Enpä äkkiseltään löytänyt haulla aiheesta mitään.
Kysyn siis onko kenelläkään parempaa tietoa eldareiden crone worldeista? 2edikan eldar codexissa nämä mainittiin ja muistaakseni niiden sanottiin olevan eldareiden kotimaailmoja, jotka imeytyivät warppiin slaaneshin syntyessä.
Onko 3ed myötä nämä unohdettu kokonaan? En ole eldareiden fluffiin perehtynyt 3ed jälkeen, mutta aihe kyllä kiinnostaa. 2ed codex tuli luettua kannesta kanteen useampaankin kertaan ja siinä olleet viittaukset dark eldareihin jäivät kaivelemaan mieltä. Lienee sanomattakin selvää, että nykyisten dark eldareiden fluffi ei oikein vakuuta (enpä ole asiaan tarkemmin perehtynytkään)
Asiasta enemmän tietävät kommentoikaa.
Crone Worlds
- Terminator Sergeant
jos en todella väärin muista, niin nämähän ovat nykyään Demon Worldeja.
Tosin minun muistini on hyvä, mutta lyhyt, joten siihen ei kannata luottaa.
Tosin minun muistini on hyvä, mutta lyhyt, joten siihen ei kannata luottaa.
Think of the rivers of blood spilled by all those generals and emperors so that, in glory and triumph, they could become the momentary masters of a fraction of a dot.
- Carl Sagan
- Carl Sagan
Eldarit asuivat, Slaanesh syntyi, jäivät Silmään, asukkaille kävi heikosti. Nykyään demonien asuttamia, asukkaista on jäljellä suurin piirtein äärimmäisen vinoutuneet perversiot jotka palvovat Kaaosta. Eidolon oli Ellujen valtakunnan keskuspaikka, nyt siellä hallitsevat kaikki neljä Kaaosjumaluutta. Eldarit ovat kuitenkin saaneet jalansijaa sielläkin tuon 13. Mustan ristiretken aikana.
Taktiikka? Minä olen täällä heittämässä noppaa.
William Kingin Farseer voisi olla lukemisen arvoinen.jirgaS kirjoitti:löytyykö tää tieto kodekseista, vai pitääkö kahlata läpi kirjallisuutta?
EDIT: Ja kannattaa lukea Eye of Terror -kampanjan aikainen fluffi, siellä taisi olla viittauksia ainakin Altansar Craftworldiin.
Viimeksi muokannut Acheron, La 27.05.2006 15:05. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
- Terminator Sergeant