Ainoastaan Sota! 1
Ainoastaan Sota! 1
Charlo B. Oli tuon kaaoksen soturin nimi. Sinä päivänä oli todella sumuista, ja maa tuntui jaloissa märältä. Charlo on keittämässä juuri metsästämäänsä kaurista ruuaksi, heidän kylälleen aamupalaksi. Kylä sijaitsi ahdenjärven toisella puolella aivan ahdenjärven tuntumassa. Kylän väki oli syömässä kunnes Charlon tyttären pojan isä kaatui nuoli selässään. Lisää nuolia alkoi sataa taivaalta, Kylän sota väki veti esiin miekkansa ja passittivat naiset ja lapset koteihinsa turvaan.``Ei ne on ogreja mahdotonta pärjätä niille`` huusi kylän viisain mies luciano. Charlo tietenki itseppäinen komentaja käski joukkonsa hyökkäykseen. Charlo työnsi miekkansa syvälle ogren sisuksiin ja irvisti hän kuuli kuinka ogren kylkiluut narskuivat. Ogre vain hymähti yritti lyödä Charloa nuijallaan mutta kaatui päättömänä maahan. Ruskea veri peitti Charlon. Charlo tunsi kuinka hapottava veri poltti hänen ihoaan. Ja samassa keihäs lävisti Charlon rinnan. Punainen veri lensi ilmassa ja ilmassa haisi myös kuolleet soturit.
kaaoksen kätyrit
- The Captain
- Valvoja
Re: Ainoastaan Sota! 1
http://www.sotavasara.net/keskustelu/vi ... hp?t=24749
Lue nuo ohjeet ja muokkaile tekstiäsi vähän sen mukaan, kiitos.
Lue nuo ohjeet ja muokkaile tekstiäsi vähän sen mukaan, kiitos.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
-Niillä on suvussa halogeenejä.
Tämä on oikeastaan tällaiseksi "ensimmäiseksi tarinaksi" aika hyvä. Isoja kirjaimia löytyy samoin välimerkkejä(pisteet).
Ainoa mikä tässä ihan oikeasti mättää on se, että tarina on lyhyt kuin mikä(oikeasti. Ahdistavaa sanoa tämä itse, kun on itse kuullut samaa aina äidinkielen opettajilta
). Yritä saada semmoista lihaa luiden päälle, joka tekee tarinasta kunnon tarinan eikä nälkäkuoleman partaalla hoipuvaa afrikkalaista.
Aloita vaikka niin että lisäät sinne tänne kohtaan sopivia lauseita.
Esimerkiksi peurajahti oli ohi yhden lauseen jälkeen. Voisit kertoa kuinka Charlo keskittyy peuran kaatamiseen ja kuinka hän sen suorittaa.
Mutta tuossa on sinulla jo hyvä runko tarinalle ihan oikeasti.
Ainoa mikä tässä ihan oikeasti mättää on se, että tarina on lyhyt kuin mikä(oikeasti. Ahdistavaa sanoa tämä itse, kun on itse kuullut samaa aina äidinkielen opettajilta
Aloita vaikka niin että lisäät sinne tänne kohtaan sopivia lauseita.
Esimerkiksi peurajahti oli ohi yhden lauseen jälkeen. Voisit kertoa kuinka Charlo keskittyy peuran kaatamiseen ja kuinka hän sen suorittaa.
Mutta tuossa on sinulla jo hyvä runko tarinalle ihan oikeasti.
Tätä viestiä ei ole testattu kasviksilla eikä siinä mahdollisesti näkyviä perunoita ole vahingoitettu.