Lotrien "mittasuhteet/kokoero"
-
Gunslinger
Kuka nyt mitään GW:n laukkuja käyttää muutenkaan. Figusalkut tehdään itse pumpulista ja pahvilaatikoista. GW-Brand-TM- salkut ovat aivan liian ylihinnoiteltua kamaa, muilta valmistajilta saa paljon halvempana saman laadun.aleksik kirjoitti:kohta gw keksii varmaa jonku mumakillin kantolaukun minkä gw tapansa mukaan ylihinnoittelee
No tosiaan, ehkä lähinnä mumak tuntuu hieman köyhältä. Vaikka ymmärrän syyt sen kokoon, ei se sitä tosiasiaa muuta että sen pitäisi olla isompi. Jäädään vain odottelemaan että Forge rupeaa räpeltämään kunnolla skaalattuja mumakeja hintaan paljon. Myös trollit ovat melko ahdistavia, enkä pidä oikein niiden metallisuudesta. Aika ovela veto tehdä melkein kaikki lotr- rangen figut metallisiksi, rahaa tulee niin ovista kuin ikkunoistakin.
Totta, mutta ovathan ne sentään Minas Tirithin valioyksilöitä, parimetrisiä korstoja.Valtsu kirjoitti:Esimerkiksi Citadel Guardit ovat ihan jättiläisiä verrattuna Warriors of Gondoreihin ja muihin muovimalleihin.
Joo, totta puhuen ne kyllä ovat ihan liian isoja. Mistähän tämä johtuu? Ei kai GW:llekään sentään ihan summassa noita figuureita tehdä?
Se Citadel Guardien pituus johtuu niiden lannevaatteesta. Ottakaa yksi perus Minassi ja yksi Citadel Guardi ja katsokaa niiden säärisuojia ja siitä vähän ylöspäin. Kun perus Minassin haarniska loppuu, alkaa säärisuojukset. Polvet ovat siis melkein kiinni sen haarniskan lopussa. Citadel Guardilla taasen, kun haarniska loppuu, lannevaate jatkuu yhä jonkin matkaa ja vasta sen jälkeen alkaa polvisuojat, jotka eivät ole yhtään lannevaatteen alla, toisin kuin pitäisi.
Näin muistelisin sen perusteella, että olen kerran pitänyt kyseisiä nappeja kädessäni yhtä aikaa. En meinaan itse omista Gondorilaisia.
Näin muistelisin sen perusteella, että olen kerran pitänyt kyseisiä nappeja kädessäni yhtä aikaa. En meinaan itse omista Gondorilaisia.
- Maitomarakatti
- The Captain
- Valvoja
Vertaa vaikka jo muovista high elffiä ja metallista Last Alliancen haltiakeihäsmiestä. Katso esim. niiden päiden kokoeroa.Sauron kirjoitti:Tämä huomattava kokoero uusien ja vanhojen figujen johtunee siitä, että Lotreja alettiin vähän ROTK:in jälkeen valmistamaan 25 mm skaalan sijasta 28 mm skaalassa (eli samassa kuin pääpelejä). Näin olen ainakin ymmärtänyt, mutta voin toki olla väärässäkin...
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
-Niillä on suvussa halogeenejä.