"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Mikan klassikkofigut vol.1

Isot pojat esittelevät pieniä miehiään.
Mika

Mikan klassikkofigut vol.1

Viesti Kirjoittaja Mika »

No, oli pakko saada vaihtelua epäkuolleista ja jättiläisen ihosta, kun kerran jo kysellään että enkö maalaa mitään muuta. :D Kuten saatatte muistaa, löysin joku aika sitten kasan vanhaa tinaa, eli hirmu läjän vanhoja GW figuja, joten vaihteluksi, ja hankkimieni coat ´d armsin maalien testailuksi päätin maalata yhden näistä. Coat ´d armsin maalit ovat siis niitä alkuperäisiä citadelin maaleja, ennenkuin GW vaihtoi nykyiseen valmistajaan.

Klassinen chaos champion on kyseessä, mainio sculpti jota voi käyttää kummassakin pelissä, itse basetin sen 40koohon. Maalaukseen käytin ww2 sarjan muutamaa oliivinvihreää, sekä pale sandia ja beige brownia. Inkkeinä käytin silti gwn ruskeaa, vihreää ja mustaa, sekä chainmailia metalleihin. CDA maalit peittää niin jumalattoman hyvin että maalaus valmistui todella ripeästi, 2 tuntia olisi mennyt, mutta sitten rupesin hienostelemaan kiväärin puukuvion kanssa, joka lisäsi tunnin maalausaikaan. Silmät vedin ensin valkoisella, sitten pari glazea vihreällä tamiya clearilla, uudestaan korostus valkoisella, ja pari ohutta glazea lisää. Tein simmut viimeisenä, ja ne mielestäni viimeistelevät napin kivasti, antaen mukavan kontrastin kaikille murretuille sävyille.

Yhden homman tämä ainakin varmisti; kaikki värit vaihtuu aikanaan CDAhan. Tuntuu hemmetin hyvältä palata kunnon maalien pariin!

Kuva
sisu

Viesti Kirjoittaja sisu »

Juu, sitä perinteistä. Todella hieno on, tää puukuvio on kanssa hieno, mutta se näyttää vähän liian vaalealta mulle. Ja sitten toi miekka/puukko tai mikä tää nyt on, niin sen metallista en erityisemmin tykkää.
Juu, tuskinpa sun tasoselle on paljoa hyötyä mun kommenteista, sen verran hienoa, mutta oli pakko päästä kommentoimaan sun ukkojas, heh.
Minä olen posteljooni Jobin,
profeetta epämyönteisen ajattelun opin.
-YUP
Icar0s

Viesti Kirjoittaja Icar0s »

Perhanan hieno, ettenkö sanoisi :) kyllä se sivellin ilmeisesti kädessä pysyy.
Puu on hienosti toteutettua, mutta ehkäpä se olisi saanut olla vähän tummempaa? No, mutta hienoa työtä.
Basesta saat kyllä kaiken krediitin multa. Se täydentää upeesti koko figun olemusta :)

Erinomaista.
"Licence to screw up Commander, you heard it straight from the ship!" - Joker, Mass Effect 2
Yuri

Re: Mikan klassikkofigut vol.1

Viesti Kirjoittaja Yuri »

Mika kirjoitti:Yhden homman tämä ainakin varmisti; kaikki värit vaihtuu aikanaan CDAhan. Tuntuu hemmetin hyvältä palata kunnon maalien pariin!
Mistäköhän näitä Coat D'Armseja olet hankkinut? Olen tässä itse pitkään suunnitellut hankkivani niitä, mutta laiskana en ole vaivautunut ottamaan myyjästä selvää. Kenties jokin nettitilaus? Suomessa ei varmaan jälleenmyyjä ole? Entä osaatko sanoa mistä saisi tätä nykyä Tamiyan clear inkkejä? Siinä on taas yksi maalisortti mitä ei ole turhaan hehkutettu kylilllä ja toreilla. :)

Kyllä näissä sinun figuissa silmä lepää. Diggaan erityisesti väriskaalastasi ja laadukkaista beisseistä. :) Voiko sinulta joskus odottaa 40k:n figujakin?
http://www.pbase.com/yuuri Mitäs täältä löytyy?
Skrixqueek
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Skrixqueek »

Yuri kirjoitti: Voiko sinulta joskus odottaa 40k:n figujakin?
Mika kirjoitti:Klassinen chaos champion on kyseessä, mainio sculpti jota voi käyttää kummassakin pelissä, itse basetin sen 40koohon.
Joo, kiva nähdä klassisia figuja, niissä on särmää! Mukavan näköistä saavat nuo maalitkin aikaan, eivät samanlaisia karamelleja kuin GW:n nykyiset.

Piristit aamuani.
Barbaari

Viesti Kirjoittaja Barbaari »

Kuten jo todettua mestarin siveltimestä mestarin jälki.
Voisit ruveta mun hovimaalaajaksi :)
Nostra
Viesti:

Re: Mikan klassikkofigut vol.1

Viesti Kirjoittaja Nostra »

Yuri kirjoitti: Mistäköhän näitä Coat D'Armseja olet hankkinut? Olen tässä itse pitkään suunnitellut hankkivani niitä, mutta laiskana en ole vaivautunut ottamaan myyjästä selvää. Kenties jokin nettitilaus? Suomessa ei varmaan jälleenmyyjä ole? Entä osaatko sanoa mistä saisi tätä nykyä Tamiyan clear inkkejä? Siinä on taas yksi maalisortti mitä ei ole turhaan hehkutettu kylilllä ja toreilla. :)
Copat D'armsia saa ainakin Black Tree designilta UK:sta. Tamiya clearia löytyy rajallisesti vielä Harrasteen valikoimista, ostivat loppuvaraston kun maahantuonti lopetettiin. Punaista ei kuitenkaan ollut, itse sain muistaakseni keltaisen, oranssin ja sinisen. Jos joku tietää, mistä saa/ tilaa, olisin kiitollinen, mikäli pääsisi 'siivellä' tilaamaan pari purkkia itselleen :D

Figu on sita ainaista samaa hienoa tyylikästä linjaa. Asennetta figusta sinällään löytyy kilokaupalla, tykkään eritoten sculptista, eikä maalauskaan niin paha oo :D
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Galleria”