Uudet kaamos mariinit?
Uudet kaamos mariinit?
Niin koskahan nuo ovat tulossa? Onko ollut mitään puhetta/huhuja? Muutaman kuvan näin kuvia tulevasta osiossa, mutta..........
On vähän huonompi juttu se.. Vaikka kaaoskirja onkin verrattain hyvää jälkeä monipuolisuuden osalta, se alkaa olemaan jo erittäin vanhentunut kokonaisuutena..
En tiedä sitten mitä opuksia on suunniteltu eldarien ja örkkien jälkeen, mutta jotenkin tuntuisi loogiselta että sitä kaaoskirjaakin alettaisiin ihan oikeasti uusimaan jo.. Koska nykyistä ei kuitenkaan ole tehty nelosedikkaa varten, kuten useampia muita tällä hetkellä käytössä olevia.
Toivottavasti päättävät tehdä ihan oikean 4th ed kaaoksen pikapuoliin
En tiedä sitten mitä opuksia on suunniteltu eldarien ja örkkien jälkeen, mutta jotenkin tuntuisi loogiselta että sitä kaaoskirjaakin alettaisiin ihan oikeasti uusimaan jo.. Koska nykyistä ei kuitenkaan ole tehty nelosedikkaa varten, kuten useampia muita tällä hetkellä käytössä olevia.
Toivottavasti päättävät tehdä ihan oikean 4th ed kaaoksen pikapuoliin
"Minun hautaani vartioi tuulenhenkäys kevyt
minun hautaani vartioi pisara aamukastetta.
Minun hautaani vartioi satatuhatta tappajasatelliittia,
minun hautaani vartioi teratonni antimateriaa"
- Master Calgar
ot, mutta... koskas tuo eldarien uusi kirja tulee? jos jollakin jotain hajua?
RC helikopteri myynnissä: viewtopic.php?f=99&t=105910
Possut tulee metallisina, ainakin warsseerissä ollu kuvia.Strangten kirjoitti:Ei ole varmaan pitkään aikaan tulossa. Nurglen demoniprinssi ja Lucius the Eternal -special character julkaistiin ilmeisesti tuon Cities of Death lisärin yhteydessä, mutta muuta ei ole tulossa vielä aikoihin.
Toto, I don't think we're in Kansas anymore ...
- Iron-Father
Dark eldareita ei ole uusittu ikinä. Julkaistiin kolmosedikan kanssa ja sekä kirja että figut ovat edelleen samoja...Iron-Father kirjoitti:No mutta. Kaamoksen porukathan ovat vielä aivan hyvä verrattuna vaikkapa johonkin Deldareihin jotka on uusittu ööh joskus vuonna miekka ja kilpi? Mutta turha jotain tommosta toivoa. Ne kuitenkin uusi ekaksi jotain hyvin myyvää moternia kuten nyt Taut.
En tiedä onko toteutunut mutta huonojen myyntilukujen takiahan niitä oltiin vetämässä liikkeistäkin pois.
Huhuja on ollut että tulisivat yhdessä eldarien kanssa samaan kirjaan, koko rodun täyden uudistuksen mukaisesti. (ettei olisi enää "hyviä" tai "pahoja" eldareita, vaan vain eri tyylisiä saman rodun edustajia.. craftworld, raiders, exodites ja harlequins)
Todenperäisyydestä en osaa sanoa, mutta tästä on ollut puhetta kerran jos toisenkin.
- Yrittäisit Edes
Sitten lisäksi tulee uusi kaamos lordi temipanssarissa. En sitten ole varma on se Medusa V julkaisu(toden näköisesti on FotMV julkaisu) tai joku muu
Deetwo: Tuo "kaikki eldarit samaan codeksiin" on kumottu aika päiviä sitten(liian hullu idea). Ainoa mitä siihen ellujen uuteen kodeksiin olisi tulossa ovat harlekiinit ja (ehkä) craftworldit.
Deetwo: Tuo "kaikki eldarit samaan codeksiin" on kumottu aika päiviä sitten(liian hullu idea). Ainoa mitä siihen ellujen uuteen kodeksiin olisi tulossa ovat harlekiinit ja (ehkä) craftworldit.
Welcome to freak show. It`s called life.
Sinulla on pää, mutta niin on nuppineulallakin.
Sinulla on pää, mutta niin on nuppineulallakin.
- Cancerblood
- Nicodemus von Traube
Ehkä craftworldit? o.OYrittäisit Edes kirjoitti:Deetwo: Tuo "kaikki eldarit samaan codeksiin" on kumottu aika päiviä sitten(liian hullu idea). Ainoa mitä siihen ellujen uuteen kodeksiin olisi tulossa ovat harlekiinit ja (ehkä) craftworldit.
