Ja sanokaa jos se löytyy orc rulebookista niin katon sit sielt ku saan sen.
Kiitos etukäteen kaikille
Maagisiin aseisiin ei vaikuta minkäänlainen asekohtainen erikoissääntö, ellei sitä erikseen sanota. Vaikka aseen nimi olisi Great Weapon of Great Weaponism niin se ei ole Great Weapon, ellei sitä esineen tiedoissa erikseen mainita. Taika-aseisiin vaikuttaa vain _asekohtaiset_ erikoissäännöt, jotka kerrotaan aseen kuvauksessa.Swarmp kirjoitti:Löytyykö tämän asian selvyys sit siitä Orc rulebookista.Ja onks siinä jotain magiaa. (siis siinä kirveessä)
Ja tuleeks siihen great weaponin statsit mukaan, jos se kerran great weapon on.
Olethan tietoinen, että Grimgorin saa vasta vähintään 2000 pisteen peliin? Figua voi toki käyttää tavallisena big bossina, mutta ilman Grimgorin asetta tietty.Swarmp kirjoitti:Joo no kiitos.Saankin kahden viikon päästä sen Orc army bookin ;)
Ja lähi aikoina Grimgorin ja hänen pohjat :)
Ja kamult löytyy beastmenejä ja yks kape ja koht meil on jo se rulebookikin nii päästään pelaamaan. :D
Kannattaa unohtaa nuo spessut alkupeleistä kokonaan. Eivät todellakaan sovi niihin. Kuten kapu jo sanoikin niin grimgorin figua voit käyttää hyvin vaikka orc big bossina.Swarmp kirjoitti:Errr.Pitäskö mun sit ostaa se Borgut the fasebreather.No kotipelihän se on.Ja kamultakin löytyy jo bossi.Grimgoria olin kyll suunitellut.Ku ei oikein muuta bossia ole.
Ei sen Pomon tarvitse olla nimetty, mutta kai sinä sen tiesitkin? Ei Special Charactereita kannata ostaa ainakaan aluksi, vaan kävelet ihan rehdisti kauppaan ja ostat blisterin, jossa lukee Orc Big Boss tai minkä Characterin sitten haluatkaan. Sitten vietätkin aikaa keksiessäsi sille omalle Characterillesi nimeä ja historiaa, jotka tosin eivät ole pakollisia ja vaikuta sääntöihin, mutta tuovat paljon enemmän hohdetta armeijaan kuin mikään valmis Character. Kotipeleissä voitte keksiä hahmoillenne sitten minkälaisia sääntöjä haluatte.Swarmp kirjoitti:Errr.Pitäskö mun sit ostaa se Borgut the fasebreather.No kotipelihän se on.Ja kamultakin löytyy jo bossi.Grimgoria olin kyll suunitellut.Ku ei oikein muuta bossia ole.
Joskin erittäin suositeltavaa pelin henkevyyden sekä vastustajan kunnioittamisen puolesta.flagu kirjoitti:Muistutan tässä vielä siitä, että tämä fluffi puoli (nimet, komppaniat tms.) Ei ole pakollista. Eikä myöskään se, miltä figu näyttää.
Kummastakin tavasta olisi kyllä syytä hankkiutua eroon niin pian kuin mahdollista. Vielä parempi jos ei edes aloita.Omilla aremijoillani ei ole esimerkisi lainkaan nimeä ja jalan olevalla sankarilla ei näytä käyttävän GWtä vaikka piste hinnoittelussa se on sinne kirjoitettukin.
Miksi kummastakin? Noiden figujen osalta kannataisi noudattaa WYSIWYG:iä, mutta itse en näe mitään pahaa siinä jos ei ole keksinyt sankareilleen nimeä tai armeijalleen taustatarinaa. Mukavampihan se kyllä on jos niillä heroilla on nimet jne.., mutta en näe sitä mitenkään pakollisena.Dolmot kirjoitti:Joskin erittäin suositeltavaa pelin henkevyyden sekä vastustajan kunnioittamisen puolesta.flagu kirjoitti:Muistutan tässä vielä siitä, että tämä fluffi puoli (nimet, komppaniat tms.) Ei ole pakollista. Eikä myöskään se, miltä figu näyttää.
