Örkkien ruokavaliosta
Se on sitten voivoi. Ehkäpä tämä koko peli saattaa olla sitten turhan epärealistinen sinulle, kun et voi hyväksyä sci-fissä sienistä sikiäviä örkkejä.
Miten voit sitten hyväksyä warpin, demonit, tyranidit ynnä muut varsin jännät olomudot tässä fiktionaalisessa maailmankaikkeudessa jos sienistä sikiävät örkit ei uppoa?
Miten voit sitten hyväksyä warpin, demonit, tyranidit ynnä muut varsin jännät olomudot tässä fiktionaalisessa maailmankaikkeudessa jos sienistä sikiävät örkit ei uppoa?
- Kynä-ääliö
Parempi se että Örkit ovat psyykkisesti latautuneita sieniä kuin että olisivat tavanomaisempi "ihmisenkaltainen-mutta-vähän-erinäköinen" scifirotu. Kyllähän ne edelleen kovin tavanomaista humanoidimallia ovat, mutta aivan kuten televisiosarjoissa, ei kaikkia örmyjä voi ihan hatusta repiä. =)
Heikkoliha yrittää tuhota, metsästää itseä kuin itse niitä, mutta ne heikkoja. Itse taistelee viimeiseen, kaikki täytyy ahmia.
MITÄ!!! Onko tämä peli scifiä??!!! Minä kun luulin, että tämä oli realistisin WWII peli ikinä!!!
Kuulehan telakan; jos sienistä sikiävät örkit ovat mielestäsi hauskaa huumoria, niin tilaa vaikka pulttibois dvd, sieltä löytyy samaa osastoa.
Kuulin jokus aikaa sitten, että örkit vanhetessaan vaihtavat sukupuolta ja rupeavat sitten suvunjatko hommiin. En tiedä onko tuo ollut ikinä virallista fluffia ja mistä oli lähtöisin, mutta huumorimielessä se uppoaa minuun paremmin kuin tuo sieni.
Turha vetää hernettä nenään.
Kuulehan telakan; jos sienistä sikiävät örkit ovat mielestäsi hauskaa huumoria, niin tilaa vaikka pulttibois dvd, sieltä löytyy samaa osastoa.
Kuulin jokus aikaa sitten, että örkit vanhetessaan vaihtavat sukupuolta ja rupeavat sitten suvunjatko hommiin. En tiedä onko tuo ollut ikinä virallista fluffia ja mistä oli lähtöisin, mutta huumorimielessä se uppoaa minuun paremmin kuin tuo sieni.
- Lihamestari
Miksi kaikesta pitää vääntää huumoria?jirgaS kirjoitti:MITÄ!!! Onko tämä peli scifiä??!!! Minä kun luulin, että tämä oli realistisin WWII peli ikinä!!!
Sienijuttu sopii selviytymiseen tuunatulle rodulle kuin nenä päähän.
Maailmojen Tuhoaja, Elävien Jumala, Taivaankannen Kannattaja, Vuori Kultainen,
ne nimiä on vain ja nimet otetaan nyt pois!
Jos kasvoillesi lankeat,
se mitä pelastaa?
Jos kasvoillesi lankeat,
se mitä pelastaa?
Kuulit joskus aikaa sitten ihan älyttömän typerän kuuloisen fluffipätkän örkkien lisääntymisestä. Että vanhetessaan örkit vaihtaisivat sukupuolta?
Anteeksi, mutta tuota. Kuinka voit mitenkään tuommoisen hyväksyä, jos kerta sieni-teoria ei kelpaa? Jopa sieni-teoria on varmaan paremmin todistettavissa tieteellisesti kuin sukupuolen vaihdos.
Old onet loivat örkit yhdeksi roduksi taistelemaan heidän puolestaan. Tunnet varmaan örkkien taistelutyylin, päälle vain ja paskaksi kaikki mikä ei ole omaa, tai omatkin välillä. Tämä rotu varmasti edusti Old onien suurinta tappeluvoimaa, joten eikö olisikin aika hyvä, jos ne pystyisivät lisääntymään itiöistä sieni-tyyliin. Nopeaa, vaivatonta ja helppoa.
Ja minähän en kyllä missään vaiheessa puhunut huumorista, enemmän tuo sinun sukupuolenvaihdos juttu on sitä pulttibois-huumoria kuin sienestä kasvaminen.
Jo ikiwanhassa Gorkamorka-kirjoissa tämä sienestä kasvaminen on kerrottu, 40K:n aikaisemmista edikoista en kyllä tiedä.
Ja minä en vetänyt hernettä nenään, huomautin vain, kuinka absurdia on, että sieni-örkit ovat kaikkein epäuskottavin asia 40K:ssa.
Anteeksi, mutta tuota. Kuinka voit mitenkään tuommoisen hyväksyä, jos kerta sieni-teoria ei kelpaa? Jopa sieni-teoria on varmaan paremmin todistettavissa tieteellisesti kuin sukupuolen vaihdos.
