"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Warhammer TV-sarja Gotrekin ja Felixin seikkailuista...

Warhammer Fantasy Battles -pelin palsta, jossa on tarkoitus keskustella kaikista niistä aiheista, jotka eivät sovellu muihin otsikoihin. Kysymyksiinkin vastataan, mutta käytä kuitenkin ensin hakua.
Ghe'dahlg

Warhammer TV-sarja Gotrekin ja Felixin seikkailuista...

Viesti Kirjoittaja Ghe'dahlg »

Aika mielenkiintoinen idea sinäänsä, vai mitä ?? Voisikohan sellainen olla mahdollinen ?? Ajatelkaa keskiviikkona kello 23.30 alkava ohjelma jossa Gotrek ja Felix mättää kaiken maailman möllejä päähän :) yksi jakso kestäisi yhden novellin verran(yhdessä kirjassa monta novellia)... Pitäisiköhän kysäistä asiasta GW:n laudalla ??
Tätä viestiä ei ole testattu kasviksilla eikä siinä mahdollisesti näkyviä perunoita ole vahingoitettu.
Mysterous

Viesti Kirjoittaja Mysterous »

erittäin hieno idea. Onko tässä niin että rupeaisit itse ekemään tuota vai että joku tekee sitä?
Puolijohdediodi

Viesti Kirjoittaja Puolijohdediodi »

kuinkahan monta jaksoa sellasta mättöä jaksaa tehdä?
meinaan jotain juonta tarvitaan kans ja mitä olen kaverilta kuullut ei noissa gotrek ja felix tarinoissa oo järjen hiventä.
toisaalta en oo ite niitä lukenut, tää on kaverin mielipide.
40k aiheinen leffa olis tosikiva..
Ghe'dahlg

Viesti Kirjoittaja Ghe'dahlg »

Mysterous kirjoitti:erittäin hieno idea. Onko tässä niin että rupeaisit itse ekemään tuota vai että joku tekee sitä?
Ei nyt sentään :D . Sormet ristissä ja silmät kierossa tällaista odottelen... :P
kuinkahan monta jaksoa sellasta mättöä jaksaa tehdä?
meinaan jotain juonta tarvitaan kans ja mitä olen kaverilta kuullut ei noissa gotrek ja felix tarinoissa oo järjen hiventä.
Juoni ?? Mitä se on ?? Voiko sitä syödä ?? Kuka nyt juonta kaipaa, etkö kattonut Herculesta tai Xenaa kun ne tuli ?? Yhtä paljon juonta kuin -Surmissa...
Tätä viestiä ei ole testattu kasviksilla eikä siinä mahdollisesti näkyviä perunoita ole vahingoitettu.
Lord Azog

Viesti Kirjoittaja Lord Azog »

Hyvä idea kuhan ei tuu subbarille ym. ei yleisille kanaville. Kolmoselle vois tulla, näkys meilläkin :D !
Olen kantanut miekkaa ja keihästä, kunnes kumpikin verestä kiilti. Olen uljaana katsonut syrjästä, haukat hävityksen yllä kun liiti.
Grond

Viesti Kirjoittaja Grond »

Puolijohdediodi kirjoitti:40k aiheinen leffa olis tosikiva..
Eikös jossain White Dwarffissa ollut (joskus vuosi, puolitoista) sitten maininta jostain tällaisesta? Muistaakseni joku alustava kuvakin siinä oli, homma kai oli tarkoitus toteuttaa pääasiassa tietokonegrafiikalla. En kyllä muista sen jälkeen enää asiasta mitään mainintaa nähneeni.
VJ

Viesti Kirjoittaja VJ »

Tarkoitat varmaan bloodquestia. Sen tekeminen muistaakseni lopetettiin. Ainakaan mitään siitä ei ole kuulunut vähään aikaan. Joskus yli vuosi sitten sen trailerin käsikirjoitus postattiin igcomin 40k postituslistalle mutta sen jälkeen siitä en ole mitään kuullut.
And they wonder how he dealt with stress so well..
Grond

Viesti Kirjoittaja Grond »

