Games Workshop
Games Workshop
Sori et tein tänne alueelle ku vain moderaattorit voi luoda aiheita kysymyspalstalla, eli onko Suomen GW auki lauantaina?
hihhih
Viimeksi muokannut jullevi, Ke 11.04.2007 14:36. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"It's a great excuse to start collecting ANOTHER army. One can never have enough armies and starting a new one is always exciting."
- pikkupoika
juuri, juuri. Voihan hän tietysti ostaa 3ukon mariini pakkauksen (13€) ja 25€ maalipaketin. Pistäköön ukot kasaan sinitarralla, eihän ainakaan liima sormiaan, samaa tapaa pikkuveljeni käyttää. Siitä jää rahaa vielä jätskiin.
Tuossa maali boksissa tulee pensseli by the way
Pitäisi lopettaa se itseleen valehtelu
- pikkupoika
Mmmmm.... Jätskiä...pikkupoika kirjoitti:juuri, juuri. Voihan hän tietysti ostaa 3ukon mariini pakkauksen (13€) ja 25€ maalipaketin. Pistäköön ukot kasaan sinitarralla, eihän ainakaan liima sormiaan, samaa tapaa pikkuveljeni käyttää. Siitä jää rahaa vielä jätskiin.
Onhan sekin tietysti mahdollista, mutta toyboxia en suosittele.
Minä olen siis tulossa vanhaksi, kun muistikin alkaa jo pettää.pikkupoika kirjoitti:Yleensä pensseli seteissä tulee vain 3 pensseliä. Megapaint set-maksaakin jo 175€Kampela kirjoitti:Pensselipaketti, jossa saa 3 tai 4 pensseliä maksaa yli 10 e
Ja Megapaint-settiä ei kannata aloittelijalle mainitakaan.
-
hyytelöperuna
Yksi sivellin vaikka tiimarista/harrasteliikkeestä (Hobby Point) - 3-6e
Maaleja 5 kappaletta - 10e-12,5e
Boksi figuja - 30e isommista ja 10e pienemmistä
Muoviliima tiimarista/harrasteliikkeestä - n. 5e
Hieman tiukkaa voi tehä, mutta eiköhän noilla pääse alkuun. Kallis harratus aloittaa.
Maaleja 5 kappaletta - 10e-12,5e
Boksi figuja - 30e isommista ja 10e pienemmistä
Muoviliima tiimarista/harrasteliikkeestä - n. 5e
Hieman tiukkaa voi tehä, mutta eiköhän noilla pääse alkuun. Kallis harratus aloittaa.
Viimeksi muokannut hyytelöperuna, Pe 19.05.2006 20:42. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Voihan tuossakin vielä säästää, vaikka Hyyteli aika hyvän paketin jo tekikin.
Figut voi ostaa käytettynä, jolloin hyvällä tuurilla saa tosihyvää kamaa puoleen hintaan, huonolla tuurilla ei ehkä ihan yhtä hyvää tavaraa samaan hintaan
Maaleissa voi vaihtaa Vallejoon, 2e/purkki maksavat, ja maaliakin saa enemmän. Kannattaa investoida kuitenkin tarpeeksi maaleihin, ihan viidellä tuskin pitkälle pärjää. Marineissa ehkä, mutta ihmisissä/muissa voi tehdä tiukkaa. Pohjamaalikin olisi hyvä olla, Mastoni maksaa sen 3,50 purkki ja siinä se.
Muistathan mainita ystävällesi myös sen, että kohta tarvitsee ostaa toinen boksi, lantikka, codexi, sääntökirja, mitat, nopat, figusalkku ja kaikkee muutakin - kamaa, jossa ei sataset tunnu missään.
onneksi on myös vaihtoehtoisia ratkaisuja
Figut voi ostaa käytettynä, jolloin hyvällä tuurilla saa tosihyvää kamaa puoleen hintaan, huonolla tuurilla ei ehkä ihan yhtä hyvää tavaraa samaan hintaan
Maaleissa voi vaihtaa Vallejoon, 2e/purkki maksavat, ja maaliakin saa enemmän. Kannattaa investoida kuitenkin tarpeeksi maaleihin, ihan viidellä tuskin pitkälle pärjää. Marineissa ehkä, mutta ihmisissä/muissa voi tehdä tiukkaa. Pohjamaalikin olisi hyvä olla, Mastoni maksaa sen 3,50 purkki ja siinä se.
Muistathan mainita ystävällesi myös sen, että kohta tarvitsee ostaa toinen boksi, lantikka, codexi, sääntökirja, mitat, nopat, figusalkku ja kaikkee muutakin - kamaa, jossa ei sataset tunnu missään.
onneksi on myös vaihtoehtoisia ratkaisuja
- GreenGoblin
Minä olen kalamies, minä olen kalamies, minä olen tursas! Ïa, ïa, fhtagn!
Tosimiehet käyttää pitsiä ja sukkahousuja!
Tosimiehet käyttää pitsiä ja sukkahousuja!
Silveri osotteen jo kertoikin, tuossa apua kaverillesi:
http://uk.games-workshop.com/storefront ... nav=300810
http://uk.games-workshop.com/storefront ... nav=300810
- The Captain
- Valvoja