Necron WBB rolleista
Necron WBB rolleista
Jees, katsastelin vanhoja topicceja mutta en löytänyt mitään tähän viittaavaa.
Haluaisin varmistuksen asialle, saavatko esim. powerweaponeilla tapetut necron warriorit WBB rollin heidän ollessaan 6" päässä samalla vuorolla kuolleesta lordista, jolla on orbi? (olettaen tietenkin että toinen warrior-yksikkö on myös sallitulla kantamalla)
Codexi ei tuota selvästi sano, mutta olen tähän asti pelannut niin, että koska orbi on (WBB heittohetkellä eli kuolemishetkestä seuraavan vuoron alussa) kuolleella lordilla, siitä ei ole apua warrioreille. Niin se olisi ainakin loogista.
Miten on?
Haluaisin varmistuksen asialle, saavatko esim. powerweaponeilla tapetut necron warriorit WBB rollin heidän ollessaan 6" päässä samalla vuorolla kuolleesta lordista, jolla on orbi? (olettaen tietenkin että toinen warrior-yksikkö on myös sallitulla kantamalla)
Codexi ei tuota selvästi sano, mutta olen tähän asti pelannut niin, että koska orbi on (WBB heittohetkellä eli kuolemishetkestä seuraavan vuoron alussa) kuolleella lordilla, siitä ei ole apua warrioreille. Niin se olisi ainakin loogista.
Miten on?
Infra terram pumiliones cuprum edent!
Pahan pistit. Toisaalta Lordi kuitenkin itse hyötyy siitä jos kuolee power weaponiin tms. Itse ehkä kuitenkin pelaisin niin, että Orbi auttaa Warrioreitakin, koska Orbi itse on kuitenkin vielä kentällä maassa olevalla Lordilla, eikä ilmeisesi tarvits Lordia toimiakseen (jos se kerran auttaa Lordiakin).
Tämä on kuitenkin vaan ihan mielipide, johon ei ole oikeita perusteluja puolesta eikä vastaan.
Tämä on kuitenkin vaan ihan mielipide, johon ei ole oikeita perusteluja puolesta eikä vastaan.
Oberon kirjoitti:On ne RF-tiimin pojat kovia kyllä
- Master Calgar
Olikos tämä se juttu, ettei SM komentaja pysty antamaan Ld:tään muille omille ollessaan rhinon sisällä?Z7-852 kirjoitti:Kuolleen yksikön erikoiskyky (tässä tapauksessa orb) vaikuttaa vain kuolleeseen nappiin. Sama juttu on SM commanderin ollessa rhinon sisällä. Eli sanon ettei se enää kuolleena vaikuta muihin yksiköihin.
RC helikopteri myynnissä: viewtopic.php?f=99&t=105910
-
Der Dexter
- Master Calgar
Kyllä minä sitä mieltä olen, että SM komentaja antaa Ldtään kaikille, oli transportissa tai ei, mutta vetosin vain tuohon Z7:n viestiin. Kun joskus oli jotain kädenvääntöä siitä, pystyykö SM komentaja antamaan bonukset rhinon tms sisältä. Siellä oli mielipiteitä, jonka mukaan tyypin pitäisi olla PÖYDÄLLÄ siihen tyylinn, että figun jalusta osuu pöytään. Tuo nyt oli aivan typerää.
Eli siis viestini oli puhtaasti olettamus, että Z7 tarkoitti tuossa SM esimerkissään esille tuomaani asiaa. Kyllä minä sen tiedän, ettei transportissa jemmaaminen (mikäli ei ole reservissä) estä Ld bonuksen antamista muille joukoille. U get the point mitä tarkoitin
Eli siis viestini oli puhtaasti olettamus, että Z7 tarkoitti tuossa SM esimerkissään esille tuomaani asiaa. Kyllä minä sen tiedän, ettei transportissa jemmaaminen (mikäli ei ole reservissä) estä Ld bonuksen antamista muille joukoille. U get the point mitä tarkoitin
Tahtoo mennä vähän sivuraiteille alkuperäisestä kysymyksestä tämä.
Voinen kuitenkin olettaa että asia on loppuunkäsitelty (ja orbi hyödyttää vain kuollutta necron lordia itseään eikä vieressä olevia warruja).. vai onko täällä joku joka oikeasti tietää miten asian laita on?
-a
Voinen kuitenkin olettaa että asia on loppuunkäsitelty (ja orbi hyödyttää vain kuollutta necron lordia itseään eikä vieressä olevia warruja).. vai onko täällä joku joka oikeasti tietää miten asian laita on?
-a
kaikki WBB rollit tapahtuu teoriassa samaan aikaan? eli ei kai niitä silleen voi priorisoida että "heitänpä nuo warrut ensin ja sit vasta lordin"..Oberon_ kirjoitti:Silloin kun minä vielä necroilla pelasin, oli voimassa FAq tai sitten se oli ihan codexissa, että jos se lordi on maassa odottamassa WBB:tä, niin se orbikin on siellä>muut voivat hyötyä orbista sen aikaa. Ei siis kannata ekana poistaa sitä lordia. Mitenköhän nyt lienee tuo, jaa'a.
en tosin tiedä sit..
- Master Calgar
Kyllähän tuo ihan oikealta kuulostaisi. Jos orb on kerran vielä pöydällä, kuolleella lordilla tai ei, niin silloinhan se vielä antaa bonuksensa joukoille.
- Master Calgar
Juu, mutta silloinhan edelleen lordin orb olisi samaan aikaan pöydällä heittojen kanssa, nousi lord kuolleista tai ei. Eli edelleen sanon, että kuolleen lordin orb auttaa omia sen vuoron alussa, jolloin lord vielä pöydällä on yrittämässä omaa WBB rolliaan.Accu kirjoitti:kaikki WBB rollit tapahtuu teoriassa samaan aikaan? eli ei kai niitä silleen voi priorisoida että "heitänpä nuo warrut ensin ja sit vasta lordin"..Oberon_ kirjoitti:Silloin kun minä vielä necroilla pelasin, oli voimassa FAq tai sitten se oli ihan codexissa, että jos se lordi on maassa odottamassa WBB:tä, niin se orbikin on siellä>muut voivat hyötyä orbista sen aikaa. Ei siis kannata ekana poistaa sitä lordia. Mitenköhän nyt lienee tuo, jaa'a.
en tosin tiedä sit..