Thornback
Tietyt unitit saattavat omata tämän piirteen, jolloin kokonaan tuhottu unitti tulee takaisin laudalle aloituslaidalta.Miguelder kirjoitti:tässä kun tyranideista puhutaan, niin mikä on without number-sääntö ?
Gauntti-lauma voi saada tämän lisäpisteillä jos eivät ole modelikohtaisesti maksaneet tietyn rajan yli.
Thornbackit lasketaan olevan tuplasti yhtä pelottavia lähitaistelun voitetuaan.
Ko sääntö löytyy sääntökirjan sivulta 48.
Eli rautalangasta väännettynä ( esimerkki vain, gauntit tai warriorit eivät ikävä kyllä saa (vielä ainakaan) thornbackia ):
Thornback gauntti vastaa 2 modelia
Thornback warrior wastaa 4 modelia
Thornback fex vastaa 20 modelia
Eli paino on voimaa ja ylipaino ylivoimaa.
Ko sääntö löytyy sääntökirjan sivulta 48.
Eli rautalangasta väännettynä ( esimerkki vain, gauntit tai warriorit eivät ikävä kyllä saa (vielä ainakaan) thornbackia ):
Thornback gauntti vastaa 2 modelia
Thornback warrior wastaa 4 modelia
Thornback fex vastaa 20 modelia
Eli paino on voimaa ja ylipaino ylivoimaa.
"Koska tämä on Sotavasara - foorumi, jonka käyttäjillä on niin vähän toivoa saada naista, että pitää yrittää nussia pilkkua. -Da Capitan"
Thornback on hyvä jos viholliset rynnäköivät kimppuun, koska näin 'Fex saa mahdollisuuden pistää ne pakosalle saman tien jolloin seuraavalla Tyranidvuorolla toimii taas vapaasti.
Thornback on huono jos 'Fex rynnäköi, koska on parempi pitää viholliset kiinni taistelussa seuraavaan vihollisvuoroon. Ensinnäkin 'Fex itse on suhteellisessa turvassa vihollisen vuoron koska sitä ei voi ampua (on lähiksessä), toisekseen lähis blokkaa LOSin käytännössä kaikille figuille jotka siitä koittavat läpi ampua (koska 'Fex on 3-kokoa) ja kolmannekseen yksikkö joka on taistelussa 'Fexin kanssa ei voi ampua.
Toisaalta, omat 'Fexini harvemmin menevät/pääsevät lähikseen omin neuvoin, joten kaipa tuo itsepuolustuksena toimisi...
Thornback on huono jos 'Fex rynnäköi, koska on parempi pitää viholliset kiinni taistelussa seuraavaan vihollisvuoroon. Ensinnäkin 'Fex itse on suhteellisessa turvassa vihollisen vuoron koska sitä ei voi ampua (on lähiksessä), toisekseen lähis blokkaa LOSin käytännössä kaikille figuille jotka siitä koittavat läpi ampua (koska 'Fex on 3-kokoa) ja kolmannekseen yksikkö joka on taistelussa 'Fexin kanssa ei voi ampua.
Toisaalta, omat 'Fexini harvemmin menevät/pääsevät lähikseen omin neuvoin, joten kaipa tuo itsepuolustuksena toimisi...
Heikkoliha yrittää tuhota, metsästää itseä kuin itse niitä, mutta ne heikkoja. Itse taistelee viimeiseen, kaikki täytyy ahmia.