"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Scions of Mars

Warhammer 40.000 -pelin säännöt ovat yleensä enemmän tai vähemmän tulkinnanvaraiset. Tällä palstalla keskustellaan eri sääntöjen toteutuksesta, tulkinnoista sekä mahdollisista ongelmatilanteista.
Master Calgar

Viesti Kirjoittaja Master Calgar »

Harmi vain, että tuo wargear kirja on kuitenkin virallisempi (vaikka se ei edes olisikaan virallinen), kuin jonkun random sotavasaran käyttäjän mielipide.
RC helikopteri myynnissä: viewtopic.php?f=99&t=105910
The Captain
Valvoja

Viesti Kirjoittaja The Captain »

mastercalgar kirjoitti:Harmi vain, että tuo wargear kirja on kuitenkin virallisempi (vaikka se ei edes olisikaan virallinen), kuin jonkun random sotavasaran käyttäjän mielipide.
Jos olisit oikeassa, meillä olisi infiltroivia 3+ savellisia terminaattoreita.

Wargear-kirjaa ei ole tarkoitettu korvaamaan codexien armouryjen kuvauksia esineistä. Kuten GW on itsekin ilmoittanut, virallisia sääntölähteitä ovat vain sääntökirja, codexit ja viralliset FAQ:t. Ergo, Wargear-kirja on yhtä virallinen kuin random Sotavasaran käyttäjän mielipide.

Tämä on muuten toinen kerta samassa ketjussa, kun yrität puhua minusta alentuvaan sävyyn random tyyppinä. Et kai vain yritä murentaa uskottavuuttani?
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
Master Calgar

Ehei, siitä ei ole kyse. Itse ihminen parhaiten sen tekee... no vitsi vitsinä. Miksi tulkitset tuon randomin alentavaan sävyyn? Täällä kaikki jotka eivät toisiaan tunne, ovat kasvottomia, eli random tyyppejä, joista näkyvät vain tekstit sotussa.

Mutta jätän tämän ketjun, koska pahasti näyttää, että tästä kehkeytyy joku henkilökohtainen väittely. Saat pelata siten, että lojalistiterminaattoripanssariscouttisi (jos tuota nyt yleensäkkään kokonaan yhteen kirjoitetaan...) infiltroivat. Minä en pelaa. Tosin, eipä noita omilla marsuarmeijoillani näekkään. Koska ennemmin tottelen tuota kaamoksen faqissa olevaa rajoitusta, kuin pelaan lojalisteilla infiltroivia terminaattoreita siksi, ettei sitä kielletä, tai erikseen sallitakkaan sen puoleen missään omissa codexeissaan.

Se siitä minun panoksestani tähän ketjuun. Älä kapteeni ota kaikkea henk.kohtaisesti. Se ei anna hyvää kuvaa ihmisestä, joka niin tekee.
The Captain
Valvoja

Viesti Kirjoittaja The Captain »

mastercalgar kirjoitti: Saat pelata siten, että lojalistiterminaattoripanssariscouttisi (jos tuota nyt yleensäkkään kokonaan yhteen kirjoitetaan...) infiltroivat.
En pelaa, koska BA ei saa traitteja. En kai minä omaa hyötyä tässä tavoitellutkaan. Minun puolestani SoM-scouttikessut saavat terminaattoripanssarissa hiipiä, kunnes joku toisin todistaa.

Hmm... Kuten juuri edellä totesin, niin saahan veteraanikessu terminaattoripanssarin ilman tuota traittiakin. Joutuu vain maksamaan siitä sen 25 pistettä. Tempting...
Mutta koska minun scouttikessuni ovat vain Death companyn täytettä, en niille edellenkään ylimääräistä wargearia ostele.
Älä kapteeni ota kaikkea henk.kohtaisesti. Se ei anna hyvää kuvaa ihmisestä, joka niin tekee.
En toki kaikkea - vain sen, minkä tulkitsen olevan suunnattu minulle henkilökohtaisesti. Minulle on myös yksi hailea, minkälaisen kuvan ihmiset minusta saavat.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
Master Calgar

Noniin noniin... Jotta tänne ei nyt mitään sotatilaa syty, pahoittelen aggressiivista sävyäni. Mutta pelityyliäni en ala pahoittelemaan, kuten ei varmasti muutkaan.

Jatkakaa aiheesta ilman minua, kunnes joku löytää kohdan, missä lojalisteilta kielletään termiitti infiltroiminen. Sitten saavun tänne ilkkumaan, kuin teini-ikäinen kakara... no ei vaan ;)

Jatkan maastojen tekemistä Porin pitkikseen... Signing off... for now...
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “40k: Säännöt”