Saattoi olla. Muistikuvani on aika hatara, enkä viitsi nyt selata koko WD-nippua läpi tarkistaakseni. Mutta arvelinkin aikoinaan kun luin asiasta että tuo ei varmaankaan pääse koskaan valmiiksi asti.
xxxxxxx

Viesti Kirjoittaja xxxxxxx »

Danny DeVito voisi näytellä Gotrekia.
Half-breed kirjoitti:Is answer question?
Oikolukuhirvi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Oikolukuhirvi »

Eipäs kun John Rhys-Davies joka näyttelee Gimliä. Äijä on oikeesti jotain 2m pitkä ja ihan kipee läski. 8)

Felixinä vois olla Mel Gibson 8)

The Rock vois näytellä Golfagia. 8)
Griffon on suomeksi griippi tai aarnikotka. "Griffoni" on tarmokas, vankka ja maatiaismaiselta vaikuttava koirarotu.
Thorwald
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Thorwald »

Lord Eleandelus kirjoitti:Eipäs kun John Rhys-Davies joka näyttelee Gimliä. Äijä on oikeesti jotain 2m pitkä ja ihan kipee läski. 8)

Kalliiksi tulee... ei kukaan ala noin kalliilla näyttelijäpalkioilla tekee tv:sarjaa... leffan ymmärtäisi
Where's mi pint? I can't do nothing whitout mi pint!
Palava Nuoli
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Palava Nuoli »

Thorwald kirjoitti:
Lord Eleandelus kirjoitti:Eipäs kun John Rhys-Davies joka näyttelee Gimliä. Äijä on oikeesti jotain 2m pitkä ja ihan kipee läski. 8)

Kalliiksi tulee... ei kukaan ala noin kalliilla näyttelijäpalkioilla tekee tv:sarjaa... leffan ymmärtäisi
no miksei sitten samantein leffa... joo! kattoko muuten kukaan sitä warhammer dokumentti ohjelmaa noin 3-4 viikkoo sitten? tuli kai kakkoselta. jos en nyt ole kavereilta väärin kuullut!
Teksti... kohdallaan! kuvat... kohdallaan! ajatus... noh... mihin se nyt taas jäi...?
Lord Azog

En oo kullukkaan. nyyh....................................
Olen kantanut miekkaa ja keihästä, kunnes kumpikin verestä kiilti. Olen uljaana katsonut syrjästä, haukat hävityksen yllä kun liiti.
Mysterous

no miksei sitten samantein leffa...
Ja sitten mcdonaldseista rupeais saamaan oheisleluja. Hirvittävä Bloodthirster, Mahtava Teclis, Perverssi daemonette. (otettu jostain leffa keskustelusta).[/quote]
Lord Azog

Juu siitä mun WH40K elokuva topicista...
Mysterous

Ainakin saisin halvalla bloodlettereitä ja flesh houndeja.
Morhgoz
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Morhgoz »

Ainut vaan että ne olisivat aivan liian isoja.... :P
Warbands of Wastelands

Tärkeintä ei ole voitto, vaan kasa verisiä kalloja,
omia jos ei vihollisen....

I used to take an arrow to the knee, till I took an arrow to the knee....
Mysterous

No vaaditaan oikeaa mittakaavaa.
SuperPippin

Viesti Kirjoittaja SuperPippin »

Ollaan kaverin kanssa jo pidempään mietitty, kuinka joku sais tehä peikonsurmasta kunnon mättöleffan ja nyt kun katoin tota topicia oli jo kaivamassa kännykää taskusta, kun huomasin, että vitaatti vieköön. Eihän siitä mitään tehäkkään.
Baruk khazaD
Kuuker

Viesti Kirjoittaja Kuuker »

kyllähän noita leffoja ite tekee :) kaveri teki toisen kaverin figuista oman pikkuelokuvan. :) smirkin seikkailut jtsp. ei siin hajonnu ku screaming bell ja jotai muuta.. :)
iteksee nostelee figuja jollai pihuhoilla ja selostaa taustalla :)
koittakaa ihmeessä :roll:
Myytävänä Necron Armeija... yv jos kiinnostaa..
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “FB: Yleiset keskustelut”