Old onet loivat örkit yhdeksi roduksi taistelemaan heidän puolestaan. Tunnet varmaan örkkien taistelutyylin, päälle vain ja paskaksi kaikki mikä ei ole omaa, tai omatkin välillä. Tämä rotu varmasti edusti Old onien suurinta tappeluvoimaa, joten eikö olisikin aika hyvä, jos ne pystyisivät lisääntymään itiöistä sieni-tyyliin. Nopeaa, vaivatonta ja helppoa.
Ja minähän en kyllä missään vaiheessa puhunut huumorista, enemmän tuo sinun sukupuolenvaihdos juttu on sitä pulttibois-huumoria kuin sienestä kasvaminen.
Jo ikiwanhassa Gorkamorka-kirjoissa tämä sienestä kasvaminen on kerrottu, 40K:n aikaisemmista edikoista en kyllä tiedä.
Ja minä en vetänyt hernettä nenään, huomautin vain, kuinka absurdia on, että sieni-örkit ovat kaikkein epäuskottavin asia 40K:ssa.
- Kynä-ääliö
- Satanic Bunny
Tämähän on juuri yksi niistä syistä, miksi kaikista örkeistä on todella vaikea päästä eroon. Vaikka tappaisit ne kaikki, jää luultavasti aina johonkin kiven ja kannon koloon itiöitä joista syntyy nopeasti uusia örkkejä.jirgaS kirjoitti:Mun mielestä idea, että örkit sikiää sienistä, jotka puolestaan on saanut alkunsa örkeistä levinneistä itiöistä, on jo liian absurdi.
Koska örkit ei juurikaan välitä oman henkensä puolesta, niitä kuolee aika reippaan puoleisesti. Näin ollen olisi "normaalia" kautta lisääntyminen liian vaivalloista ja hidasta. Örkkejä tarvitaan nopeasti ja paljon, siihen soveltuu itiö-menetelmä mitä parhaiten.
Maailmassa on ihan oikeasti niin monta absurdia juttua, että fiktiivisen pelin "absurdeista" jutuista ei kannata hankkia itselleen minkään tason päänsärkyä.
Remember remember the fifth of November
Gunpowder, treason and plot.
I see no reason why gunpowder, treason
Should ever be forgot...
Gunpowder, treason and plot.
I see no reason why gunpowder, treason
Should ever be forgot...
Minusta orkit ovat koko 40k:n hauskin armeija, jossa on asenne kohdallaan. Kyllä se sieni juttu on aika siisti. Kun vertaa joihinkin eldar warp magic powereihin, se kuulostaa aika realistiselta.
Örkkejähän on jo niin paljon, että jos ne kaikki ottaisivat yhden ison WAAAGHin! niin voisivat kaikki muut rodut olla pissat housuissa. Ainoo vaan, että sitten loppuisi isot sodat ja orkit joutuisivat sotia toisiaan vastaan. Eikä örkeillä ole tarpeeksi viisasta bossia, joka tajuaisi/saisi kaikki örkit mukaan. Näin minä olen ymmärtänyt.
Örkkejähän on jo niin paljon, että jos ne kaikki ottaisivat yhden ison WAAAGHin! niin voisivat kaikki muut rodut olla pissat housuissa. Ainoo vaan, että sitten loppuisi isot sodat ja orkit joutuisivat sotia toisiaan vastaan. Eikä örkeillä ole tarpeeksi viisasta bossia, joka tajuaisi/saisi kaikki örkit mukaan. Näin minä olen ymmärtänyt.
- Lihamestari
Örkithän eivät pyyhki muita rotuja pois Galaksista koska tappelevat liikaa keskenään, juunou.Gmorq kirjoitti: Ainoo vaan, että sitten loppuisi isot sodat ja orkit joutuisivat sotia toisiaan vastaan. Eikä örkeillä ole tarpeeksi viisasta bossia, joka tajuaisi/saisi kaikki örkit mukaan. Näin minä olen ymmärtänyt.
Sukupuolivahdosjuttuun, kuinka perkeleen vanhaksi örkin pitää elää että vaihtaa? Ghazghullikin on jo 80-100 vuotias, ja miespuolinen. Galaksista ei taida löytyä kuin yhden käden sormilla laskettava luku örkkejä, jotka ovat päässeet samaan ikään, kaikki miehiä. Perusörkki ei ehdi elää kauaan kun joko vihulainen tai oma pistää nirrin pois silkasta huvista.
Maailmojen Tuhoaja, Elävien Jumala, Taivaankannen Kannattaja, Vuori Kultainen,
Jos kasvoillesi lankeat,
se mitä pelastaa?
Jos kasvoillesi lankeat,
se mitä pelastaa?
