Pikku onkelma (no varmaan monella on pieniä ongelmia -Wkndr)
Pikku onkelma (no varmaan monella on pieniä ongelmia -Wkndr)
Miten sais Revellin muoviliimalla liimatun ukon irti wolffista? Ukko on vinossa joten se ei mahu ryhmään. (nyyh mun Standard Bearer)
Olen kantanut miekkaa ja keihästä, kunnes kumpikin verestä kiilti. Olen uljaana katsonut syrjästä, haukat hävityksen yllä kun liiti.
-
ChaosBonzai
Re: Pikku onkelma
Kannattais kokeilla jotain jäynää ratkusuu...Lord Azog kirjoitti:Miten sais Revellin muoviliimalla liimatun ukon irti wolffista? Ukko on vinossa joten se ei mahu ryhmään. (nyyh mun Standard Bearer)
Esim. Pistä jotain ainetta (vaikka tärpättiä) sinne ukon väliin ja anna olla
vaikka päivä.
Voi kyllä lähtee jotain muutakin kun liima :lol: .
Hymmmm, tuo lekakin on varteenotettava vaihtoehto.
Useimmat muoviliimat sulattavat osat yhteen (tai ainakin pitäisi), joten kun se on kuivunut niin ratsastaja ja ratsu ovat yhtä palaa, jotka irtoavat toisistaan vain leikkaamalla.Legolas kirjoitti:Kannattais kokeilla jotain jäynää ratkusuu...
Esim. Pistä jotain ainetta (vaikka tärpättiä) sinne ukon väliin ja anna olla
vaikka päivä.
Voi kyllä lähtee jotain muutakin kun liima :lol: .
Hymmmm, tuo lekakin on varteenotettava vaihtoehto.
Tärpätti + muovifigu = ei hyvä
"It's a great excuse to start collecting ANOTHER army. One can never have enough armies and starting a new one is always exciting."
Juu, revelli HITSAA muoviosat toisiinsa, tosin ne lähtevät joko kokeilemalla hellästi repäistä tai leikata askarteluveitsellä. Riippuu kuin pitkälti ja paljon ja vahvasti sitä saumaa on.jullevi kirjoitti: Useimmat muoviliimat sulattavat osat yhteen (tai ainakin pitäisi), joten kun se on kuivunut niin ratsastaja ja ratsu ovat yhtä palaa, jotka irtoavat toisistaan vain leikkaamalla.
Tärpätti + muovifigu = muovilöntti
joo se miun liima oli tosi vanhaa ja huonoo muutekii, mut eihän sitä kättä välttämättä tarvii saada irti... :twisted:
voihan sitä muovifiguu kuumentaa kynttilän yllä ja taivuttaa. (siinäkin on omat vaaransa mutta oon tehny niin monelle äijälle)
se on kyl aika outo ja sormia polttava tapa tehhä konversioita (voiko niitä nyt sellasiks kutsua) mutta toimii :twisted:
voihan sitä muovifiguu kuumentaa kynttilän yllä ja taivuttaa. (siinäkin on omat vaaransa mutta oon tehny niin monelle äijälle)
se on kyl aika outo ja sormia polttava tapa tehhä konversioita (voiko niitä nyt sellasiks kutsua) mutta toimii :twisted:
-
laamaelain
- Viesti:
- Machiavelli
- Peliporukkavalvoja
-
ChaosBonzai
- Machiavelli
- Peliporukkavalvoja
Hmm... Olikohan tämä tarkotettu loukkaukseksiLegolas kirjoitti:Todellakin!OneTrueDrunk kirjoitti:No varmaan joku moderaattori joka ei pitänyt sun "kaiken kertovasta" otsikosta.
OneTrueDrunk se osaa heitellä hyviä juttuja!!!
Yleensä alkaa aina naurattaan kun lukeen OneTrueDrunkin jutun.
(Sori vaan jos niitten ei oo tarkotus naurattaa :lol: )
Anyways, tais mennä hiukka OT:ksi
Sincerely yours, Machiavelli.
Warning: the above note may contain sarcasm, please read with care.
Warning: the above note may contain sarcasm, please read with care.