Hive Tyrant

Isot pojat esittelevät pieniä miehiään.
Nightbringer

Hive Tyrant

Viesti Kirjoittaja Nightbringer »

http://www.pbase.com/nightbringer/tyranidit

Joo, tuossa olis mun maalaama ja konvertoima Hive Tyrant. Olen aika tyytyväinen figuun, rintapanssari ja ikenet tosin häiritsevät. Myös muita pieniä yksityiskohtia olisi voinut parennella. Olen aika amatööri maalaamisessa ja myös valokuvaamisessa, kuten kuvista huomaa. :( Kuvat ovat vähän epäselviä, johtuen huonosta digi-kamerasta (ja taidon puutteesta..)
Kommentteja ja vinkkejä saa antaa maalamisesta ja kuvien ottamisesta. :D
Rokottaja

Viesti Kirjoittaja Rokottaja »

Onpas sillä hurja asento! Saiskos sille suuta auki?
No: ehkeivät valkoiset korostukset sovi tuohon päästä lähtevään luuharjaan (?). Kokeile vaaleampaa tai kirkkaampaa punaista. Muuten ihan hyvä.
VJ

Viesti Kirjoittaja VJ »

Sulla on aika tehokas colour scheme. Itse en käyttäis noin räikeää kontrastia, mutta silti toi näyttää toimivan.
Luumaiset alueet kannattaa blendata. Varsinkin isoilla alueilla kuten kynsissä näkyy käyttämiesi värien rajat turhankin selvänä.
Konversio on myös aika cool. Mä tien hiukan samaan tyyliin yhden tyrantin. Sivulta päin tuo näyttää kompastuneelta. Tosin hiukan vaan, eli pelifiguksi toi on erinomainen.
Vihreää voisi myös blendailla varsinkin näissä isommissa ötöissä. Mun tyranidit oli aikanaan tehty siten että kaikki vähänkin isompi oli blendattua ja pikkuötöt drybrushattu pienin värinvaihdoksin.
Ja ton mahan luun voisi rajata mustalla tai ruskealla inkillä koska sen vaikuttaa hiukan suttuiselta noin.
And they wonder how he dealt with stress so well..
TranssiApina

Viesti Kirjoittaja TranssiApina »

Toi asento oli kyl hieno, mut mä voin kyl sanoo et ku ekan kerran ton jonnekki kuljetat nii taidat vaihtaa sen asennon sen jälkeen sillä toi tuskin kestää kuljettamista :wink: Tämä kuljettaminen yleensä tuhoaa kaikista hienoimmat konversiot :evil:
"If it bleeds, we can kill it."
VJ

Viesti Kirjoittaja VJ »

Kyl ton pitäis kestää jos se on kunnolla pinnattu.
And they wonder how he dealt with stress so well..
Skaven Lord

Viesti Kirjoittaja Skaven Lord »

Räikeät värit ei oo mun mielestä hyvä, muuten hienot maalaukset 8O
Behold the glory of my vermin horde
xxxxxxx

Viesti Kirjoittaja xxxxxxx »

Kivan näköinen. Jouluiset värit :wink: .
Half-breed kirjoitti:Is answer question?
Nightbringer

Viesti Kirjoittaja Nightbringer »

Kiitokset kommenteista! :)
Maalasin hieman samaan tyyliin kaksi Hormagauntia dioramaan jonka kasasin kun ei ollut muutakaan tekemistä.
Chrono

Viesti Kirjoittaja Chrono »

Jos haluat helposti parantaa tota valkoista highlighttia, niin pistä punanen washi päälle. Se smoothaa tota väriliukumaa vähän :D Ja GWn washit antavat vään kiiltoa sun koppikselle kans. :D
Moips
Hope is a serum that never heals
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Galleria”