Epätavallisia pelisattumuksia
- Morhgoz
- Peliporukkavalvoja
Jossain tiedejulkaisussa mainittiin pedon numeron olevan oikeasti 616, mutta tiedä tuota...
Kerran tuhosin vastustajan warbossin ja bodyguardin kahdella rokkit trakillä. Kolmessa vuorossa. 3 nobia meni ampumisella loput, loput kuolivat piikkeihin ja teriin... ...myös warboss...
Kerran tuhosin vastustajan warbossin ja bodyguardin kahdella rokkit trakillä. Kolmessa vuorossa. 3 nobia meni ampumisella loput, loput kuolivat piikkeihin ja teriin... ...myös warboss...
Warbands of Wastelands
Tärkeintä ei ole voitto, vaan kasa verisiä kalloja,
omia jos ei vihollisen....
I used to take an arrow to the knee, till I took an arrow to the knee....
Tärkeintä ei ole voitto, vaan kasa verisiä kalloja,
omia jos ei vihollisen....
I used to take an arrow to the knee, till I took an arrow to the knee....
- The Captain
- Valvoja
"Typerät kristityt" kirjoittivat sen jutun alun perinkin. Lukuarvo vaihtelee sen mukaan, minkä kielen oikeinkirjoitusoppien mukaan nimen kirjoitusasua tarkastellaan. Kreikankielisestä versiosta laskettuna tulos on kuin onkin 666, kun taas esim. heprealaisesta versiosta laskettuna vain 616. Todennäköisesti suomalaisen kirjoitusasun mukaan saadaan jotain ihan muuta.mastercalgar kirjoitti: Pilkunviilausta, mutta 666 ei edes ole mikään pedon luku. Väittäkää vain vastaan, mutta typerät kristityt aikoinaan käänsivät väärin tuon. Keskimmäinen kutonen on joko 7 tai 2 myöhemmin tehtyjen tutkimusten mukaan.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
- Master Calgar
Niin noh, en nyt tarkoittanutkaan, että joku saakuli tuon olisi itse keksinyt, vaan lähinnä sitä, että myöhemmin tulkinta on muuttunut miksi on. Tuon 616 olen myös itsekkin joskus sattunut kuulemaan. Mutta mutta... koska alotin tämän ot:n koitan nyt rohkaista siitä myös pois, jotta alkuperäinen aihe säilyisi 
Epätavallisia pelisattumuksia vielä sellaista, mikä mielestäni vain oli hauskaa... pari kertaa on noppaa heittäessä kovalla alustalla pelatessa noppa jäänyt kulmalleen. Siis terävälle kulmalleen pystyyn pyörittyään ensin pitkin pöytää. Siinä on nopalla ollut hyvä tasapaino
Epätavallisia pelisattumuksia vielä sellaista, mikä mielestäni vain oli hauskaa... pari kertaa on noppaa heittäessä kovalla alustalla pelatessa noppa jäänyt kulmalleen. Siis terävälle kulmalleen pystyyn pyörittyään ensin pitkin pöytää. Siinä on nopalla ollut hyvä tasapaino
RC helikopteri myynnissä: viewtopic.php?f=99&t=105910
- Slaughter Master
Näin on käynyt minullekin. Löytyy vieläpä kuva.mastercalgar kirjoitti:Epätavallisia pelisattumuksia vielä sellaista, mikä mielestäni vain oli hauskaa... pari kertaa on noppaa heittäessä kovalla alustalla pelatessa noppa jäänyt kulmalleen. Siis terävälle kulmalleen pystyyn pyörittyään ensin pitkin pöytää. Siinä on nopalla ollut hyvä tasapaino
- Master Calgar
Ehkei sittenkään ihan niin epätavallista tuo, että nopat pyörivät kulmilleen. Mitenköhän tuo pelillisesti tulkittaisi... Kun kirkoksi sanotaan sitä, jos nopan kulma on osittain jonkun esim maastonkappaleen päällä hieman kyljellään. Tuossa tapauksessa olisi hyvä laskea kaikki ylöspäin osoittavat numerot yhteen ja saada siitä lukema, kova sana ap heitoissa ;D (vitsi vitsi)
Tänään onnistuin Kaaoslordillani jolla on Axe of Khorne tekemään hupaisan attack rykelmän. Aloitin 5 nopalla, vain 1 meni lävitse, ja se oli kutonen. Sain siis 1 lisä attackin, josta tuli 6.
Taas uusi attack, ja siitäkin kuusi, ja tämän jälkeen vielä
yksi kutonen.
Eli aloitin yhdellä osumalla, ja kolminkertaistin sen yhtä noppaa käyttäen. Eikä hassuus vielä tähän loppunut, sillä 5 attackin To Wound -heitosta kaikki olivat vitosia. Hyvin kääntyi vastustajan virne kun Lordini alkuperäinen 1 hitti kääntyikin puolen yksikön tuhoksi, ja hänen yksikkönsä lähti karkuun ja tuhoutui vielä juostessaan.
