"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Griffin of Akkylannia vai Alchem. of Dirtz?

Kaikki ne eksoottisemmat tinan ja muovin siirtelytavat, jotka eivät löytäneet paikkaansa ylempää.
Juusoks

Griffin of Akkylannia vai Alchem. of Dirtz?

Viesti Kirjoittaja Juusoks »

Aion alkaa kerään figuja , mutta en tiedä kumpia Griffin of Akkylannia vai Alchem. of Dirtz. Kummatkin on ihan siistejä , mutta kummat on parempia maalattavia ja kummat on parempia pelikentällä?
Joten saisinko neuvoja?
Aco

Viesti Kirjoittaja Aco »

Taitaa olla aihe vähän eksynyt omalta alueeltaan.

Lueskele aiheeseen liittyvää kirjallisuutta ja mieti, kummat sopisivat sinulle paremmin pelillisesti, jos ulkonäöllä ei ole niin suurta merkitystä.
lojuu kuin kotka, ampuu kuin eläintarha
Spongebob-Väyrynen

Viesti Kirjoittaja Spongebob-Väyrynen »

Griffinit ovat 'hyviksiä' ja Alkemistit 'pahiksia' näin yleisesti.
Molemmat ovat suunnilleen yhtä vaikeita/helppoja maalata, molemmilla on paljon panssareita ja kaapuja.

Armeijoiden paremmuudesta on vaikea mennä sanomaan mitään, sillä se riippuu lähinnä pelaajasta.

Alkemistien vahvuudet ovat mm. Kovat sankarit, pelottavat, kovaa iskevät möröt, melko hyvät ampujat ja suhteellisen kovat perusjoukot. Taikojatkaan eivät ole mitään kamalan huonoja. Mutagenicin ansiosta vähän huonommastakin perusjantterista voi saada kovan tappokoneen.

Joku muu kertokoot Griffineistä.
Half-bread kirjoitti:Nyt sitten suosittelen sinua pysymään hiljaa kun aikuiset puhuvat.
Silveri

Viesti Kirjoittaja Silveri »

Griffinit ovat uskonnollisia fanaatikkoja, joiden suurin etu kentällä lienevät ihmeet ja erittäin kestävät joukot. Fluffillisesti alkemistit ovat perua griffineistä, ja griffinien uskonnollinen fanaattisuus (tai lähinnä sen inkvisitiomaiset piirteet) ovat perua alkemistien synnystä.
Minä olen kalamies, minä olen kalamies, minä olen tursas! Ïa, ïa, fhtagn!
Tosimiehet käyttää pitsiä ja sukkahousuja!
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Muut miniatyyripelit”