Voiko lordille ostaa sekä daemonic flight että speedin?
Voiko lordille ostaa sekä daemonic flight että speedin?
Selailin chaoksen codexia: Voiko lordille tai lieutenantille ostaa sekä daemonic flightin että speedin. Mielestäni mikään sääntö ei sitä kiellä!
ensin lentää 12", sitten pinkoo shooting phasessa D6 ja assaulttaa vielä 12"!!!
Jos teillä on tämän kumoava sääntö, laittakaapa tarkka paikka (eg. sivu numero).
ModEdit: Nimetään ne ketjut jatkossa niin, että otsikosta selviää mitä aihe koskee. /jullevi
ensin lentää 12", sitten pinkoo shooting phasessa D6 ja assaulttaa vielä 12"!!!
Jos teillä on tämän kumoava sääntö, laittakaapa tarkka paikka (eg. sivu numero).
ModEdit: Nimetään ne ketjut jatkossa niin, että otsikosta selviää mitä aihe koskee. /jullevi
Mielestäni yksiköllä ei voi olla kuin yksi movement tyyli. Eli Lordisi ei mielestäni voi yhtäaikaa lentää ja juosta ( eli olla kahdeksanjalkainen siivekäs Lordi kuten WYSIWYG:inä olisi.)
Tarkkaa sivua en osaa antaa mutta näin luulisin. Jokatapauksessa vievät niin paljon pisteitä että Lordistasi tulisi sukka kun pisteitä jäisi niin vähän muihin tavaroihin.
Tarkkaa sivua en osaa antaa mutta näin luulisin. Jokatapauksessa vievät niin paljon pisteitä että Lordistasi tulisi sukka kun pisteitä jäisi niin vähän muihin tavaroihin.
jaa-a
Voi ne molemmat ottaa jos haluaa pisteitä niihin käyttää, mutta niistä ei voi hyötyä yhtä aikaa.
Itse kannatan speediä. Pääset lähes yhtä lujaa ja pystyt rynäköimään pidemmälle.
Itse kannatan speediä. Pääset lähes yhtä lujaa ja pystyt rynäköimään pidemmälle.
Lintu, karhu, jänis ja kala.
Anna kestävä lemmenvala.
Anna kestävä lemmenvala.
Riippuu varmaan aika paljon armeijasta, kuinka paljon toivoo lordin sisältävän pisteitä. Tuollainen 12"+12" on vähänkin taktisesti näppärämmän pelaajan käsissä aika pahaa myrkkyä omani kaltaisille shoota-armeijoille. Toki minulle käy jos joku heittää lordinsa instakillattavaksi raidetykkieni eteen, mutta muuten noin nopea liike kyllä tavoittaisi turhan nopeasti 6"+6" liikkuvat "nopeat" kriisipukuni ja lähispätkintä olisi väistämättä edessä. Mielestäni on vain hyvä, että rajoitus on tehty.
"Where is this Emperor now, when you have need of him, human?"
-Shas'la T'au Kais, Fire Warrior
-Shas'la T'au Kais, Fire Warrior