Satuin myös tiputtamaan Dark Eldar warriorin pöydälle. Mitä tapahtui, en tiedä, mutta hahmo jai törröttämään pöydästä pistimensä varassa. Pöytä oli lastulevyä tms. Onneksi ei tippunut siis sormille...
Taas uusi attack, ja siitäkin kuusi, ja tämän jälkeen vielä
yksi kutonen.
Eli aloitin yhdellä osumalla, ja kolminkertaistin sen yhtä noppaa käyttäen. Eikä hassuus vielä tähän loppunut, sillä 5 attackin To Wound -heitosta kaikki olivat vitosia. Hyvin kääntyi vastustajan virne kun Lordini alkuperäinen 1 hitti kääntyikin puolen yksikön tuhoksi, ja hänen yksikkönsä lähti karkuun ja tuhoutui vielä juostessaan.
Satuin myös tiputtamaan Dark Eldar warriorin pöydälle. Mitä tapahtui, en tiedä, mutta hahmo jai törröttämään pöydästä pistimensä varassa. Pöytä oli lastulevyä tms. Onneksi ei tippunut siis sormille...
- Slaughter Master
Olisin halunnut nähdä vastustajan ilmeen kun noilla heitoilla olisi ampunut jotain lantikka/monoliittiä/muuta hirmukallista ubervehicleä...Slaughter Master kirjoitti:Siinä teille hieman rending- tuuria Helsinki Fanaticissa.
- Slaughter Master
Tai parinsadan pisteen Hivetyranttia/ Demoniprinssiä (ilman auraa).FiGuTtAjA kirjoitti:Olisin halunnut nähdä vastustajan ilmeen kun noilla heitoilla olisi ampunut jotain lantikka/monoliittiä/muuta hirmukallista ubervehicleä...Slaughter Master kirjoitti:Siinä teille hieman rending- tuuria Helsinki Fanaticissa.
- Lord Mikke
-
vompovompatti
Lakaisin toissapäivänä mariineilla pöytää. 1000 pisteen peli ja menetin pelin aikana 2 tactista mariinia tuhotessani käytännössä koko vihollisen.
Vastustaja luovutti kun hänen commanderiaan (joka oli viimeinen hänen nappinsa kentällä) lähti jahtaamaan 3 venerable drediä. Ainut mahdollisuus tuhota dredit olisi ollut krak-kranaatti, mutta kaveri ei uskonut mahdollisuuksiinsa.
En aikaisemmin ole ainakaan itse onnistunut niistämään ketään näin totaalisesti. Vastustajalla oli kuitenkin paperilla ihan ok armeija. Predatori lasceilla, lasci ja missile tactiset, chaplain fistillä ja croziuksella, commanderi bolt pisla ja power sword, mutta eivät auttaneet juurikaan.
Pyydän anteeksi jos tämä on jollekkin arkipäivää, mutta itseäni ei tällainen ole vakavassa pelissä vielä osunut kohdalle.
Vastustaja luovutti kun hänen commanderiaan (joka oli viimeinen hänen nappinsa kentällä) lähti jahtaamaan 3 venerable drediä. Ainut mahdollisuus tuhota dredit olisi ollut krak-kranaatti, mutta kaveri ei uskonut mahdollisuuksiinsa.
En aikaisemmin ole ainakaan itse onnistunut niistämään ketään näin totaalisesti. Vastustajalla oli kuitenkin paperilla ihan ok armeija. Predatori lasceilla, lasci ja missile tactiset, chaplain fistillä ja croziuksella, commanderi bolt pisla ja power sword, mutta eivät auttaneet juurikaan.
Pyydän anteeksi jos tämä on jollekkin arkipäivää, mutta itseäni ei tällainen ole vakavassa pelissä vielä osunut kohdalle.
I am the king of Rome, and above grammar.
-Sigismund, Emperor of the Holy Roman Empire
- Master Calgar
Speed freekzeillä aikoinaan kävi vastaava tapaus, mutta peli oli 1500pts ja tuhosin 4ssä vuorossa vastustajan kaikki ukot (ei jäänyt mitään millä luovuttaa edes) ilman, että minulta olisi kuollut yksikään örkki tai hajonnut yksikään ajoneuvo. Ainoa mitä vastustajani koko pelissä sai aikaan, olis yksi crew shaken tulos battlewagoniin ja pelin alussa yhden preliminary bombardment woundit yhteen örkkiin, jonka samalla savetin. Kyllä siinä pelissä oli tuurilla tekemistä.
- The Captain
- Valvoja
Kyllä minuakin olisi ahdistanut tuhlata noin hyvät heitot monoliittiin - se kun ei rendingistä välitä.FiGuTtAjA kirjoitti:Olisin halunnut nähdä vastustajan ilmeen kun noilla heitoilla olisi ampunut jotain lantikka/monoliittiä/muuta hirmukallista ubervehicleä...Slaughter Master kirjoitti:Siinä teille hieman rending- tuuria Helsinki Fanaticissa. ;)
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
Tässä viime viikolla pieni kokeilumatsi kaverin kanssa.
Kaveri kokeili genestealereita ensimmäistä kertaa ja itse closis marsuja (ei mitään ampuvaa dredin lisäksi).