Hieman paha tehdä ollenkaan eldarkirjaa ilman craftworldeja
Minusta se oli kyllä yksi parhaista ideoista aikoihin
- Cancerblood
- The Captain
- Valvoja
Jonkin kuulemani, täysin epävarman huhun mukaan (joku GW:n esitelmöitsijä Games Dayssa tms.) dark eldarien koko konsepti ollaan uudistamassa, minkä vuoksi niiden uusiminen lykkääntyy.Abu kirjoitti:Jep, oltais uudet DE-säännötkin saatu. Mutta eipä siinä mitään, kyllä vanhoillakin kituuttaa :)Deetwo kirjoitti:Minusta se oli kyllä yksi parhaista ideoista aikoihin :)
-A
Haistan vähintään kaaoskääpiön, ja mahdollisesti squatin.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
-Niillä on suvussa halogeenejä.
No siis tuolla periaatteella taukin saa uuden codexin. Sitä ei vain tarvitse lähiaikoina odotella.Cancerblood kirjoitti:Kuvia ei ole, eikä lähteitä, mutta kyllä ne tulee. Tosin odotus aika voi heittää parhaimmillaan jopa vuoden, joten älkää odottako niitä vielä vähän aikaan.Nicodemus von Traube kirjoitti:Kiintoisa tieto. Onko lähdettä?
Pelottavaa...mutta jos squatit uusiutuvat,niin sehän saattaisi jopa nostaa GW:n myyntilukuja.Kaikki pitävät kaljuista harrikoilla päristelevistä pömppömahaisista alikasvuisista isoja pyssyjä raahaavista otuksista.The Captain kirjoitti: Haistan vähintään kaaoskääpiön, ja mahdollisesti squatin.
Mutta olisihan se mukavaa.
Enpä olisi niin varma...
Ja mitään termareita ei olla uusimassa kaaokselle, mitä nyt on termis aspasta huhuja, eivät liity millään itse termiksiin.
Ja jos squatit tulisivat, niin olisi todennäköistä, että kuppaisivat uudestaan, kerran kuopattu on lopullisesti kuoapattu.
Ilman lähteitähän minäkin voisin sanoa, että DE uusitaan jo muutaman kuukauden päästä, ikäänkuin yllärinä
Joo no, GW:hän lupailee ja huhuu koko ajan, mutta pitävätkö he koskaan lupauksia? I don't think so...
Ja mitään termareita ei olla uusimassa kaaokselle, mitä nyt on termis aspasta huhuja, eivät liity millään itse termiksiin.
Ja jos squatit tulisivat, niin olisi todennäköistä, että kuppaisivat uudestaan, kerran kuopattu on lopullisesti kuoapattu.
Ilman lähteitähän minäkin voisin sanoa, että DE uusitaan jo muutaman kuukauden päästä, ikäänkuin yllärinä
Joo no, GW:hän lupailee ja huhuu koko ajan, mutta pitävätkö he koskaan lupauksia? I don't think so...
"I saw your precious Emperor. A handful of times, back in the age before he betrayed us all. And he was no god. Perhaps not a man. But never a god."
Olis jo kyllä aika. Kaaospurkit on kuitenkin figuiltaan ja säännöiltään aika kamalaa soosia.Nàzgûl wraith kirjoitti:Enpä olisi niin varma...
- Morhgoz
- Peliporukkavalvoja
Captain taisi vihjata noilla esimerkeillä deldarien loplliseen poistoon, ei siihen että squatteja tulisi takaisin... Eli kohtaisivat squattien kohtalon...Anaheim kirjoitti:Pelottavaa...mutta jos squatit uusiutuvat,niin sehän saattaisi jopa nostaa GW:n myyntilukuja.Kaikki pitävät kaljuista harrikoilla päristelevistä pömppömahaisista alikasvuisista isoja pyssyjä raahaavista otuksista.The Captain kirjoitti: Haistan vähintään kaaoskääpiön, ja mahdollisesti squatin.
Mutta olisihan se mukavaa.
Warbands of Wastelands
Tärkeintä ei ole voitto, vaan kasa verisiä kalloja,
omia jos ei vihollisen....
I used to take an arrow to the knee, till I took an arrow to the knee....
Tärkeintä ei ole voitto, vaan kasa verisiä kalloja,
omia jos ei vihollisen....
I used to take an arrow to the knee, till I took an arrow to the knee....