"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Rackhamin minotaurin koko?

Miniatyyrien maalaukseen, konvertoimiseen sekä maastontekoon liittyvät kinkkiset kysymykset ja ongelmat.
Lumppu
Viesti:

Rackhamin minotaurin koko?

Viesti Kirjoittaja Lumppu »

Oisikohan tämä kuulunut sinne Rackham puolelle :S Mutta.Meinasin että minkäs kokoinen tämä olisi http://www.rackham-store.com/boutique/f ... i=0&marq=0 ?Että menasin tehdä siitä minotaurin,vai sopisikos se Doombulliks?Konvaus ideoitakin voi lähettää :)

Siirsin Maalausalueelle, minne tällaiset kuuluvat.
-Fängi
"Entä mitä syötte aamupalaksi? Minkäväriset kalsarit teillä on?" - Matti Niemelä.
Blood for the blood God! Skulls for the skull throne! Milk for the Khorne flakes!
Elvood

Viesti Kirjoittaja Elvood »

25millin baseilla liikkuvat, tiedä sitten kuinka isoja modelit itse ovat.

Minotauri on erikois basella, jota itse en omista. Veikkaisin 40milliä.

Ja ihan konverttauksesta, niin vaihda tolle kirves ja laita vihreästäkamasta shoulder armorit aka olkapääsuojukset.
Viimeksi muokannut Elvood, Ma 22.05.2006 18:18. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Nostra
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Nostra »

Elvood kirjoitti: Minotauri on erikois basella, jota itse en omista. Veikkaisin 40milliä.
Minotauri on creature basella, joka on sen 37,5mm kanttiinsa, eli 1½ tuumaa sivu. Figu on aika jyhkeen kokonen, sopinee kyllä minotauriksi/whatevo sen haluaakin. Kokonsa puolesta, siis.
Half-breed

Viesti Kirjoittaja Half-breed »

Kuten Nostra sanoi, niin kooltaan tuo on oikein sopiva fb Minotauriksi. Koko on tuollaisen Ogren luokkaa.
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Maalaus, konverttaus ja maiseman teko”