Mutta asiaan,5 scouttia istuu puskassa odottamassa tullakseen assaultoiduksi koska normaalissa kähyssä genet pyyhkivät pöytää I 6 turvin harvinaisen tehokkaasti :[, genet kuitenkin assaultoivat -> lyön ensin 11 lyöntiä -> 7 osuu (tässä kohtaa olin vielä toiveikas,6 genee elossa 8:n groupista) -> onnistun heittämään 7 kpl alle [: :] -> scoutit pöydältä kessua lukuunottamatta pois genejen vuorolla.
Oli ensimmäinen kerta kun noin surkeasti tuli heitettyä nopalla.
Kaveri kokeili genestealereita ensimmäistä kertaa ja itse closis marsuja (ei mitään ampuvaa dredin lisäksi).
Mutta asiaan,5 scouttia istuu puskassa odottamassa tullakseen assaultoiduksi koska normaalissa kähyssä genet pyyhkivät pöytää I 6 turvin harvinaisen tehokkaasti :[, genet kuitenkin assaultoivat -> lyön ensin 11 lyöntiä -> 7 osuu (tässä kohtaa olin vielä toiveikas,6 genee elossa 8:n groupista) -> onnistun heittämään 7 kpl alle [: :] -> scoutit pöydältä kessua lukuunottamatta pois genejen vuorolla.
Oli ensimmäinen kerta kun noin surkeasti tuli heitettyä nopalla.
Viimeksi muokannut Kihti, Ti 16.05.2006 16:25. Yhteensä muokattu 3 kertaa.
- Rectunator
Lieneekö tämä nyt niin suuri ihme, mutta sattumus kuitenkin. Pelasin eldareilla tyrkkyjä vastaan. Ammuin skatterlaserilla sellaista isoa aivomatoa. Heitin ensin d6, jolla määriteltiin lähtevien kutien määrä. Tuli 6 jee. Osumia 6 jee. Woundeja 6 Oujee! Nonii seivaappa. Savesavesavesavesavepipi... Nuinnnn.... eihänse mihinkään kuollut, höpöjä luulin. Muka olin tappamassa mörköä - Hah.
Luumumehu on soturien juomaa
Ehkäpä oidoin sattumukseni oli viimeviikonloppuna Rovaniemen turnauksessa.
Minulla oli 5 jampan assault squad power wepa kessulla ja huonompi chappis joinineena tähän, kimppuuni assaultoi, 2 warrua ja 12 hormagauntia vai mitä ny ovatkaan, noh, olin metsässä ja pääsin huitomaan, pari haavaa pikkumöröille, 'nidien vuoro, minulta lähti 2 assaultia, minun vuoroni tuli, pistin chappiksella warrut kilon paloiksi, mutta kuoli itsekkin rytäkässä. jäljellä oli siis 11 hormista ja 3 assaultia, minä sitten seivin 7 haavaa ja kiisselöin loput parin seuraavan vuoron aikana.
Minulla oli 5 jampan assault squad power wepa kessulla ja huonompi chappis joinineena tähän, kimppuuni assaultoi, 2 warrua ja 12 hormagauntia vai mitä ny ovatkaan, noh, olin metsässä ja pääsin huitomaan, pari haavaa pikkumöröille, 'nidien vuoro, minulta lähti 2 assaultia, minun vuoroni tuli, pistin chappiksella warrut kilon paloiksi, mutta kuoli itsekkin rytäkässä. jäljellä oli siis 11 hormista ja 3 assaultia, minä sitten seivin 7 haavaa ja kiisselöin loput parin seuraavan vuoron aikana.
-
vompovompatti
Mitä ihmettä tarkoitat? Siis thousand sonien lascannon mies (eivät muuten saa sellaisia) ampuu russiasi ja heittää 5... wtf!?Rectunator kirjoitti:Kaverin Tusen Son lascannon-mies ampuu Leman Russian peltiin 5. Joka kerta kaatuu siihen 1/2 osumisessa.
I am the king of Rome, and above grammar.
Edellisessä bloody sundayssa kädettömäksi ammuttu dreadnought joutui koskemattoman defilerin kanssa käsikähmään. Ensimmäisen vuoron kesti vahongoitta ja vahingoittamatta, mutta toisella vuorolla potkaisi defilerin rikki yhdellä str 6 hyökkäyksellään. Ylisuorittaja sanon minä.
USA upotti Estonian, aiheutti Kekkosen kaljun, järjesti jäävuoren Titanicin eteen, tappoi dinosaurukset ja aiheutti myös alkuräjähdyksen.
Minä käsitin tuon jotenkin niin että tuhatpoika ampui viidesti ja joka kerta meni huti osumaheiton ykkösellä tai kakkosella.vompovompatti kirjoitti:Mitä ihmettä tarkoitat? Siis thousand sonien lascannon mies (eivät muuten saa sellaisia) ampuu russiasi ja heittää 5... wtf!?Rectunator kirjoitti:Kaverin Tusen Son lascannon-mies ampuu Leman Russian peltiin 5. Joka kerta kaatuu siihen 1/2 osumisessa.