"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Zoanthrope bloki(Päivitys, valmiit kuvat)

Isot pojat esittelevät pieniä miehiään.
ötzi

Zoanthrope bloki(Päivitys, valmiit kuvat)

Viesti Kirjoittaja ötzi »

Jeps, eli ostin viimeviikolla Zoanthropeja kaksi kappaletta, toinen on paketissa avaamatta ja toinen on puoliksi maalattu. En tiedä montako tuntia olen tuota maalannut kun olen tehnyt vähän kerrallaan sillon tällön eteenpäin. Mutta en kovin montaa.
Tässä pari kuvaa päästä
http://s50.photobucket.com/albums/f349/ ... ropep2.jpg
http://s50.photobucket.com/albums/f349/ ... hropep.jpg

Alaruumis on kesken koska maalasin sen ja olen erittäin tyytymätön siihen, maalaus meni suoraan sanottuna päin vittua. Huomenna luultavasti puhistan sen ja maalaan eteenpäin.
Kertokaa mitä voisin oppia tätä maalatessa että toinen onnistuisi paremmin, ja ajattelin jotain pientä convausta toiseen myös. Zoantit ovat kentällä mukana yleensä pelkästään warp blastin takia joten ajattelin convata jotain siihen liittyvää. Kaverini pelaa catacheilla ja sitä varten mulla on catachan boxi ihan vaan armeijan convertoimiseen, en vain keksi miten mallintaa warp blastin.
Maalausta hidastaa huomattavasti selkäkivut. Pitutta minulla on noin 2metriä ja tässä on varsin mitätön maalauspaikkani.
http://s50.photobucket.com/albums/f349/ ... teljee.jpg
Kuten ehkä huomaatte, pöytä tilaa on varsin vähän, ja taso on matalalla, mikä tekee maalauksesta varsin kivuliasta silloin tällöin. Yritän kesäksi päästä aittaan maalaamaan korkeammalle pyödälle.

Oho, tulipas pitkä viesti, toivottavasti jaksatte lukea. Kiitos avusta ja rakentavasta kritiikistä jo tässä vaiheessa
Viimeksi muokannut ötzi, Ke 07.06.2006 15:22. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
FiGuTtAjA

Viesti Kirjoittaja FiGuTtAjA »

Ihan hienohan siitä tulee, plussaa siitä että siinä on enemmänkin värejä kuin yksi panssariin ja yksi lihaan/ihoon mitälie.

IMO tietokoneen vieressä maalaus, sisältää pieniä riskejä.
20-21.5.2006 yö oli Suomen historian legendaarisin hetki!!! \,,/LORDI\,,/
Reiklander

Viesti Kirjoittaja Reiklander »

Hyvä hyvä ( maalaan itsekin koneen äärellä ) tykkää värivalinnasta!
ötzi

Joo, nyt kävi niin ikävästi että tuli ihan sairaalareissu tuon selän takia, siksi on jäänyt tämän topicin uusiminen näin myöhälle. Anteeksi vaan kaikille. Pääsin tänään klo14 pois sieltä ja maalasin zoantin loppuun, eri pyödällä. Ja nyt klo01.39 se on basea vailla valmis. Olen varsin tyytyväinen lopputulokseen. Kaverin luona missä on myös pelipaikkamme sijaitsee myös yhteinen flokkipussimme joten en alustaa tee vielä. Tein pientä muutosta malliin, otin ne varsin tyhmän näköiset pienet tylpät "skytariksikin kutsutut" jutut pois kun ne ei käy figuun minusta ja paikkasin GSällä semmosta solukkoa tai mitä lie suolen pätkiän siihen tilalle. Lisäksi jätin pois ne pienemmät selkähärpäkkeet. Huomenna otan kuvia koska mulla ei oo mitään hajua missä kamera nyt on. Joten huomiseen. Kiitos vastanneille ja kiinnostuneille!

Edit. tässäpä tämä nyt sitten.

http://s50.photobucket.com/albums/f349/ ... almis2.jpg
Kylki:
http://s50.photobucket.com/albums/f349/ ... almis3.jpg

tämä homma on sitten basetusta vaille selvä. seuraavaksi olisi toinen vastaava. konffiideoita otetaan vastaan.
ötzi

Tämähän on varsin masentavaa kun kukaan ei edes viitsi haukkua lyttyyn koko figua! :)
sisu

Viesti Kirjoittaja sisu »

No mjoo, ei mikään tyylikkyyden huippu mutta ei huonokaan. Maalit näyttää aika paksuilta, ainakin osassa kohdista, ja maalit eivät näytä ihan joka paikassa pysyneen niillä paikoilla mihin ne on tarkoitettu, esim. tossa kyljessä noi luut tai mitä ne nyt sitten ikinä onkaan. Ja päävärkissä blendit vihreään saisivat olla tasaisemmat. (Smoothit, miten se nyt sanotaan.)
Minä olen posteljooni Jobin,
profeetta epämyönteisen ajattelun opin.
-YUP
Draktaron

Viesti Kirjoittaja Draktaron »

Pidän teemasta paljon, maalaukseltaan nappi on pöytistä. Koko armeija samoihin väreihin vaan, teema oli tosiaan hyvä.
Drâyhèn

Viesti Kirjoittaja Drâyhèn »

Teema noissa ainakin on hieno, jos teet kaikki samanlaisiksi.
Se mikä tuossa häiritsi, oli maalien paksuus ja jumalaton kiilto!
Matta-lakka päälle ja hyvä tulee, saat siitä kiillon pois ja smoothimpaa jälkeä.

Sitten nuo luut voisivat olla inkattuja tai vastaavaa, melko fläteiltä kun näyttävät.

Plussaa chitineistä,(vai miksi niitä kutsutaankaan) hienosti layeroituja ja ihokin on mukavan alienmainen.
Viimeksi muokannut Drâyhèn, To 08.06.2006 12:45. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"I saw your precious Emperor. A handful of times, back in the age before he betrayed us all. And he was no god. Perhaps not a man. But never a god."
Andi

Viesti Kirjoittaja Andi »

Kyllä olet hienon väriteeman valinnut :) ja hyvin on maalattu.
Dalamar kirjoitti: Myymme halpaa suuseksiä.
ötzi

Nàzgûl wraith kirjoitti:Teema noissa ainakin on hieno, jos teet kaikki samanlaisiksi.
Se mikä tuossa häiritsi, oli maalien paksuus ja jumalaton kiilto!
Matta-lakka päälle ja hyvä tulee, saat siitä kiillon pois ja smoothimpaa jälkeä.

Sitten nuo luut voisivat olla inkattuja tai vastaavaa, melko fläteiltä kun näyttävät.

Plussaa chitineistä,(vai miksi niitä kutsutaankaan) hienosti layeroituja ja ihokin on mukavan alienmainen.
itseasiassa luin tuolta maalaus, konverttaus ja maiseman teko osiosta että mastonin mattalakka ei kiillä yhtään ja tämä on nyt sitä samaa mattalakkaa. voi olla että aurinko tai salamavalo tekee sen kiillon. kyllähän se livenäkin vähän kiiltää mutta ihan siedettävä. mieluummin pieni kiilto kun että maalit kuluu pois
OneManArmada

Viesti Kirjoittaja OneManArmada »

Aivan liian paljon maalia käytetty...
Mitenkä kirjoitan? Pistä sähköpostia jos ottaa päähän.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Galleria”