November
Gunpowder, treason and plot.
I see no reason why gunpowder, treason
Should ever be forgot...
Gunpowder, treason and plot.
I see no reason why gunpowder, treason
Should ever be forgot...
Pitkän peliuran aikana on tullut vastaan monia uskomattomia kohtia. Yksi erittäin ikimuistoinen kohtaus oli turneessa kun yksinäinen kappalainen jää täyden mutant-vyöryn alle. Lähes kaikki osuvat, ja kaikki haavoittavat. Sitten vastustaja kylmän rauhallisesti kaataa sankollisen noppia pelipöydälle, ja maagisesti kaikki ovat 3+. Oli siinä hauskaa.
(Kappalainen kuoli lopulta aspan Rending-hyökkäyksiin. Paljon helpompaa kun se ei saa heittää armour-savea.)
(Kappalainen kuoli lopulta aspan Rending-hyökkäyksiin. Paljon helpompaa kun se ei saa heittää armour-savea.)
Mechanized Salamanders
Tau
Ravenwing
Iron Warriors
40k since third edition.
Tau
Ravenwing
Iron Warriors
40k since third edition.
- Master Calgar
Pilkunviilausta, mutta 666 ei edes ole mikään pedon luku. Väittäkää vain vastaan, mutta typerät kristityt aikoinaan käänsivät väärin tuon. Keskimmäinen kutonen on joko 7 tai 2 myöhemmin tehtyjen tutkimusten mukaan. Kysykää nyt vielä, mistä tuollaisen tutkimuksen olen löytänyt, niin kysyn, miksi yleensäkkään joku mielikuvitushahmo the saakuli mistään luvuista mitään välittäisi. Mutta takaisin aiheeseen...Slaughter Master kirjoitti:Nyt meni jotain hieman huumorintajuttomien aivojen ohi...The Captain kirjoitti:Oletko sattumoisin viime aikoina tullut laittaneeksi nimeäsi mihinkään paperiin, jota oudosti rikiltä tuoksahtava tyyppi on sinulle tarjonnut?Slaughter Master kirjoitti: Kaksi podia sai siis alas kaksi speederiä kahdessa vuorossa alas kahdella osumalla!!!! Siis yhdistelmillä 666, 666.
Mahtoi tyyppiä nakertaa.
Epätavallisia pelisattumuksia?
Lahden fanaticissa pelasin speed freekzejä vastaan ultrillani. Freekzit saivat ensimmäisen vuoron, jonka ampumisen jälkeen minulla olivat landraider, predator, 3/4stä bikeä, 6hengen plasmacannon ryhmä, rhino (missä sisällä olleet marinet jumittuivat vuoroksi 2/8 kuoli) ja eräs sinkoryhmä palasina. Eli jotakuinkin koko armyni. Liian kalliita yksiköitä minulla ja liian monta kutosta örkeiltä rokkiteista. Vastassa siis ihan pelkästään örkkiajoneuvoja + bigmek. Kyllä siinä sitten harmitti, kun lopun peliä keräilin jäljellä olevaa dreadnoughtiani kentän poikki (SE sitten taas ei suostunut kuolemaan mihinkään) ja muutamalla hassulla marinella koitin paukutella buggyjä. No effect. Mutta c´est la vie...
Mutta eipä tuossa mitään, epätavallisempi pelisattuma oli se, kun voitin last chansereilla (niillä 12 jannulla, jotka olivat vanhassa chapter approvedissa) toisen speed freekz porukan. Peli oli 1000pts ja erotus loppupisteissä oli n.300pts ja minulla vielä n. puolet jannuista pystyssä. Kummallista siksi, että trukeissa matkustavat örkit eivät päässeet, kuin yhteen lähitaisteluun kiinni ja 4örkki mopoa kahden jannun kanssa lähikseen. Battlereporttikin tuolta jostain vanhoista kätköistä löytyy, jos jotakin kiinnostaa nähdä, miten lasteilla hirveällä tuurilla voi voittaa.
RC helikopteri myynnissä: viewtopic.php?f=99&t=105910
- Air Defence
No jos sinulla on saakuli epäpyhänluvun verran kaaosmarsuja yhdessä squadissa, niin saat aspiriiniupgraden ilmaiseksi. Siinä mielessä on aika tärkeää tietää, pitääkö marsuja olla 666, 676 vai 626 kappaletta, sillä noissa on aika isoja piste-eroja.mastercalgar kirjoitti:Kysykää nyt vielä, mistä tuollaisen tutkimuksen olen löytänyt, niin kysyn, miksi yleensäkkään joku mielikuvitushahmo the saakuli mistään luvuista mitään välittäisi.
- Master Calgar
Jaa mutta totta... piruvie, pitääkin ottaa tarkka luku selville, että saa belzePUBin kannattajat ilmaisen aspan... 14(+mark of PUB)X5 on jo aika kova piste erotus (tietysi markki maksaa sen 6X6 pistettä per jannu, eli piste-ero senkun vain kasvaa...)
RC helikopteri myynnissä: viewtopic.php?f=99&t=105910