Modelexpo 5-7.5.2006
- pikkupoika
Modelexpo 5-7.5.2006
Olitko tämän vuoden modelexpossa, itse kävin "nyysimässä" maalaus päydän ukkoja ja tuolta sotataidon putiikista tuli ostettua Rackhamin ukkoja ja alotusboksi. Kattelin noita lotri pelaajia, eikä niitä kovin montaa ollut... Mutta kysymys kuuluu, olitteko siellä ja mitä teitte?
Pitäisi lopettaa se itseleen valehtelu
Itse kävin.
En pitänyt.
Messukeskus ei mielestäni toimi lainkaan sijaintina MExpolle. Olen ehdottomasti jäähallin kannalla. Siihen on monta syytä, joita en kuitenkaan osaa oikein kertoa mikä on syy. Yksi mahtaisi olla se, että mielestäni tuolla oli nyt paljon hämärämpää kuin jäähallissa. Vaikuttaa mielestäni paljon viihtyvyyteen. Toivon kovasti, että ensivuoden expo olisi taas vanhassa kunnon jäähallissa
Vielä ketuttaa se, kun lähes kaikki ottamani kuvat epäonnistuivat ikävästi. Noh. Ei vaan voi mitään.
Positiivisinta matkassani oli se, että ei tullut pistettyä rahaa mihinkään turhaan... Vain junalippu ja lippu sisään (josta kiitokset kohvelille kun mainitsi että opiskelijakortilla sai 5e hinnasta pois). Paljon siellä kaikenlainen "krääsä" houkutteli, mutta sain pidettyä itseni aisoissa.
En pitänyt.
Messukeskus ei mielestäni toimi lainkaan sijaintina MExpolle. Olen ehdottomasti jäähallin kannalla. Siihen on monta syytä, joita en kuitenkaan osaa oikein kertoa mikä on syy. Yksi mahtaisi olla se, että mielestäni tuolla oli nyt paljon hämärämpää kuin jäähallissa. Vaikuttaa mielestäni paljon viihtyvyyteen. Toivon kovasti, että ensivuoden expo olisi taas vanhassa kunnon jäähallissa
Vielä ketuttaa se, kun lähes kaikki ottamani kuvat epäonnistuivat ikävästi. Noh. Ei vaan voi mitään.
Positiivisinta matkassani oli se, että ei tullut pistettyä rahaa mihinkään turhaan... Vain junalippu ja lippu sisään (josta kiitokset kohvelille kun mainitsi että opiskelijakortilla sai 5e hinnasta pois). Paljon siellä kaikenlainen "krääsä" houkutteli, mutta sain pidettyä itseni aisoissa.
- pikkupoika
Itse olin lauantaina demottamassa confrontationia (aamun demotuksesta tosin saa kiittää Nostraa, sillä silloin itse kiertelin siellä yläkerrassa)
Minä olen kalamies, minä olen kalamies, minä olen tursas! Ïa, ïa, fhtagn!
Tosimiehet käyttää pitsiä ja sukkahousuja!
Tosimiehet käyttää pitsiä ja sukkahousuja!
- Teonanacatl
Kävin Fanaticissa fabaa pelaamassa, ja pelien välillä tuli kierreltyä itse messuilla. Mielestäni systeemi oli loppujen lopuksi oikein kiva, enkä näe mitään syytä, miksi jäähalli olisi parempi. Fantsun kojun luona pelailin Starship troopers-esittelypelin ja taisinpa jonkun Reaperin figun ostaa Sotataidosta.
Aikaisemmin olen kyllä käynyt ja nytkin olisin mielelläni poikennut. Ikävä kyllä, veppisoftan väsääminen ja deadlinet ratkaisivat tehokkaasti tämän valinnan minun puolestani. Onneksi sentään Sotataito on nurkan takana muutenkin ja muiden kauppojen valikoimaa ehti selata Pienoismallipäivien yhteydessä. Toivottavasti paikallaolleet löysivät jotain uutta ja mieleistä. Malleista olisi kiva nähdä kuvia, jos joku sai onnistuneita tunnelmavalaistuksessa. Ilman jalustaa tuollaisiin lähtö on nimittäin aika tyhjä arpa.
