Uudet kaamos mariinit?

Miten eri armeijat poikkeavat toisistaan tyyliltään ja pelitavoiltaan. Keskustelua eri yksiköiden käytöstä tilanteiden mukaan.
Viiksu

Uudet kaamos mariinit?

Viesti Kirjoittaja Viiksu »

Niin koskahan nuo ovat tulossa? Onko ollut mitään puhetta/huhuja? Muutaman kuvan näin kuvia tulevasta osiossa, mutta..........
Karu

Viesti Kirjoittaja Karu »

Uutta Codexia tuskin tulossa piiiitkään aikaan, ainakin pari vuotta siinä menee. Uudet figut ovat Fall of Medusa V-kampanjan yhteydessä tulevaa kamaa. Chaos Mariineiden ohella monet muutkin armeijat saavat uusia figuja.
Strangten
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Strangten »

Ei ole varmaan pitkään aikaan tulossa. Nurglen demoniprinssi ja Lucius the Eternal -special character julkaistiin ilmeisesti tuon Cities of Death lisärin yhteydessä, mutta muuta ei ole tulossa vielä aikoihin.
Deetwo

Viesti Kirjoittaja Deetwo »

On vähän huonompi juttu se.. Vaikka kaaoskirja onkin verrattain hyvää jälkeä monipuolisuuden osalta, se alkaa olemaan jo erittäin vanhentunut kokonaisuutena..

En tiedä sitten mitä opuksia on suunniteltu eldarien ja örkkien jälkeen, mutta jotenkin tuntuisi loogiselta että sitä kaaoskirjaakin alettaisiin ihan oikeasti uusimaan jo.. Koska nykyistä ei kuitenkaan ole tehty nelosedikkaa varten, kuten useampia muita tällä hetkellä käytössä olevia.

Toivottavasti päättävät tehdä ihan oikean 4th ed kaaoksen pikapuoliin :)
"Minun hautaani vartioi tuulenhenkäys kevyt
minun hautaani vartioi pisara aamukastetta.
Minun hautaani vartioi satatuhatta tappajasatelliittia,
minun hautaani vartioi teratonni antimateriaa"
Master Calgar

Viesti Kirjoittaja Master Calgar »

ot, mutta... koskas tuo eldarien uusi kirja tulee? jos jollakin jotain hajua?
RC helikopteri myynnissä: viewtopic.php?f=99&t=105910
Beowulf

Viesti Kirjoittaja Beowulf »

Strangten kirjoitti:Ei ole varmaan pitkään aikaan tulossa. Nurglen demoniprinssi ja Lucius the Eternal -special character julkaistiin ilmeisesti tuon Cities of Death lisärin yhteydessä, mutta muuta ei ole tulossa vielä aikoihin.
Possut tulee metallisina, ainakin warsseerissä ollu kuvia.
Toto, I don't think we're in Kansas anymore ...
Iron-Father

Viesti Kirjoittaja Iron-Father »

No mutta. Kaamoksen porukathan ovat vielä aivan hyvä verrattuna vaikkapa johonkin Deldareihin jotka on uusittu ööh joskus vuonna miekka ja kilpi? Mutta turha jotain tommosta toivoa. Ne kuitenkin uusi ekaksi jotain hyvin myyvää moternia kuten nyt Taut.
"Taisi erehtyä, syökää minut sitten..."
Deetwo

Iron-Father kirjoitti:No mutta. Kaamoksen porukathan ovat vielä aivan hyvä verrattuna vaikkapa johonkin Deldareihin jotka on uusittu ööh joskus vuonna miekka ja kilpi? Mutta turha jotain tommosta toivoa. Ne kuitenkin uusi ekaksi jotain hyvin myyvää moternia kuten nyt Taut.
Dark eldareita ei ole uusittu ikinä. Julkaistiin kolmosedikan kanssa ja sekä kirja että figut ovat edelleen samoja...
En tiedä onko toteutunut mutta huonojen myyntilukujen takiahan niitä oltiin vetämässä liikkeistäkin pois.

Huhuja on ollut että tulisivat yhdessä eldarien kanssa samaan kirjaan, koko rodun täyden uudistuksen mukaisesti. (ettei olisi enää "hyviä" tai "pahoja" eldareita, vaan vain eri tyylisiä saman rodun edustajia.. craftworld, raiders, exodites ja harlequins)

Todenperäisyydestä en osaa sanoa, mutta tästä on ollut puhetta kerran jos toisenkin.
Yrittäisit Edes

Viesti Kirjoittaja Yrittäisit Edes »

Sitten lisäksi tulee uusi kaamos lordi temipanssarissa. En sitten ole varma on se Medusa V julkaisu(toden näköisesti on FotMV julkaisu) tai joku muu

Deetwo: Tuo "kaikki eldarit samaan codeksiin" on kumottu aika päiviä sitten(liian hullu idea). Ainoa mitä siihen ellujen uuteen kodeksiin olisi tulossa ovat harlekiinit ja (ehkä) craftworldit.
Welcome to freak show. It`s called life.
Sinulla on pää, mutta niin on nuppineulallakin.
Cancerblood

Viesti Kirjoittaja Cancerblood »

Uudet kaaos terminaattorit ovat myös tulossa, mutta on aika epävarmaa tuleeko ne City fightin mukana.
Death to the corpse-god and his space morons!
Nicodemus von Traube

Viesti Kirjoittaja Nicodemus von Traube »

