"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Voiko olla liian nuori keräämään warhammeria?

Keskustelut, jotka liittyvät miniatyyripeleihin mutta jotka eivät sovi muihin keskustelun alueisiin.
Senlui

Voiko olla liian nuori keräämään warhammeria?

Viesti Kirjoittaja Senlui »

Niinkuin otsikossa seisoo voiko olla liian nuori keräämään warhammeria?Itse olen 11 olen kerännyt warhammeria 10 vuotiaasta.Se johtuu varmaan siitä että iso veljeni(joka käyttää samaa profiilia)näytti minulle warhammerit.Tiedustelisin myös warhammerin kerääjien keski ikää!
Matti N
Ylläpitäjä

Viesti Kirjoittaja Matti N »

Jos veitsi/sivuleikkurit pysyvät käsissä ilman katkenneita sormia, sekä pensseli osuu maalatessa suurimmalti osin figuun kuin muualle, onpi kai sitten sopivan ikäinen harrastukselle, noin yleisesti ottaen.
The Captain
Valvoja

Re: Voiko olla liian nuori keräämään warhammeria?

Viesti Kirjoittaja The Captain »

mummon muusi poika kirjoitti:Niinkuin otsikossa seisoo voiko olla liian nuori keräämään warhammeria?Itse olen 11 olen kerännyt warhammeria 10 vuotiaasta.Se johtuu varmaan siitä että iso veljeni(joka käyttää samaa profiilia)näytti minulle warhammerit.Tiedustelisin myös warhammerin kerääjien keski ikää!
Voi. Mitään tiettyä lukuarvoa ei voi antaa, vaan kyse on aina yksilöllisestä kehitystasosta.

Galluppeja ei harrasteta Sotussa, ja Hakutoimintoa käyttämällä (hakusana ikä, alue Yleiset miniatyyrikeskustelut) löydät useammankin ketjun, joissa on jo kysytty samaa.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
Lukittu

Palaa sivulle “Yleiset miniatyyrikeskustelut”