Ehkä joku toinen vuosi sitten, ties vaikka omien mallien kanssa.
Ehkä joku toinen vuosi sitten, ties vaikka omien mallien kanssa.
Peikkojen äly on hitaanlainen ja ne epäilevät kovasti kaikkea mikä on niille uutta.
Paikalla olin kaikkina kolmena päivänä ja jokainena päivänä ostin muistoksi yhden figun Sotataidon kojusta. Tuli ainakin kaikki VC armeijani sankarit ostettua...
Ensimmäisenä päivänä kiersin kojuja katselin messujen antia.
Toisena päivänä elämäni ensimmäiseen turnaukseen DE:llä...
Tuli otettua: Massacre loss, Solid loss ja Solid loss
Kolmantena päivänä turnaus jatkui linjalla: Solid loss ja
Massacre victory. Voitosta johtuen kävin juhlimassa kahdella Hot Dogilla ja limulla joihin meni 10 e
Sijoitus 42/47 Ihan tyytyväinen olen sijaan.
Kiitokset järjestäjille ja kanssapelaajille, kaikki olivat mukavia, vaan kukapa ei olisi jos saisi vastaansa neljätoista vuotiaan nassikan massacroitavaksi
(Innolla odotan seuraavaa Fanaticia jotta pääsen ottamaan lisää massacre losseja)
Edit: Taisin olla turnauksen nuorin vai oliko joku muu vielä nuorempi?
Ensimmäisenä päivänä kiersin kojuja katselin messujen antia.
Toisena päivänä elämäni ensimmäiseen turnaukseen DE:llä...
Tuli otettua: Massacre loss, Solid loss ja Solid loss
Kolmantena päivänä turnaus jatkui linjalla: Solid loss ja
Massacre victory. Voitosta johtuen kävin juhlimassa kahdella Hot Dogilla ja limulla joihin meni 10 e
Sijoitus 42/47 Ihan tyytyväinen olen sijaan.
Kiitokset järjestäjille ja kanssapelaajille, kaikki olivat mukavia, vaan kukapa ei olisi jos saisi vastaansa neljätoista vuotiaan nassikan massacroitavaksi
(Innolla odotan seuraavaa Fanaticia jotta pääsen ottamaan lisää massacre losseja)
Edit: Taisin olla turnauksen nuorin vai oliko joku muu vielä nuorempi?
"The Greater Good is coming to you from my bolter, alien!"
Kävin.
Sotataidon kojulla istuskelin, luin lehteä ja sillain. Toisaalta demosin Confrontationia, kuten Silveri sanoikin, ja istuskelin viereisellä FHRA:n osastolla. GW:n outriderit minua yrittivät saada maalaamaan, mutta kun en yhtään marinea nähnyt, enpä sitten maalannutkaan.
Maalauskisaan osallistuin, mutteipä palkintoja tullut. Mielenkiintoisin luokka oli kisan "ryhmä"-kategoria, jonka voitti Spitfire-ryhmä, tiukasti kakkoseksi sijottui Ogre ledbelchers-ryhmä ja kolmanneksi joku tyranidihässäkkä. Mielenkiintoista ogrejen kilpailla lentokoneita vastaan, eikös?
Kiitokset kaikille kävijöille, kohtuullisen kivasti siellä porukkaa kävi meidänkin osastolla. RopeConissa tiettävästi tapaamme seuraavan kerran.
Sotataidon kojulla istuskelin, luin lehteä ja sillain. Toisaalta demosin Confrontationia, kuten Silveri sanoikin, ja istuskelin viereisellä FHRA:n osastolla. GW:n outriderit minua yrittivät saada maalaamaan, mutta kun en yhtään marinea nähnyt, enpä sitten maalannutkaan.
Maalauskisaan osallistuin, mutteipä palkintoja tullut. Mielenkiintoisin luokka oli kisan "ryhmä"-kategoria, jonka voitti Spitfire-ryhmä, tiukasti kakkoseksi sijottui Ogre ledbelchers-ryhmä ja kolmanneksi joku tyranidihässäkkä. Mielenkiintoista ogrejen kilpailla lentokoneita vastaan, eikös?
