Liskojen bolter patrol lista
Liskojen bolter patrol lista
Noniin, taas täällä.
Tuota noin, tein tämän listan tosi kauan aikaa sitten ja käytin sitä tänään yhdessä turnauksessa. Kun pärjäsin yllättävän hyvin niin ajattelin "pitäisikö minun pistää tämä 500pisteen lista nettiin???" No, kuitenkin tänne sivujen välikköön aiheen tungin... joten pidemmittä puheitta itse listaan.
HERO:
Skink Priest, lvl 2 wizard, Charm of the jaguard warrior. =120pts
CORE UNITS:
20xSkink Skirmishers, scouts, blowpipes. =140pts
20xSkink Skirmishers, blowpipes. =120pts
10xSaurus Warriors. =120pts
TOTAL:500pts
MODELS IN ARMY:51
Siinähän se... pistäkää ihmeessä kommenttia!
-Ùraken
Tuota noin, tein tämän listan tosi kauan aikaa sitten ja käytin sitä tänään yhdessä turnauksessa. Kun pärjäsin yllättävän hyvin niin ajattelin "pitäisikö minun pistää tämä 500pisteen lista nettiin???" No, kuitenkin tänne sivujen välikköön aiheen tungin... joten pidemmittä puheitta itse listaan.
HERO:
Skink Priest, lvl 2 wizard, Charm of the jaguard warrior. =120pts
CORE UNITS:
20xSkink Skirmishers, scouts, blowpipes. =140pts
20xSkink Skirmishers, blowpipes. =120pts
10xSaurus Warriors. =120pts
TOTAL:500pts
MODELS IN ARMY:51
Siinähän se... pistäkää ihmeessä kommenttia!
-Ùraken
watachi wa kami desu
- DJ_Silverpig
Komppaan possua. Skinkit ovat liian suurissa yksiköissä, ja noin pieni jaguaariyksikkö ei täytä minkäänlaista tehtävää pelikentällä, lähinnä seisoo ja kuolee. Pappi ei tarvitse jaguaaripökiä (kertokaa minullekin, miksi näitä kutsutaan housuíksi) mihinkään.
Skinkit pienempiin yksiköihin ja saurusten tilalle lisää skinkkejä?
Skinkit pienempiin yksiköihin ja saurusten tilalle lisää skinkkejä?
Pah, mitään skinkki-börberiä, koko idea on tylsähkö, koska koko saamarin armeija olisi silloin pelkää karkuunjuoksua ja poisonusta. Ehdotan että otat yhteensä 10-20 skinkkia. ja pidät nuo saurukset, ne ovat ihan hyviä pienessä koossa. Ja sitten vaikka heitä noppaa minkä special-unitin otat minimikoossa.
"Watch my back" , sanoi kyttyräselkä.
Niin no, aika moni on kommentoinut sillä lailla että pistäisi skinkit kymmenen tiimeihin, mutta kun muistaakseni bolter patroolissa ei saisi olla yli neljää tiimiä. Vai pitääkö tämä paikkansa???
Charmia olen pitänyt priestillä koska yleensä pelaan yhden kaverini orcs&goblin listaa jossa on paljon woffeja...
-Ùraken
Charmia olen pitänyt priestillä koska yleensä pelaan yhden kaverini orcs&goblin listaa jossa on paljon woffeja...
-Ùraken
watachi wa kami desu
- DJ_Silverpig
Pitää paikkansa. Sankaria tuohon neljään yksikköön ei kuitenkaan lasketa, joten saisit vielä yhden.Úraken kirjoitti:Niin no, aika moni on kommentoinut sillä lailla että pistäisi skinkit kymmenen tiimeihin, mutta kun muistaakseni bolter patroolissa ei saisi olla yli neljää tiimiä. Vai pitääkö tämä paikkansa???
Skinkkejä joka tapauksessa pienempiin yksiköihin. Jos et sitten tee niistä kolmatta, otat jotain muuta niillä pisteillä.
Tuskin ne pappia mistään metstästä esiin kaivavat. M6:lla tai hätätapauksessa kahdellatoista pääsee käytännössä joka tilanteesta vastustajan LOSin ulkopuolelle tai puskan taakse piiloon. Varsinkin kun näin pienessä pelissä kyseinen yksikkö on ainoa, jota väistää pitäisi.Úraken kirjoitti:Charmia olen pitänyt priestillä koska yleensä pelaan yhden kaverini orcs&goblin listaa jossa on paljon woffeja...
Pappi pystyy melkeinpä missä tilanteessa tahansa poistumaan LOSin ulottumattomista. Jos uhkaava yksikkö on niin kaukana, että LOS kattaa liian leveän kaaren, pappi voi huidella ulos rynnäkön kantamasta. Teoriassa rynnäköintisektorin painopisteestäkin pisin mahdollinen matka sen ulkopuolelle on sen enempää sitä tässä laskematta, arviolta n 9''.
Eri asia on sitten tietenkin jos pappi on ahdistettu johonkin nurkkaan. Älä anna kenenkään tehdä sitä.
Possu
Mielestäni, kokoarmeija täynnä skinkkejä on sellainen armeija, joka joko massakroi tai massakroituu. Hyvässä lykyssä voit juosta vastustajan joukkojen ympärillä kuin mikäkin apina, mutta jos vihu saakin kiinni niin sitten ollaan pulassa. Ld5:llä ei pysytä taisteluissa, ei rallyta ja paniikki sattuu.
Ja punttia ei ole. Kyllä poisoni woundaa, mutta ritarit tuskin välittää siitä 1+ saven kanssa. Sanoisn että skinkkilistat tippuukin juuri ritareihin, ja nniitähän saa borderiin. Itse sanoisin että teet näin: 1 Skinkki ryhmä, yksi ryhmä minimikokoisena jotain haluamaasi special choicea tai salamandereita. Ja sitten sankariksi jokin jolla olisi suurempi Ld kuin 5.
Mutta mitäs minä tässä nyt saarnaan, oma on listasi. Tee kuin sielusi sulle sanoo ja visertää.
Ja punttia ei ole. Kyllä poisoni woundaa, mutta ritarit tuskin välittää siitä 1+ saven kanssa. Sanoisn että skinkkilistat tippuukin juuri ritareihin, ja nniitähän saa borderiin. Itse sanoisin että teet näin: 1 Skinkki ryhmä, yksi ryhmä minimikokoisena jotain haluamaasi special choicea tai salamandereita. Ja sitten sankariksi jokin jolla olisi suurempi Ld kuin 5.
Mutta mitäs minä tässä nyt saarnaan, oma on listasi. Tee kuin sielusi sulle sanoo ja visertää.
"Watch my back" , sanoi kyttyräselkä.
Olen kyllä täysin samaa mieltä Hänen itsensä kanssa, et tule tolla mitään kovasti panssaroituja joukkoja voittamaan.
Itse ehdottaisin seuraavaa: Vetu, 2 kymmenen skinkin ryhmää, 3 roskista ja yksi salamanteri. Sillon saisi ritarit ja jalkaväki kalveta samaan aikaan.
Itse ehdottaisin seuraavaa: Vetu, 2 kymmenen skinkin ryhmää, 3 roskista ja yksi salamanteri. Sillon saisi ritarit ja jalkaväki kalveta samaan aikaan.
I have atomed
Now I'm waiting
Waiting the call
Chance to reborn
Now I'm waiting
Waiting the call
Chance to reborn
- DJ_Silverpig