Elladan&Elrohir
Elladan&Elrohir
Tässä olisi LotR-armeijani (juustoksikin sanotut) Veikat. Kaipaisin mieluiten kommenttia väriteemasta ja haluaisin viitalle parannus ehdotuksia.
kuviin
Risut&Ruusut kiitos.
kuviin
Risut&Ruusut kiitos.
"Do what you must, do all you can, break all the fucking rules and go to hell with Superman and die like a champion ye hey!"
- pikkupoika
Väriteema on ehdottomasti rock
parempi kuin se GW:n teema, mistä paljon plussaa.
Korostukset vähän mennyt... sinne tänne, mutta pelifiguiksi nämä ilmeisesti tarkoitettu, joten sillä ei ole mitään väliä
tosin parempi yleisilme olisi tullut jos olisit malttanut vähän siistimmin maalata.
Itse olen myös maalannut nämä fogut kertaalleen ja oli kyllä kivoja figuja maalata.
Hienoja
Korostukset vähän mennyt... sinne tänne, mutta pelifiguiksi nämä ilmeisesti tarkoitettu, joten sillä ei ole mitään väliä
Itse olen myös maalannut nämä fogut kertaalleen ja oli kyllä kivoja figuja maalata.
Hienoja
"Licence to screw up Commander, you heard it straight from the ship!" - Joker, Mass Effect 2
No ei mitään komeita ollut, muttei rumiakaan. Jos ne pelipöydälle on menossa, niin kyllä ne sen jopin hoitavat. Hyvin niitä kauempaa katselee, mutta lähemmäs mentäessä ei enään näytä kovin hyvältä. Korostukset on aika suttuisia, niihin olisi voinut panostaa enemmän. Mutta väriteema oli ihan kiva. Kiva että kaikki eivät ole GW:n väriteemojen orjia.
- TrollChieftain
- Viesti:
-
The Delffipelaaja