Rhino Rush,Land Speederit ja melkein kaikki kaikesta
itse olen ainakin huomannut että vindyt rokkaavat, etenkin susilla. Sudet yleensä aloittavat ja koko armeija ajaa eteenpäin... vastustajalla onkin siinä sitten miettimistä ampuuko niitä kahta vindyä vai niitä 5 rhinoa :- ) yleensä vindyt ottaa osumaa eivätkä ammu kertaakaan pelissä mutta kaikki rhinot ovatkin päässeet useammin kuin kerran perille ja silloin ei ole koskaan tullut massacrea pienempää.
"Embrace the filth" -Voices in Oggy's head
Sillä ei oikeastaan ole mitään väliä millä niitä rhinmoja ampuu ja rush vs rush ratkeaa siheen että kummalla on enemmän fistejä.Suur-Sieni II kirjoitti:Tai mahdollisesti kyseinen henkilö käyttää tank hunter sinkoja? Tai pelaa itsekin rushia?
Viimeksi muokannut Daroc, La 28.12.2002 18:21. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
- Henri Ketonen
- El Phantasmo
Space wolfeilla tuo onkin vähän eri juttu, eilen jo kattelin että "mitä, eihän vindicator ole ekalla vuorolla rangella sitten millään jos armeijan väliä on 24", pitää siis toivoa ekaa vuoroa oikein kovasti." Vene dread on ihan turhan kauhea vehje tommosessa armeijassa. Mutta on tuo tarpeeksi kauhea muutenkin. Tommosta listaa vastaan pitää ottaa itse paljon rhinoja tms. halpis transportteja ja ajaa ne eteen
...sarjassamme hyviä ideoita. Ihan kun kaikilla listoilla olisi halpoja transportteja käytettävissä, tai kaikki viitsisivät ostaa mäljöönä rhinoa ihan rhinorushin eteen tyrkättäväksi. Ei välttämättä kovin huono idea, rhinorush on kyllä turhan kova.
Silti ne rhinot pitää minun mielestä ampua ensin, 3 vindyä tai ei. CC kymmenen wolffin kanssa on kuitenkin vaarallisempi paikka kun kolmen vindyn edessä, niin kammottavalta kuin se kuulostaakin.
Space Wolfien primarch on muuten oikealta nimeltään Leman Rush.
...sarjassamme hyviä ideoita. Ihan kun kaikilla listoilla olisi halpoja transportteja käytettävissä, tai kaikki viitsisivät ostaa mäljöönä rhinoa ihan rhinorushin eteen tyrkättäväksi. Ei välttämättä kovin huono idea, rhinorush on kyllä turhan kova.
Silti ne rhinot pitää minun mielestä ampua ensin, 3 vindyä tai ei. CC kymmenen wolffin kanssa on kuitenkin vaarallisempi paikka kun kolmen vindyn edessä, niin kammottavalta kuin se kuulostaakin.
Space Wolfien primarch on muuten oikealta nimeltään Leman Rush.
...ja ehkä eniten mua naurattaa tässä kohtaa se, että topic on "land speederit".
Mielipiteeni tähän OT asiaan on se, että rushia vahvistettuna vindyillä ei ehdi vuorossa pysäyttää yksinkertaisesti millään jos rushaaja aloittaa. Loppupeli meneekin sitten hurjaksi taktikoinniksi ja aika tyytyväinen saa olla jos saa käännettyä pelin drawiksi. Jos rushaaja häviää aloituksen niin 96 armadalla voi onnistua pysäyttämään aallon ajoissa. Näin se vain yksinkertaisesti menee vaikka todennäköisyyksiä kuinka laskisi.
Mielipiteeni tähän OT asiaan on se, että rushia vahvistettuna vindyillä ei ehdi vuorossa pysäyttää yksinkertaisesti millään jos rushaaja aloittaa. Loppupeli meneekin sitten hurjaksi taktikoinniksi ja aika tyytyväinen saa olla jos saa käännettyä pelin drawiksi. Jos rushaaja häviää aloituksen niin 96 armadalla voi onnistua pysäyttämään aallon ajoissa. Näin se vain yksinkertaisesti menee vaikka todennäköisyyksiä kuinka laskisi.
