Lotrien "mittasuhteet/kokoero"
Lotrien "mittasuhteet/kokoero"
Mitä mieltä ootte Lotrien kokoeroista? esim. Balrogista... Kirjassa sitä kyllä kuvaillaan isommaksi.
"Etsiminen on verraton keino löytää"
-Thorin Tammikilpi-
-Thorin Tammikilpi-
-
Gandalf The Grey
-
Gunslinger
- pikkupoika
- Raistlin Majere
- pikkupoika
- pikkupoika
- pikkupoika
- Raistlin Majere
en tiedä mihin se päätä tarvii mutta pidän kohtauksesta jossa Éowyn leikkaa Fell-beastiltä pään irti ja siitä olen huomannut että GW:n Fell-beastin pää on ihan liian pieni verrattuna alkuperäiseen.pikkupoika kirjoitti:tuosta Fell-beastista olen täysin samaa mieltä. Mutta mihin se päätä tarvii?
W.A.R is coming and i'm soooo waiting for it!!
- TrollChieftain
- Viesti:
Ei. Kukaan ei ole nähnyt Mumakia livenä.klonkku kirjoitti:Onko muuten kukaan nähnyt Mumakilia livenä?
Koko figu on vain GW:n keksimä myytti, jonka tarkoitus on saada ihmiset maksamaan tyhjästä paketista.
Heko heko. Olenpas hauska. Ihan hyvän kokoinen se figu on. Ei sitä nytkään saa mihinkään figulaukkuun mahtumaan sillä tavalla, että se pysyisi ehjänä. Saati sitten isompana.
Ei se figu kyllä leffankaan mittasuhteita vastaa. Täysin päinvastoin. Leffassa Balrog on varmaan kymmenen - viisitoista kertaa Gandalfia korkeampi, kun taas figussa ehkäpä korkeintaan kuusi. Itse en tuota omista, mutta olen kyllä nähnyt ainakin kolmekymmentä kertaa GW:n putiikissa.Elladan kirjoitti:Mutta eihän GWn Balrog ole tehty kirjan vaan leffan mukaan...
GW:n skaala on mielestäni ihan hyvän kokoinen, ja figujen suuruudet toisiinsa suhteutettuina ovat kanssa OK. Olkaa vain eri mieltä.
Köyhillä ei ole varaa.
-
Easterling
- Gondorin Marko
Oikeastaan ainut figu jossa koko on ihmetyttänyt on Sauron. Leffassahan kaveri on aika vakuuttavan kokoinen mätkiessään haltiaa ja Numenorilaista kasaan viimeisen liiton taistelussa. Figu sitten on sellainen himppusen venähtänyt äijänkäppänä cavalry -basella. Kunnon jätti large monster basella tämän pitäisi olla.
"The unit attacked on the back do not enjoy the protection of their shield."
- The Captain
- Valvoja
Enemmän minua häiritsevät perusjalkaväen keskinäiset erot mittasuhteissa. Last Alliancen muoviukot on yritetty tehdä realistisen näköisiksi, ja GW:n omat designit ovat heroic-skaalaa. Sen seurauksena mm. SKODA:t näyttävät hevosiinsa verrattuina kamalan isoilta, ja Elladan&Elrohir ovat nenineen ja nyrkkeineen kuin suoraan Blood Bowlin kolmoslaitoksesta.
Balrogin, Puuparran tai Pellefantin koko suhteessa jalkaväkeen ei häiritse minua lainkaan niin paljon kuin johdonmukaisuuden puute man-sized figujen kohdalla.
Balrogin, Puuparran tai Pellefantin koko suhteessa jalkaväkeen ei häiritse minua lainkaan niin paljon kuin johdonmukaisuuden puute man-sized figujen kohdalla.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
-Niillä on suvussa halogeenejä.