"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Fulgrimin Areena II - Taistelut ohi

Warhammer 40.000 -pelin palsta, jossa on tarkoitus keskustella kaikista niistä aiheista, jotka eivät sovellu muihin otsikoihin. Kysymyksiinkin vastataan, mutta käytä kuitenkin ensin hakua.
vompovompatti

Viesti Kirjoittaja vompovompatti »

Tuota 2vs2 meininkiä voisi olla mielenkiintoinen seurata. Jokainen tekisi yhden hahmon ja sitten jokainen pääsisi sattumanvaraisesti jonkun pariksi. Tosin ongelmana olisi valtava extra hahmojen tarve.
I am the king of Rome, and above grammar.
-Sigismund, Emperor of the Holy Roman Empire
willownen

Viesti Kirjoittaja willownen »

Voisi toimia jos kaikki tekisivät samantien kaksi hahmoa. Toinen varamieheksi siis. Siinäkin on ongelmansa, mutta olisipahan ainakin valmiina niitä vaikka muille jakaa.
Hakaneula on yksinkertaisuudessaan niin hieno keksintö, ettei mikään tuotekehittely voi sitä parantaa.
Half-breed

Viesti Kirjoittaja Half-breed »

willownen kirjoitti:Voisi toimia jos kaikki tekisivät samantien kaksi hahmoa. Toinen varamieheksi siis. Siinäkin on ongelmansa, mutta olisipahan ainakin valmiina niitä vaikka muille jakaa.
Ei nyt ehkä kuitenkaan, sillä tuolloin tulisi paljon juustokomboja, joissa toinen ammuskelee luvattoman hyvin ja toinen lähistelee, tai sitten sellaisia, joissa kummatkin lähistelee niin kovaa, ettei vastuksella ole mitään mahdollisuutta. Eli jos nyt jotain tuollaista 2 vs. 2 turnaus tehtäis, niin kyllä se parien randomointi olisi kaikista reilun (Joskin hieman massarevinnäistä sekoittava.) tapa.
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.
Visutossu

Viesti Kirjoittaja Visutossu »

Olen jo tässä jonkin aikaaa ihmetellyt että missä ihmeessä tätä Fulgrim areenaa pelataan vai päättääkö joku nuo lopputulokset?
Esineet jotka yrittävät näyttää esineiltä näyttävät usein enemmän esineiltä kuin esineet itse.
Coridus

Viesti Kirjoittaja Coridus »

Osallistujat heittelevät mulle ilmoittautumistietonsa, ja minä heitän nopat ja kirjotan taisteluista fluffin. Sitten osallistujat kirjottavat omia pätkiään. Simppeliä.

Annan tuon toisen areenan mennä vähän enemmän loppua kohti, ja pistän sitten kolmannen pystyyn.
Mechanized Salamanders
Tau
Ravenwing
Iron Warriors

40k since third edition.
willownen

Viesti Kirjoittaja willownen »

Half-breed kirjoitti:Ei nyt ehkä kuitenkaan, sillä tuolloin tulisi paljon juustokomboja, joissa toinen ammuskelee luvattoman hyvin ja toinen lähistelee, tai sitten sellaisia, joissa kummatkin lähistelee niin kovaa, ettei vastuksella ole mitään mahdollisuutta. Eli jos nyt jotain tuollaista 2 vs. 2 turnaus tehtäis, niin kyllä se parien randomointi olisi kaikista reilun (Joskin hieman massarevinnäistä sekoittava.) tapa.
En tarkoittanut että saman henkilön hahmot olisivat pareina. Siinä kävisi juuri niinkuin sanoit. Parit valittaisiin arpomalla, mutta kuitenkin niin, ettei pari koostu saman henkilö tekemistä hahmoista. Kun hahmo kuolisi, hänen tilalleen arvottaisiin varamiesten laumasta joku toinen.
Hakaneula on yksinkertaisuudessaan niin hieno keksintö, ettei mikään tuotekehittely voi sitä parantaa.
Scoundrel

Viesti Kirjoittaja Scoundrel »

Voi mennä hieman hankalaksi tuossa tag-tiimi-mätössä taktiikoiden kanssa. Käytännössä jokaista vastustajaparia varten joutuu miettimään uuden taistelusuunnitelman, joka lähetetään areenamestarille. Ja sitten vielä taisteluparin sisäinen suunnitelma, hakataanko ensin heikompi vastustaja vai keskittyykö kumpikin eri vihollisen tappamiseen?

Tuleeko niitä double KO-ta edes niin usein? Voihan parittomat taistelijat päästää suoraan jatkoon.
Tai sitten peluuttaa yhden välikierroksen jotain carnifexiä vastaan ja katsoa säilyvätkö mukana turneessa.
Turun huonoimmaksi rankattu 40k-pelaaja 2012!
Tiistaisin 40k:ta Turun Fantasiapeleissä!
Half-breed

Viesti Kirjoittaja Half-breed »

Seurattuani hieman tuota Arena of Eternal Chaosta täytyy sanoa, että nykyinen pistemäärä on hyvä. 130 pistettä antaa tarpeeksi pisteitä, että perushinnaltaan kalliit hahmot saavat edes jotain vermettä mukaan ja sen ettei perushinnaltaan halpojen hahmot jää jalkoihin. Joten ei nosteta tuota pistemäärää, vaan pidetään se samana seuraavassa Fulgrimin areenassa.
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.
Coridus

Viesti Kirjoittaja Coridus »

Alan olla samaa mieltä. Sen verran mitä olen seurannut, kyllähän se 140 toimii, mutta 130 on parempi. MC-salliminen ei taasen ole mistään kotoisin.

Saa nähdä milloin laitan kolmannen pystyyn, en oikein halua sen hukkuvan muitten sekaan. Areenoita kun pukkaa kuin sieniä sateella.
Mechanized Salamanders
Tau
Ravenwing
Iron Warriors

40k since third edition.
Hän itse

Viesti Kirjoittaja Hän itse »

Niin Coridus, voisin Co-hostaa sitä kolmatta turneeta jos tarvitset auttavaan kättä. Kun tuota vapaata aikaa on hieman ja tylsistyttää niin kyllä noiden tarinoiden ja noppien heittely menee ajankulusta.
"Watch my back" , sanoi kyttyräselkä.
Darkmage7280

Viesti Kirjoittaja Darkmage7280 »

Minä olen ainakin mukana. Hahmo on valmiina ja odottelee haisevaan koppiin lukittuna tappelua. :D
Kumpi tulee ensin? Chinese Democracy -plata vai Codex: SieL? Lyö vetoa osoitteessa--
Juupeli, Axl Rose voitti sittenkin. No, uusi veto! Sin City 2 vs. Codex: SieL!
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “40k: Yleiset keskustelut”