Ei se oo niin justiinsa
Luin juuri äskön tuon Weekenderin Inkvisitio threadin tiedotusten puolella. Enderi voisi siis muuttaa tän threadin nimeksi "Rhino Rush (ja Land Speederit). 
Yleensä OT alkaa siitä, kun vanhan threadin asia on puitu jo läpi. Ja niin taisi käydä nytkin.
Ei paha asia sinänsä, mutta kenenkään ei voi olettaa lukeneen tätä keskustelua Rhino Rushin osalta. Pahinta onkin se, että joku nyt aloittaa threadin "Rhino Rush - miten torjua?" ja joku menee möläyttämään, että: "Pöljä, tää keskustelu puitiin jo läpi threadissä "Wood Elfit ja niiden rakkaus puihin"!"
Ymmärrätte (toivottavasti...) kai mitä tarkoitan?
Huomauttaisin muuten, että jos ottaa kolme Vindiä, saa vain noin kolme squadia Wuffeja + loordi + Vene. Vastustajalla on kuitenkin pahat paikat päättää kumpi on mukavampi asia: Kolme Rhinollista Wuffeja heilumassa nyrkeillään vai kolme vindiä jysäyttelemässä armeijaa tuhennen pi**un päreiksi.
Rhinoista aseet menevät paremmin läpi, mutta kaikkihan tietävät että rhino kulkee vaikka puolella telaketjulla.
Vindeistä taas ei oikein tahdo mennä mikään ase hyvin läpi ja kun lisätään vielä smoket...
Pirullinen lista olisi, toivottavasti en joudu ikinä semmoisen kanssa vastakkain.
Yleensä OT alkaa siitä, kun vanhan threadin asia on puitu jo läpi. Ja niin taisi käydä nytkin.
Huomauttaisin muuten, että jos ottaa kolme Vindiä, saa vain noin kolme squadia Wuffeja + loordi + Vene. Vastustajalla on kuitenkin pahat paikat päättää kumpi on mukavampi asia: Kolme Rhinollista Wuffeja heilumassa nyrkeillään vai kolme vindiä jysäyttelemässä armeijaa tuhennen pi**un päreiksi.
Pirullinen lista olisi, toivottavasti en joudu ikinä semmoisen kanssa vastakkain.
http://www.pbase.com/yuuri Mitäs täältä löytyy?
- Oikolukuhirvi
- Viesti:
Eleandelus, puhuit lascannoneista, et Railguneista, etkä varsinkaan Tausta. Pieni mutta merkittävä ero.
http://www.pbase.com/yuuri Mitäs täältä löytyy?
- El Phantasmo
Aivan.Weekender kirjoitti:Ehkä se tarkoitti että se on Leman (rhino)Rush (oikeastihan se on Russ).Daroc kirjoitti:Ja tämä suuri salaisuus liittyy mihinkään miten?El Phantasmo kirjoitti:Space Wolfien primarch on muuten oikealta nimeltään Leman Rush.
No, jos ei minun huumoria ymmärrä niin kannattaa olla tyytyväinen.
Lord E: Paljolla myyt sun railgunit? Jotenkin tuntuu että minun railgunit on jotenkin huonompia, niillä on hyvä jos saa raideriin glanceja.