Cancerblood kirjoitti:Uudet kaaos terminaattorit ovat myös tulossa
Kiintoisa tieto. Onko lähdettä?
15mm for teh win
Deetwo

Yrittäisit Edes kirjoitti:Deetwo: Tuo "kaikki eldarit samaan codeksiin" on kumottu aika päiviä sitten(liian hullu idea). Ainoa mitä siihen ellujen uuteen kodeksiin olisi tulossa ovat harlekiinit ja (ehkä) craftworldit.
Ehkä craftworldit? o.O
Hieman paha tehdä ollenkaan eldarkirjaa ilman craftworldeja :D

Minusta se oli kyllä yksi parhaista ideoista aikoihin :)
Abu
Peliporukkavalvoja
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Abu »

Deetwo kirjoitti:Minusta se oli kyllä yksi parhaista ideoista aikoihin :)
Jep, oltais uudet DE-säännötkin saatu. Mutta eipä siinä mitään, kyllä vanhoillakin kituuttaa :)

-A
"Eikö ole aika hyvä muodostaa mielipiteensä sillä tavalla, että katsoo mitä mieltä joku urpo on, ja on itse eri mieltä."
Cancerblood

Viesti Kirjoittaja Cancerblood »

Nicodemus von Traube kirjoitti:Kiintoisa tieto. Onko lähdettä?
Kuvia ei ole, eikä lähteitä, mutta kyllä ne tulee. Tosin odotus aika voi heittää parhaimmillaan jopa vuoden, joten älkää odottako niitä vielä vähän aikaan.
Death to the corpse-god and his space morons!
The Captain
Valvoja

Viesti Kirjoittaja The Captain »

Abu kirjoitti:
Deetwo kirjoitti:Minusta se oli kyllä yksi parhaista ideoista aikoihin :)
Jep, oltais uudet DE-säännötkin saatu. Mutta eipä siinä mitään, kyllä vanhoillakin kituuttaa :)

-A
Jonkin kuulemani, täysin epävarman huhun mukaan (joku GW:n esitelmöitsijä Games Dayssa tms.) dark eldarien koko konsepti ollaan uudistamassa, minkä vuoksi niiden uusiminen lykkääntyy.

Haistan vähintään kaaoskääpiön, ja mahdollisesti squatin.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
mr.tp

Viesti Kirjoittaja mr.tp »

Cancerblood kirjoitti:
Nicodemus von Traube kirjoitti:Kiintoisa tieto. Onko lähdettä?
Kuvia ei ole, eikä lähteitä, mutta kyllä ne tulee. Tosin odotus aika voi heittää parhaimmillaan jopa vuoden, joten älkää odottako niitä vielä vähän aikaan.
No siis tuolla periaatteella taukin saa uuden codexin. Sitä ei vain tarvitse lähiaikoina odotella.
Anaheim

Viesti Kirjoittaja Anaheim »

The Captain kirjoitti: Haistan vähintään kaaoskääpiön, ja mahdollisesti squatin.
Pelottavaa...mutta jos squatit uusiutuvat,niin sehän saattaisi jopa nostaa GW:n myyntilukuja.Kaikki pitävät kaljuista harrikoilla päristelevistä pömppömahaisista alikasvuisista isoja pyssyjä raahaavista otuksista.
Mutta olisihan se mukavaa.
Drâyhèn

Viesti Kirjoittaja Drâyhèn »

Enpä olisi niin varma...
Ja mitään termareita ei olla uusimassa kaaokselle, mitä nyt on termis aspasta huhuja, eivät liity millään itse termiksiin.

Ja jos squatit tulisivat, niin olisi todennäköistä, että kuppaisivat uudestaan, kerran kuopattu on lopullisesti kuoapattu.

Ilman lähteitähän minäkin voisin sanoa, että DE uusitaan jo muutaman kuukauden päästä, ikäänkuin yllärinä :D

Joo no, GW:hän lupailee ja huhuu koko ajan, mutta pitävätkö he koskaan lupauksia? I don't think so...
"I saw your precious Emperor. A handful of times, back in the age before he betrayed us all. And he was no god. Perhaps not a man. But never a god."
Deetwo

Nàzgûl wraith kirjoitti:Enpä olisi niin varma...
Ja mitään termareita ei olla uusimassa kaaokselle, mitä nyt on termis aspasta huhuja, eivät liity millään itse termiksiin.
Olis jo kyllä aika. Kaaospurkit on kuitenkin figuiltaan ja säännöiltään aika kamalaa soosia.
Morhgoz
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Morhgoz »

Anaheim kirjoitti:
The Captain kirjoitti: Haistan vähintään kaaoskääpiön, ja mahdollisesti squatin.
Pelottavaa...mutta jos squatit uusiutuvat,niin sehän saattaisi jopa nostaa GW:n myyntilukuja.Kaikki pitävät kaljuista harrikoilla päristelevistä pömppömahaisista alikasvuisista isoja pyssyjä raahaavista otuksista.
Mutta olisihan se mukavaa.
Captain taisi vihjata noilla esimerkeillä deldarien loplliseen poistoon, ei siihen että squatteja tulisi takaisin... Eli kohtaisivat squattien kohtalon...
Warbands of Wastelands

Tärkeintä ei ole voitto, vaan kasa verisiä kalloja,
omia jos ei vihollisen....

I used to take an arrow to the knee, till I took an arrow to the knee....
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “40k: Armeijat ja yksiköt”