"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Empire 2350 turnauslista O_O

Mikäli haluat palautetta ja kehitysideoita suunnitteilla olevaan armeijaasi, kirjoita listasi tänne. Voit myös antaa palautetta omista kokemuksistasi muille.
Kaskelo

Empire 2350 turnauslista O_O

Viesti Kirjoittaja Kaskelo »

Dodiih pitkästä aikaa listaa rustailen.. Tämäkin on turnauslista jolla on eka peli jo voitettu bretonniaa vastaan minorilla (kai?) Voin sanoa sen että Hellblasterit maksaa itsensä

Tästä alkaa

Wizard lord Mättöne
lvl. 4. 4*Power stone
horse
325 (Tähtäsin ärsyttävään armeijaan :o Kaverit haukkuu minun listan juustoks aina että jooo..)

Wizard PulloMummo
2 dispel rölls
145 (Kuski)

Wizard
lvl.2. Rod of power
horse
150 (Lisää noppia :o))

Kenraali Pötsö
Full plate, GW, barded warhorse
Holy relic
123 (Ihan kiva mättäjä.. Harmi vaan kun bretonnian titanicin kanssa taistelus niin vikana iskee, ei kuollu sentään)

19 spearman
Full commad. shields
158 (Ihan kiva yksikkö, massana mukana. Tekivät bretonnian nyrkille kivan failde chargen ja hellblaster teki tehtävänsä :o)

5 Huntsmen
50 (Keskellä oli suuri metsä josta kaveri rupes kertoo jotain bretonnia vs. Empire tappelun syytä.. Noh nämä ne siellä kykki ja kuol ekalla bretonnian vuorolla pegasuksiin..)

5 Knights
115 (Massaa.. Hävisivät men@armseille noppatuurin takia.. Juoksivat ulos kentältä)

5 knights
standard,musician
139 (Ihan kiva yksikkö, lippu ja musikantti pisteitten vuoks, mutta kuitenkin antoivat voiton questing knighteista)

8 knights of the white wolf (tänne Pötsö ^_^)
Inkerikinkeri (IC niin kuin oikeasti mutta kaveri sanoo)
Full command, War banner
289 (Minun "ritarijyrä" pelottelivat ukkoja, jäivät taisteluun vikalla vuorolla ja eivät tehneet mitään suurta)

2*10 handgunners
160 (Ihanan halpoja mutta eivät tehneet mitään ekassa pelissä..)

5 Knights
InkeriKinkeri, Full command
170 (tappoivat yhen titanicin (kotr) jossa ei mitään erikoisempaa joukkoa ollut)

2 Great cannons
200 (Olen himona tykkeihin on 4 näitä mutta 2 mukana vaan, tappoivat damseltin ja ritareita.. Eivät saaneet vissiin pisteitä takas :|)

Mortar
75 (Mukana massan takia, kyllähän tällä ruikkii johonkin mutta teho puuttuu..)

2 Hellblasters
250 (Pelin teurastajat, Bretonnian pahin jyrä jossa oli kenraali ja armeija lipunkantaja, Failed charge ja suoraan lähikantamalle. Noppatuuri oli puolellani: ensimmäinen heitto 4.. toinen Misfire ja siitä 6 :x 24 osumaa tuli ammuttua niin kyllä kuoli 15 ukkoa (emt kuoliko aikasemmin joku) nopeasti

PP:10 (powerstonet+Rod of power)
DP:6 (2 scrollia)

Että semmosta. Kommentteja listasta? Parannus ehdotuksia seuraaviin listoihin? Otan mielelläni vastaan

Olen turnauslistan ekana kun ekat pelit on pelattu JEEJEE

Jälkikirjoituksia; toivon todella että joku empiren "kokenut pelaaja" arvostelee tätä esim.Rune, fängi. tai joku joka tietää että toimiiko tämä kaikkia vastaan..[/i]
Huoooooh.. Sotu tämä ihana elämän pilaus paikka.. Pitää sitä taas alottaa täällä käyminen.

Palaa sivulle “FB: Armeijalistat”