Ei rhino rushia kannata lascannonilla ruveta torjumaan. Kunnon caamos pelaaja kaivaa autocannonit naftaliinista ja tankhunter skilliä ja sen jälkeen ruvetaan kattoon mitä rhinoista on jäljellä. (HB+tank hunter toimii myös rhinoja vastaan ja muutama hassu las-cannoni jos vaikka sais tuhottuun vindin tai kaks)
Kumman vähän olet turnauksi kuitenkin käynyt voittamassa. Kannattaa oikeasti harkita (joku saattais jopa vahingossa ottaa sut vakavasti kun käyt voittamassa GTn ja parit pikku turnauksetLord Eleandelus kirjoitti:Mun 5 railgunia rikkoo 5 tankkia vuorossa...Yleensä heitän 4 tai enemmän damage tableissa.
kannattaakin otta vain kaksi vindyä jos niitä käyttää... siihen saatkin sitten ne 5 rhinoa, pomon ja venen.Huomauttaisin muuten, että jos ottaa kolme Vindiä, saa vain noin kolme squadia Wuffeja + loordi + Vene.
ok, mutta älä unohda että sinun hyvä/huono tuurisi ei tee mistään unitista huonoa. Spekuloinnissa ei pitäisi ottaa tuuria ainakaan noin vahvasti huomioon. Spekuloinnissa voitaisiin miettiä että noi sinun 5 railgunia toimii jos ne rikkovat yhden rhinon vuorossa... 5 puhumattakaanNo perhana, mä pelaan Taulla! Mun 5 railgunia rikkoo 5 tankkia vuorossa, oon ampunu 8 pelin aikana kerran ohi. Yleensä heitän 4 tai enemmän damage tableissa.
"Embrace the filth" -Voices in Oggy's head
-
Black scars
Rush vindyillä tuettuna on aika hankala yhdistelmä, teoriassa ainakin, toisaalta käytännössäkin se on todistettu toimivan. Shootyarmeijan pitää kuitenkin olla valmistautunut tuollaisenkin koppaamiseen, joustavuutta sellaiseen ei saavuteta ottamalla maksimimäärää 96:a. Tottakai lascannonien lukumäärä auttaa, mutta toinen keino (pelillisesti hauskempi) on tehdä armeijasta sellainen että se selviää meleessäkin tarvittaessa, kunhan vain saa valita koska ja missä tapellaan. Shootyilla olen aika vähän pelannut, mutta noin sen ainakin ajatustasolla pitäisi toimia.
Tau tosiaan voi pysäyttää ja pitää hiljaisena tuon rushin (5+2 tankkia), yhden rundin ampumisellaan, siis klänärit 4 ja 6 rhinoissa, vindyyn 1-3 tai 5 ja 6... (toivottavasti kukaan ei laske väittämän todenperäisyyttä *viheltelee*) Mutta taktiikoissa ei kannata hyvää/huonoon noppaan tukeutua, tekee asiat vaan parhaalla mahdollisella tavalla, noppa päättää sitten riittääkö se.
Tau tosiaan voi pysäyttää ja pitää hiljaisena tuon rushin (5+2 tankkia), yhden rundin ampumisellaan, siis klänärit 4 ja 6 rhinoissa, vindyyn 1-3 tai 5 ja 6... (toivottavasti kukaan ei laske väittämän todenperäisyyttä *viheltelee*) Mutta taktiikoissa ei kannata hyvää/huonoon noppaan tukeutua, tekee asiat vaan parhaalla mahdollisella tavalla, noppa päättää sitten riittääkö se.
*Hu*
Tässä nyt on paljon puhuttu rhinorushista ja vindicatoreista, onko kukaan miettinyt kuinka hyvin vindit sopisivat rhinorushia pysäyttämään? Siis kantama tai move-or-fire ei olisi ongelma, sitten rushaaja saisi vielä pelätä 6-penetrateja. Varsinki kun smokea ampuvien tankkejen takana piileksivä 2. rivi ei taida saada hull downia jos niiden sekaan sattuisi pari ordnance templatea tipahtamaan.
Että mitäs pidätte, toimiskohan toi?
Ja anteeks koska tämä on varmaan jo käsitelty 4:ssä eri threadissa
Että mitäs pidätte, toimiskohan toi?
Ja anteeks koska tämä on varmaan jo käsitelty 4:ssä eri threadissa