- The Breaking of The Fellowship
- Fellowship of The Ring
Siinä on kaks eri pakettia, en tiiä tiiättekö minkä näköset mut jos tiiätte kertokaa mielipiteenne
Itteni mielestä kummatkin on hienoja riippuu mihin tarkotukseen käyttää, ainakin mulla.
Ei siitä breaking of the fellowshipista Gandalfia puutu, eikä niillä Legolaksen jousilla mitään eroa ole. Ja saattue harvemmin johtaa mitään armeijaa.Pluton12 kirjoitti:No ainaki siitä breakin of felloshipistä puuttuu gandalf. Mutta legolaksella on parempi jousi siinä, En sitte tiiä onko eri haltiajousilla eroa osumisterkkuuden suhteen.Onhan ne tietysti hienoja mutta mitä armeijaa ajattelit niiden johtavan?
keksitkö omiasi?Pluton12 kirjoitti:No ainaki siitä breakin of felloshipistä puuttuu gandalf. Mutta legolaksella on parempi jousi siinä, En sitte tiiä onko eri haltiajousilla eroa osumisterkkuuden suhteen.Onhan ne tietysti hienoja mutta mitä armeijaa ajattelit niiden johtavan?
Tavaran tulossa kestää 3D6 päivää. Jos heität tuplat, niin monta tilattua osaa puuttuu tai on vääriä. Jos heität triplat, yksipyöräisellä ajava sokea marakatti on niellyt tilauksesi.klonkku kirjoitti:Eikä postimaksut ole kovat eikä tavaralla kestä kauan tulla.:) Onko meren yli muuten turvallista tilata?
The Captain kirjoitti:Tavaran tulossa kestää 3D6 päivää. Jos heität tuplat, niin monta tilattua osaa puuttuu tai on vääriä. Jos heität triplat, yksipyöräisellä ajava sokea marakatti on niellyt tilauksesi.klonkku kirjoitti:Eikä postimaksut ole kovat eikä tavaralla kestä kauan tulla.Onko meren yli muuten turvallista tilata?
Hourailet. Toimituskulut Brittilän ulkopuolelle ovat 8 puntaa/kilo. Olettaen, että tilaat suoraan Online storesta. Satunnaisesti MO:ta välittävän jälleenmyyjän kautta tilanne on toki toinen.banzgo kirjoitti:Kyllä ite oon tilannu GW:ltä mail-orderin ja jos se maksaa enemmän kun 4 puntaa tai jotain sinne päin niin ei oo postimaksui.
Viikosta neljään kuukauteen tarkalleen ottaen ovat minun tilaukseni kestäneet.Eikä niissä niin kauan kestä tulla.
Just stating the facts, my dear.Averren kirjoitti: Onko ilmassa katkeruutta?