Kiitokset kaikille kävijöille, kohtuullisen kivasti siellä porukkaa kävi meidänkin osastolla. RopeConissa tiettävästi tapaamme seuraavan kerran.
- pikkupoika
- Agamemnon2
Käväisin paikanpäällä sunnuntaina. Ainoa mikä söi fiilistä oli Messukeskuksen safkakojujen hintataso, muuten ei mitään valittamista. Jäähalliin en kyllä kaipaa niin tippaakaan.
Mukaan tarttui ainoastaan Trumpeterin 1/35 skaalan tankit KV-2 ja "Sturer Emil" (voittamattomaan yhteishintaan 30 €), joista aikakin ensiksimainitusta saisi halutessaan konversoitua Russin, Ragnarokin taikka hulppean Battlewagonin. Valitettavan pankkiautomaattikorttiongelman takia messubudjettini noin puolittui, ja paljon hyvää ja kaunista jäi ostamatta.
Mukaan tarttui ainoastaan Trumpeterin 1/35 skaalan tankit KV-2 ja "Sturer Emil" (voittamattomaan yhteishintaan 30 €), joista aikakin ensiksimainitusta saisi halutessaan konversoitua Russin, Ragnarokin taikka hulppean Battlewagonin. Valitettavan pankkiautomaattikorttiongelman takia messubudjettini noin puolittui, ja paljon hyvää ja kaunista jäi ostamatta.
*Huoh*
Sääli, etten päässyt käymään tuolla. Olisi sekin ollut varmaan jos ei hieno, niin ainakin ihan jees kokemus. Juuri, kun rahaakin olisi ollut tuhlata jonkun verran...
Hmm.. Sääli sinänsä, että tyttöystävän synttäritkin ovat kohta. En pääse hankkimaan kaikilla fyffeilläni isoa läjää konfrontaatio-nappeja... No pakko tuo on aloittaa sitten vasta jälkeenpäin..
Sääli, etten päässyt käymään tuolla. Olisi sekin ollut varmaan jos ei hieno, niin ainakin ihan jees kokemus. Juuri, kun rahaakin olisi ollut tuhlata jonkun verran...
Hmm.. Sääli sinänsä, että tyttöystävän synttäritkin ovat kohta. En pääse hankkimaan kaikilla fyffeilläni isoa läjää konfrontaatio-nappeja... No pakko tuo on aloittaa sitten vasta jälkeenpäin..
Illumina jyrää tyttöenergialla päälle! -Nilarakh
Niin... kai tää Illuminan tyttöjuttu on aika ainutlaatunen, ainakin näin sotun puitteissa. -Mer'siles
Niin... kai tää Illuminan tyttöjuttu on aika ainutlaatunen, ainakin näin sotun puitteissa. -Mer'siles
-
Death Dealer
[
Jäähallissa tosiaan parempi valaistus, mutta muuten messukeskus parempi paikka mun mielestä...
Turhaa vaatimattomuutta ;-) Tuloslistojen mukaan tulit kolmanneksi luokassa 88 ja paras junioripalkinto: http://jtimo61.vuodatus.net/page/Expo2006tuloksetquote="Nostra"]Kävin.
Maalauskisaan osallistuin, mutteipä palkintoja tullut.
Jäähallissa tosiaan parempi valaistus, mutta muuten messukeskus parempi paikka mun mielestä...
Oho. Täytyy nyt vaan sanoa, etten itse edes tiennyt tästä. Mitään pystiä kun ei mun figun vieressä ollut, eikä kukaan millään tapaa infonnut tästä. Ethän/eihän kukaan sattuisi tietämään, ketä voisi törkätä sähköpostilla palkinnon suhteen?Death Dealer kirjoitti:Turhaa vaatimattomuutta ;-) Tuloslistojen mukaan tulit kolmanneksi luokassa 88 ja paras junioripalkinto: http://jtimo61.vuodatus.net/page/Expo2006tuloksetNostra kirjoitti:]Kävin.
Maalauskisaan osallistuin, mutteipä palkintoja tullut.
-
Death Dealer