Eihän sitä koskaan tiedä mitä hormoonipoweradeja ne dokit siellä keitteleeThelacan kirjoitti:Että vanhetessaan örkit vaihtaisivat sukupuolta?
Mutta kysehän oli ruokavaliosta, ei synnystä. Eli back to topic mmkay?
Kysyisin nyt tietäväisemmältä, että syövätkö örtit kuolleita vihollisia, esim: eldareita tai hormoonilehmämarineita?
"Viimeisin vierailu: To 25.12.2012 16:47"
- Terminator Sergeant
muistaakseni jostain tiiä mistä luin jonkun pätkän missä joku isopomo tunki marineita naamaansa ja karjui että oli nälkä
Think of the rivers of blood spilled by all those generals and emperors so that, in glory and triumph, they could become the momentary masters of a fraction of a dot.
- Carl Sagan
- Carl Sagan
-
Tohtori-SyFilis
- Viesti:
Ku noin luotettavasta lähteestä luettu niin sittenhän toi on fakta.Terminator Sergeant kirjoitti:muistaakseni jostain tiiä mistä luin jonkun pätkän missä joku isopomo tunki marineita naamaansa ja karjui että oli nälkä
Itse topikista : Mitä örkit ei syö? Tai mitä ne ei koeta syödä?
The small boys have come to see me hang
-
Kingwalrus
Kuolleiden syöminen kuulostaa aika Kaaosmaiselta minusta. Ja epäörkkimäiset yksilöt saavat turpaansa örkkien yhteisöissä aika nopeasti. Jospa örkkien mielestä luuviulu ihmiset/eldarit maistuvat kasviksilta 
Poikkeuksia toki löytyy. Kaipa se örkki viimeisenä vaihtoehtona haukkaisi mureaa ihmistä, kuin kuolisi.
Poikkeuksia toki löytyy. Kaipa se örkki viimeisenä vaihtoehtona haukkaisi mureaa ihmistä, kuin kuolisi.
- Stormdaemon
Tämä Fb puolelta, sillä onhan kyseessä kuitenkin sama kansa:
Örkit syövät vain ja ainoastaan lihaa, ryöstävät sitä vallatessaan ja syövät vihollisiaankin siinä sivussa. Kuinka tahansa härskiintynyt liha käy, mikä mahdollistaa pitkäaikaisetkin piiritykset.
Örkit syövät vain ja ainoastaan lihaa, ryöstävät sitä vallatessaan ja syövät vihollisiaankin siinä sivussa. Kuinka tahansa härskiintynyt liha käy, mikä mahdollistaa pitkäaikaisetkin piiritykset.
Miten sydämesi kutsuu,
niin liki rintaa pimeys on,
miten kuuma veren laulu
kaulallasi on.
niin liki rintaa pimeys on,
miten kuuma veren laulu
kaulallasi on.
Noh, syövät mitä syövät, tässä olisi teille minua viksummille ihmisille lisää ajateltavaa:
Miten örkit turvaavat ruoan-saantinsa pitkillä avaruusmatkoilla? Maalla örkeillä on tietysti syötävänään maasta nousevia squigeja ja grotteja, mutta avaruusaluksilla näitä ei kuvittelisi syntyvän.
Örkkien pitäisi varastoida lihaa tai muuta isoiksi, mätäneviksi kasoiksi, syödä hiiriä, tai toisensa hengiltä.
Toistensa syöminen tosin vaikuttaisi aika dramaattisesti Waaghien kokoon, eivätkä hiiret kuulosta hirveän hyvältä ravinnonlähteeltä.
Mitä örkit sitten syövät laivamatkoilla?
Pakastimessa homehtuvia lihanpaloja?
Jäte-läjissä kehittyviä squigeja?
Toisiaan?
Tyhjiökuivattuja laivakeksejä? (niitä voisi tietysti syöttää ahtaissa häkeissä viruville ties-mille)
Anteeksi kysymystulvaa, minä nyt vain olen tällainen.
Miten örkit turvaavat ruoan-saantinsa pitkillä avaruusmatkoilla? Maalla örkeillä on tietysti syötävänään maasta nousevia squigeja ja grotteja, mutta avaruusaluksilla näitä ei kuvittelisi syntyvän.
Örkkien pitäisi varastoida lihaa tai muuta isoiksi, mätäneviksi kasoiksi, syödä hiiriä, tai toisensa hengiltä.
Toistensa syöminen tosin vaikuttaisi aika dramaattisesti Waaghien kokoon, eivätkä hiiret kuulosta hirveän hyvältä ravinnonlähteeltä.
Mitä örkit sitten syövät laivamatkoilla?
Pakastimessa homehtuvia lihanpaloja?
Jäte-läjissä kehittyviä squigeja?
Toisiaan?
Tyhjiökuivattuja laivakeksejä? (niitä voisi tietysti syöttää ahtaissa häkeissä viruville ties-mille)
Anteeksi kysymystulvaa, minä nyt vain olen tällainen.