Kummastakin tavasta olisi kyllä syytä hankkiutua eroon niin pian kuin mahdollista. Vielä parempi jos ei edes aloita.Omilla aremijoillani ei ole esimerkisi lainkaan nimeä ja jalan olevalla sankarilla ei näytä käyttävän GWtä vaikka piste hinnoittelussa se on sinne kirjoitettukin.
Ei se pakollista olekaan, mutta tuskin kannattaa kuitenkaan aloittelijaa kannustaa unohtamaan fluffipuoli samantien, kuten flagu tässä teki. Myöskin se, että neuvoo aloittelijaa jättämään WYSIWYGin huomioimatta ei ainakaan hyvää tee tulevaisuuden figulupaukselle.SMusta kirjoitti:Miksi kummastakin? Noiden figujen osalta kannataisi noudattaa WYSIWYG:iä, mutta itse en näe mitään pahaa siinä jos ei ole keksinyt sankareilleen nimeä tai armeijalleen taustatarinaa. Mukavampihan se kyllä on jos niillä heroilla on nimet jne.., mutta en näe sitä mitenkään pakollisena.
Itse jos pitäisi noudattaa WYSIWYG sääntöä pitäisi minun kääpiöillä olla ainakin 2 ryhmää warrioreita GW:eillä, toisilla kilvet ja toisilla ei, ja Thunderereja pitäisi olla myös 2 ryhmää, toisille kilvet ja toisille ei. Thaneja pitäisi olla ainakin 823543 kappaletta, että olisi jokaiselle eri varustevaihtoehdolle oma figu. Niin ja sitten viellä jos haluaa runeaseen, niin pitää olla eri figut runettomille ja runellisille, eli thanejen figuja tarvittaisiin yhteensä 1647086 kappaletta, mikäli kaikille thaneille saisi kaikki varusteet (kaikkihan me tiedämme ettei paria asetta saa sekaisin, emmekö tiedäkkin). Huomatkaa lisäksi, että jos haluaakin lipunkantajathanen, täytyy sillekkin olla viellä oma figu. Niin ja Thanejen figuja voi kyllä käyttää myös Lordeina, mutta entä jos haluaa kilvenkantajalordin? Eli kyllä sitä WYSIWYG sääntöä saa rikkoa, ellei halua ostaa 1647086 Thanea kääpiöille.Tom_Gore kirjoitti:Ei se pakollista olekaan, mutta tuskin kannattaa kuitenkaan aloittelijaa kannustaa unohtamaan fluffipuoli samantien, kuten flagu tässä teki. Myöskin se, että neuvoo aloittelijaa jättämään WYSIWYGin huomioimatta ei ainakaan hyvää tee tulevaisuuden figulupaukselle.SMusta kirjoitti:Miksi kummastakin? Noiden figujen osalta kannataisi noudattaa WYSIWYG:iä, mutta itse en näe mitään pahaa siinä jos ei ole keksinyt sankareilleen nimeä tai armeijalleen taustatarinaa. Mukavampihan se kyllä on jos niillä heroilla on nimet jne.., mutta en näe sitä mitenkään pakollisena.
Hammerheart kirjoitti: Ota mallia vaikka Gorkiporkista, Exocowboysta tai Ratovaarista.
Tässä suhteessa GW rikkoo WYSIWYG sääntöä. Empiren Free Companyille voi laittaa moukareita, miekkoja, pistooleja, ihan mitä vaan haluaakin, mutta silti ne lasketaan kahdeksi Hand Weaponiksi.Karu kirjoitti:Sen sijaan esim. rykmenttien aseistuksen tulisi aina näkyä, eli ei kahdella hand wepalla varustettuja chaos warrioreita joilla onkin great weapon. Ja commandi joko on, tai sitä ei ole.
Hammerheart kirjoitti: Ota mallia vaikka Gorkiporkista, Exocowboysta tai Ratovaarista.