Aloitanko FABAn vai 40K keräyksen?
Tuli tällänen kysymys mieleen kun nyt on 40K kuumaa kamaa (omistan mahtavat 3 Marsua) Eli nyt on vielä mahdollisuus vaihtaa FABAan.
FaBan pelaajat perustelkaa miksi alkaisin kerätä FaBaa.
Ja jos tänne eksyy 40K keräilijöitä perustelkaa miksi 40K!
FaBa vai 40K? Siinäpä vasta kysymys!
-
totally NooB
FaBa vai 40K? Siinäpä vasta kysymys!
Tampereen seutulla jos ois joku joka vois opettaa vähän sääntöjä ja antaa pelata harjotus matsin hänen figuillaan.YV:spämmiä tälläisiltä henkilöiltä!
Minä itse ainakin pidän Fabasta enemmän;'kytkoossa kyllästyy maalaamaan konekivääreitä tms.FaBassa maalaaminen on monipuolisempaa.Esim necronit pitää maalata(Tai ei ole pakko)samanlaisiksi.
"Entä mitä syötte aamupalaksi? Minkäväriset kalsarit teillä on?" - Matti Niemelä.
Blood for the blood God! Skulls for the skull throne! Milk for the Khorne flakes!
Blood for the blood God! Skulls for the skull throne! Milk for the Khorne flakes!
-
totally NooB
Itse pelaan Fabaa, joten tietysti suosittelen sitä. Faba eroaa 40K:sta eriten magian suhteen, joka on tärkeässäosassa Fabassa.
Täältä löydät tietoa Fabasta, jonka on tehnyt kaikkien rakastama, Teh Moderaattori, The Capatain
Täältä sama 40K:sta.
Täältä löydät tietoa Fabasta, jonka on tehnyt kaikkien rakastama, Teh Moderaattori, The Capatain
Täältä sama 40K:sta.
"Time is a great teacher, but unfortunately it kills all its pupils" - Louis Hector Berlioz